Kanki müftülerden sonra kanki logolar

Ankara İL Müftüsü Mefail Hızlı ile Bursa İl Müftüsü Mehmet Emin Ay'ın birlikte Diyanet İşleri Başkanlığı serüvenlerinden sonra şimdi de yaptırdıkları logolarla gündemdeler.

Kanki müftülerden sonra kanki logolar

Ankara İL Müftüsü Mefail Hızlı ile Bursa İl Müftüsü Mehmet Emin Ay'ın birlikte Diyanet İşleri Başkanlığı serüvenlerinden sonra şimdi de yaptırdıkları logolarla gündemdeler.

16 Ağustos 2016 Salı 13:04
Kanki müftülerden sonra kanki logolar
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Aman Diyanet Görmesin

Logo bilindiği gibi  ticaretin başladığı yıllardan beri ürünleri, kuruluşları ya da hizmetleri birbirinden ayırt etmeyi sağlayan bir ya da birkaç tipografik karakterden meydana gelen bir nevi işaretleme.

Kanki müftüler, Diyanete başkan olamayınca (!)bağımsızlıklarını ilan etmeye karar vermiş olmalılar ki Diyanet'ten bağımsız logo yapmış olmalılar. 

Kanki haberimize pek alınan Ay ve Hızlı'nın logolarının yapıldığı tarih ve logo benzerliği dikkate alındığında haberimizdeki kanki yakıştırmasında ne kadar isabetli davrandığımız da ortaya çıkmış oldu.

İşte kanki logolar...





 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Eren 2016-08-16 14:05:58

Bu art niyetli haberinizden ötürü sizi kınıyorum.

Misafir Avatar
Leyla 2016-08-18 11:23:48 @Eren

Hadi len. Babani kina sen. Senin gibi zavalli bi ahmak evladi oldugu icin

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hfz. 2016-08-16 16:43:34

Dini haberler olarak sizin haberlerinizi beğeniyor takib ediyor ve bir çok yönden faydalanıyorum. Ama sizin insanlar arasında istemeyerekde olsa fitneye sebebiyet verdiğinizi düşünüyorum. Mehmet emin ay gibi bir kişiyi canavarlaştırıyorsunuz sırf mehmet görmez hocaya rakip olmasın diye bu size hiç yakışmıyor. Hem eğer mehmet görmezden sonra bir diyanet işleri başkanı olacak birisi varsa onlardan biriside kuşkusuz bütün insanlar tarafından sevilen ,sayılan değerli birisi mehmet emin ay hocamızdır. Dini haberlere böyle haberleri yakıştıramıyorum ve size acizane bir şekilde bu haberlerden rahatsız olduğumu ifade ediyorum. Saygılarımla.

Avatar
Hfz2 2016-08-17 08:34:12

Hfz kardeşim ne çabuk inansın bu siteye suçu ispat edilmişmi ki m e ay hocaya laf atıyorlar ayrıca bu site mit mi emniyet mi sadece haber sitesi.Emin olun ki Görmez hoca görevden alınsa hemen arkasından atarlar.Davutoğlu başbakan ken yere göğe sığdıramıyorlardı başbakanlığı bıraktı 2 gün sonra Davutoğlu nun stratejik hataları diye başlık attılar.Her yazılana hemen inanmamak gerekir M E Ay hocayla alıp veremedikleri bir sey var galiba.

Avatar
Hanne 2016-08-19 13:50:19

Haber sitenizi attığınız bu kanki müftü başlığıyla kınıyorum söz konusu iki hocamız da çok değerli insanlardır dinimiz alaycı ifade ve zandan uzak durmamizi emretmiyor mu? Ortalığı iftira sarmış gidiyor ilahi adalet var unutmayın şayet bir Allah inanciniz varsa

Avatar
Misafir 2016-08-22 17:54:12

diyanet camiasina kazandirdiginiz değerlerden dolay teşekkürler mehmet emin ay ,teşekkürler mefail hızlı hizmetlerinize yönelik bir şey bulamamışlar belliki logo lara takmışlar, bu camia uzun süredir kendi personeline değer vermeyen köle izavra muamele yapan bir zihniyete sahip. bazı ilçe ve il müftülüklerinden güzel haberler duyup seviniyorduk. görüyoruzki tepelerde hala bir şey değişmemiş.yazık güzelim ülkeme .

Avatar
ilçe müftüsü 2016-08-16 13:23:30