İşte Görevden alınan il müftüleri

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın görevden aldığı il müftüleri belli oldu.

İşte Görevden alınan il müftüleri

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın görevden aldığı il müftüleri belli oldu.

İsmet Demir
İsmet Demir
14 Ağustos 2016 Pazar 17:50
İşte Görevden alınan il müftüleri
banner221

DiNiHABERLER.COMN / öZEL iÇERİK

Diyanet İşleri Başkanlığı yaptığı bir duyuru ile Merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili 7 il müftüsünü görevden aldı. 



1:Kırşehir İl Müftüsü Mehmet Şahin

Kırşehir İl Müftüsü Mehmet Şahin


2:Batman İl Müftüsü Turgut Erhan

Batman İl Müftüsü Turgut Erhan

3:Bitlis İl Müftüsü  Abdülkerim Akbaba

Bitlis İl Müftüsü  Abdülkerim Akbaba

4:Sinop İl Müftüsü Mustafa Erkan (Tutuklandı)
Sinop İl Müftüsü Mustafa Erkan


5:Karaman İl Müftüsü Nuri Değirmenci




6: Ardahan İl Müftüsü Aytekin Yılmaz görevden alındı




7: Kütahya İl Müftüsü  Hacı Yusuf Gül görevden alındı (Tutuklandı)


Görevden alınmalar devam edecek....

Ayrıntılar geliyor...



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 14.08.2016 18:50
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Fatih 2016-07-19 17:43:12

Saga sola bilginiz olmadan iftira atmayin atanin Allah belasini versin

Misafir Avatar
cemaatçi müftü istemiyoruz 2016-07-31 21:25:14 @Fatih

süleymancı, nurcu, şucu bucu olup adam kayıracaklarına müslüman olsun ve adaleti tesisi etsinler..

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Fatih 2016-07-24 13:28:56 @Fatih

burada iftira yok.hakikat var.

Beğenmedim! (8)
Avatar
İsim paylaşımı 2016-07-19 19:11:34

devletimizin istihbaratı gayet güçlü arkadaşlar merakınız olmasın. fakat şöyle bir durum var; bireysel ilişkilerinizden ötürü yazdığınızı düşündüğüm buradan isim paylaşımı hususunu yanlış buluyorum. bu paylaşımlar sadece isimleri kirletiyor. tabiki fetö ve terör örgütü pkk gibi bölücü unsurlarla bağlantıları olanlar cezalandırılsın.

Avatar
adalet 2016-07-19 22:20:15

Bu 2 muftuyu FETO teror ilan edildikten sonra il muftusu yapan digerini once BOLU ya sonra da KIRSEHIRE taltifen atayanlardan hesap sorulmayacak mi ?

Avatar
MUSTAFA MURAT 2016-07-19 16:42:54

yetmez ama evet.baş müfetti̇ş,genel müdür ve bi̇r sürü şube müdürü i̇lçe müftüsü 100 lercesi̇.ve kri̇pto merkez teşki̇latindaki̇ usmanlar 10 larca

Avatar
Tgba 2016-07-19 18:20:13

Vaizeler var fetocu kkö ler. Özellikle önlisans okuyup geçici öğreticilik yapanların sayısı hayli fazla. Müftüler Bile bile bunlara görev veriyor. .

Misafir Avatar
müftü 2016-07-23 23:35:46 @Tgba

çok doğru örneğin batman müftüsü ilçe müftüsü iken bundan 5-6 ay önce il müftülüğüne atandı bunu atayan yükselten kim? kriter ne? asıl bunu atayanlara bakılmalı

Beğenmedim! (5)
Avatar
imam 2016-07-19 17:53:22

karabağlar müftüsü abulcebbar altun.yıllarca fetöyle açıkça ilişkisi olan görevlileri korumuştur....duyrulur...

Misafir Avatar
ozden hoca 2016-07-31 11:41:26 @imam

yıldırım müftüsü iken görev yaptığım müezzinle bir kumpas yapıp beni başka bir ilçeye sürdüler. şimdi yeniden dava açaçcağım. dönemin vali ve il müftüsüde bunlarda çıktı.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
ali gül 2016-07-22 07:32:12 @imam

aferim sana bıravo

Beğenmedim! (2)
Avatar
The imam 2016-07-19 18:54:46

Daha bunlar devede kulak. Ankara yenimahalle, gaziantep, konya, samsun. Buralarda binlerce var...

Avatar