Kaymakamdan İmamlara Fırça!

Aydın Karacasu Kaymakamı şikayetler üzerine imamlarla toplantı yaptı ve toplantıda sert ifadeler kullandı

Kaymakamdan İmamlara Fırça!

Aydın Karacasu Kaymakamı şikayetler üzerine imamlarla toplantı yaptı ve toplantıda sert ifadeler kullandı

22 Aralık 2017 Cuma 13:43
Kaymakamdan İmamlara Fırça!
banner283

Karacasu’da cenaze sahiplerinden defin işlemleri için yüksek meblağlarda ücretler alındığı yönündeki şikayetler üzerine soruşturma başlatıldı.

Karacasu Kaymakamı Güher Sinem Büyüknalçacı’nın bu şikayetler üzerine imamlarla toplantı yaptığı ve toplantıda sert ifadeler kullandığı öğrenilirken, alınan yüksek ücretlerle ilgili soruşturma başlatıldığı kaydedildi.

Karacasu’da vatandaşlar tarafından uzun süredir cenaze defin işlemleri ile ilgili Diyanet İşleri personelinin yüksek meblağlar talep ettikleri ile ilgili şikayetler yüksek sesle dile getiriliyordu. Diyanet İşleri Başkanlığı Görev ve Çalışma Yönetmeliği Madde 40’a göre imamların görevleri arasında 'Belediye tarafından cenaze hizmeti verilmeyen yerlerde cenaze teçhiz ve tekfin hizmeti vermek, cenaze namazı kıldırmak ve defin işlemlerini yapmak' ifadesi yer alıyor. Buna karşılık vatandaşlardan ücret talep edildiği iddia edilirken bu konudaki şikayetler İlçe Müftüsü'nün ardından Kaymakam'a kadar ulaştı.

TOPLANTI YAPTI

Kaymakam Büyüknalçacı, geçtiğimiz günlerde Karacasu İlçe Müftülüğü'nde görev yapan 56 memurla bir toplantı gerçekleştirdi. Bu toplantıda imamlara sert çıktığı öğrenilen Büyüknalçacı, bir daha böyle bir şikayet almak istemediğini söyledi. Sesini yükselterek sert ifadeler kullandığı belirtilen Büyüknalçacı'nın, özellikle bir isim üzerinde durduğu ve bu işin önünü alacağını söylediği kaydedildi.

MÜFETTİŞ GÖREVLENDİRİLDİ

Öte yandan gelişmeler bunlarla da sınırlı kalmadı. Kaymakamlığın talebi üzerine Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan müfettiş talep edildi. Müfettiş ilçeye gelerek konuyla ilgili incelemelerine başladı. Soruşturmada gizlilik kararının bulunduğu aktarılırken, bir ya da birkaç imam-müezzin hakkında araştırmaların devam ettiği öğrenildi.

Kaynak: Ses Gazetesi

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam 2017-12-22 14:20:04

Biz gassal değiliz sayın Kaymakamın Cenaze sahibi bize Eşek gibi yikiyacaksin diyor. Biz yinede edebi muhafaza edip ses çıkartmıyoruz. Ancak bizim arkamızdan Süleymancı denilen (2.Fetö Yapılanması) adamlar geliyorlar devir adi altında insanları soyuyorlar. Para nereye gidiyor?? Bizim gariban imama 100-200 cenaze yıkama parasını çok görüyorlar. Yahu çocuğu babasını yıkamaya girmiyor daha ne söyleyeyim:P

Misafir Avatar
reis 2017-12-26 09:20:30 @İmam

cenaze sahibi eşek gibi yıka diyorsa
muhterem hocam, sende cenazeyi eşşşek gibi yıka....
sonrada cenazenizi eşşekten farksız yıkadım de...

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Bekir bicen 2017-12-24 14:08:08

Yazık hemde çok yazikler olsun bir din görevlisi demek imamlık memur demek değildir bir kere cenaze kaldırmak farzil kifayet eyy imam kılıklı kişiler para mara geçmez bu imam dediğimiz para memur bence aldığı maaşı haramdır ve hakk etmiyor namazı parayla kildiriyorlar bu çok yanlış hel bir kercek imam hz.Muhammed .s.a.v vekilidir bu vekil olan kişi bilincinden olmalı kefenin cebinde yokdur kaymakam hanıma gelince ben olsaydım onun yerinde imami hemen açığa alirdim ve ihraç ederdim gidip askeri ücretle çalışsaydı belki akilanirdi

Beğenmedim! (6)
Misafir Avatar
Personel 2017-12-23 16:19:22

Yukarda imam isimli kullanıcıya cevap veremediğim için buraya yazıyorum.imam kardeş süleymancılar vatandaşı soyuyor bende soyuyorum demek mazeret değil.soyguncunun kim oldugu önemli değil soyguncu soyguncudur.sunuda cenaze yıkama isi belediyenin olmadığı yerde imamın görevidir.yukardaki yorumunu bence silsen iyi edersin.işgüzarın biri suc duyurusunda bulunur ip nonu tespit ederler görevinden olursun..

