İstanbul'a yeni müftü!

Diyanet İşleri Başkanlığı İstanbul'a yeni müftü atıyor....

İstanbul'a yeni müftü!

Diyanet İşleri Başkanlığı İstanbul'a yeni müftü atıyor....

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
09 Aralık 2016 Cuma 23:59
İstanbul'a yeni müftü!
banner221
Erdi KARADENİZ
DiNiHABERLER.COM / öZEL


Gözler ikinci defa Cumhurbaşkanlığına çevrildi

İstanbul Beyefendisi ve Fıkıh Alimi Üstad Prof. Dr. Rahmi Yaran İl Müftülüğü hakkından feragat ederek İl Müftülüğü görevini bırakacağını açıkladı. 

Bu feragat kararının ardından Diyanet İşleri Başkanlığı Prof. Dr. Rahmi Yaran'ın yerine Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Kamil Yılmaz'ı uygun görerek kararnamesini Cumhurbaşkanlığına sundu.

Prof. Dr. Hasan Kamil Yılmaz'ın İstanbul İl Müftülüğü görevlendirme yazısı şuan itibariyle Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın masasında imza için bekliyor.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 15.12.2016 21:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
memur 2016-12-10 15:02:15

hasan kamil hocamızı istanbula almak onu kızağa çekmek ankaradan uzaklaştırmaktır. biz hocamızı başkandan sonra diyanet işleri başkanlığında görmek istiyoruz hocamızın anlayışında bir diyanet işleri başkanına ihtiyacımız var.

Avatar
Hızır ÇAKIR 2016-12-10 20:49:35

Bence yanlış bir karardır. Osmanlı'da ki MEŞIHAT MAKAMI NA benzer bir DAİRE kurulup başına getirilmeliydi. TARİKAT VE CEMAATLER İLE GÖRÜŞMELER YAPILIRKEN KENDİSİNE COK BUYUK İHTİYAÇ VARDI... İNŞALLAH UZAKLAŞTIRMA NİYETİYLE YAPILMAMIŞTIR...

Avatar
Müftü 2016-12-14 13:48:18

isabetli bir karar. istanbula yakışır. demek ki diyanet, İstanbul il müftülüğü ile başkan yardımcılığını eş deşer görüyor. hocamızın, bir cemaat mensubu olduğu bilinse de cemaatçilik yapmayacak bir olgunlukta olduğu hüsnü zannını taşıyoruz.

Avatar
Imam 2016-12-10 17:08:52

Istanbul müftülüğü yapmak diyanet İşleri Başkan Yardımcılığı görevinden daha zordur

Misafir Avatar
memur 2016-12-10 19:22:37 @Imam

zor olduğu bir hakikat lakin hocamız ankarada lazım.

Beğenmedim! (6)
Avatar
Şahin 2016-12-11 16:09:46

Bugüne kadar Diyanet tam anlamıyla çalışkan gayretli tüm uygulamaları hurafelerden arındırılmış şekide tamamen Kuran ve Sünnete uygun düşecek şekilde uygulayacak bir Diyanet Başkanı görmedi bundan sonra görür mü bilmem mübarek gün ve gecelerde camilerde toplanmak farz mı sünnet mi yoksa nafile mi biri bana söylesin Cuma günleri küçük mahallelerde Cuma günleri 10 kişi olan cemaat mübarek gecelerde 20 kişiyi buluyor bizden sonra gelen nesil bu uygulamaları farz olarak görürse hiç şaşırmayalım o zaman hurafelere hizmet edenler cehennemdeki yerlerini düşünsünler

Misafir Avatar
memur 2016-12-14 19:39:29 @Şahin

beyefendi merak etmeyin bu millet kandilleri kutlamayı şimdiye kadar farz anlamadı bundan sonrada Allahın izniyle anlamaz. camilerin boş olmasını da yanlış yerde aramayın lütfen. zira osmanlıda kandiller büyük bir heyecanla kutlanırken sabah namazlarında da camiler doluyordu. asıl müsteşriklerin peşinden gidip itikadi bozukluğa saplananlar akıbetlerini iyice düşünsünler.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ALİ 2016-12-14 13:17:35 @Şahin

yanlış düşünüyorsun, bu gecelerde çamiye gelenler ne yapıyor: vakit namazlarından yatsı namazının kılıyor. vaaz nasihat, ayet hadis dinliyor. bunlarda hurafe var mı yok.
peki ikinci soru: o gecelerde camiye gelese idi ne yapacaktı? cevap: evde tvnin karşısında devrilip haber veya dizi izleyecekti. hangi durum daha faydalı. tabiiki 1.si
toplumda camiye hiç gelmeyen veya yılda iki defa gelen o kadar çok insan var ki. milyonlarca. sen de mübarek gece diye camiye gelen adamı kovarsan tek başına kılarsın namazı. o zaman sana sorarlar . sen kime hizmet ediyorsun. kimin adamısın. asıl niyetin ne?

Beğenmedim! (0)
Avatar
İmam-hatip 2016-12-10 09:50:24

Artık ya reisi cumhur yada imamı-ümmet deyin..