Beğenmedim! (4)
Misafir Avatar
biri bunlara dur demeli 2017-12-22 18:47:59 @İmam

cenaze işi süleymancılarda değil mi... hatta vefat edenin ibadet borçlarını paraya çevirip tahsil edebiliyorlar...tam bir rezalet.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
Hiç 2017-12-22 18:43:24

Imamin işi çok arı yapacak yer yer hayvancılık yapacak ayrıca devlette maaşı az veriyo sadece 3.500 cük böyle olunca artık bırakınca zarflarıdepolasin

Beğenmedim! (5)
Misafir Avatar
Bilal 2017-12-22 15:32:53

Karacasu benim bulunduğum bölgeye yakın ve şunu açıkça söyleyeyim Kaymakam Hanımefendiye kim cesaret verdiyse önce imamlara azarlamadan kızmadan kendisi sahaya inerse araştırırsa sevinirim imam almalı ve alacak da ama zorla değil tatlı dil ile ama Karacasu da Sulaymancı çekişmesi var herhalde adreslere şaşırdı ben burada 2000 tl alan sütö cü gördüm fazla isteyen imamlar da vardır ama kızmak yerine uyarabilirsin öyle önüne gelen artislik yapamaz hanı sütö lere neden laf atamıyorsunuz.Bu bir karalama kampanyası bakalım imamlar üzerinden neler çıkacak ama sütö cülere birşey yapmaz iseniz adaletli olamazsınız. Dengeyi tuttuğun.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
İMAM CENAZE YOLLAMAK ZORUNDAMI 2017-12-22 14:53:19

CENAZE SAHİBİ BİLE BABASININ ANNESİNİN ALTİNDA PİSLİK ALMAZ KENDİNE İMAMLAR BURSA MECBUR DEĞİLDİR KİMSE KUSURA BKMASIN

Beğenmedim! (2)
Avatar
din gönüllüsü 2017-12-22 14:21:33

arkadas bu imamların amirleri kim. müftüler mi cemaat mı koy muhtarı mı dernek baskanı mı yeter artık ugrasmayın bu imamlarla artık yahuu

Misafir Avatar
Talha 2017-12-26 03:58:46

Kaymakam amir olarak memuruna bağiramaz ve bu suctur ben o imamlarin yerinde olsam valilige bimere cimere sikayet ederdim cok biliyorsa o kaymakam belediyeyle konusacak maasli gassallar tutacaklar sorun da kalkicak ortadan

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
Vatandaş 2017-12-24 03:18:57

Ölüden para diriden para devlet diyanet niye maaş veriyor namaz kıldırın ezan okuyun diye siz sela yok cenaze yok diyosunuz din adamına yakışmaz diyanet işleri başkanlığı turkiyedeki bütün imamları bu konuda uyarıp görevini ücret karşılığı yapanları cezalandırmalıki boğazınızdan helal lokma geçsinki etkili imam olun

Beğenmedim! (1)
Avatar
SAYGINLIĞI BİTİRİYOR... 2017-12-22 14:54:08

şu zarf i̇şi̇ni̇ tamamen kaldiralim.mezarlikta okuma yapilirken çikiyor i̇şgüzarin bi̇ri̇ her okuyana zarf veri̇yor.evi̇nde 3 - 5 gün okumaya ayri zarf,mevli̇di̇ne ayri zarf teçhi̇z tekvi̇ni̇ne ayri ücret.bu nedi̇r yaa.bi̇r i̇mamin maaşi aha yeni̇ yilda en az 3500 olacak.zaten devleti̇mi̇z ücreti̇mi̇zi̇ bol bol veri̇yor.ekstra para almak demek rüşvet demek.haram demek.lütfen i̇l ve i̇lçe müftüleri̇ bu i̇şi̇ siki taki̇p etsi̇n.varsin i̇mam düşmani di̇ye algilansinlar.ya efendi̇ gi̇bi̇ i̇şi̇ni̇zi̇ yapacaksiniz.yada i̇sti̇fa edi̇p özel cenaze şi̇rketi̇ kuracaksiniz.

Avatar
mustafa 2017-12-22 15:49:02

imamın işi yok cenazemi yıkayacak, ancak imam arkadaşlara bir önerim var herkez bulunduğu yerden paraya ihtiyacı olan erkek ve kadınlardan az çok bi şeylerden anlıyanları yetiştirsinler onlara yıkatsınlar parasınıda o fakir insanlar alsın....bu sayede iki işi bir yapmış olurlar hem işleri görülür hemde fakire bir gelir olur....selametle

Avatar
dost 2017-12-22 15:23:01

bunu genellemek cok cırkın ben bunun altında baska seyler olduguna ınanırım.cunku ben yaklasık 30 senelik ımamım almıssam zehır olsun alanıda pek bılmem ama adam ısrar edıyorsa alanlar var fakat onuda sert tepkı ıle reddedenlerde var

Misafir Avatar
Bilal 2017-12-22 16:17:54

Düğünlerde ve eğlenceli Sünnetlerde içilen içkinin rakının hesabını yapmıyorlar ama imamın zarfın içınden aldığı parayı tutun da imamlar üzerinden Allah Peygamber Din ve İmanımızı kadar söven ve karşı çıkan Halklar bilirim ve sütö cüler alırken de yurt derneği adı altında alıyorlar hatta 50 veriyor yetmez diyor bir 100 tl verirsen de güzel olur diyorlar bu mudur insanlık hangimiz İslamiyeti tam savunuyoruz resmen birbirimizi soyuyoruz Karacasu da imamların aldığı paraya gelinceye kadar birçok sorunlar var onunla ilgilenin ve provoke etmeyin olayları

Beğenmedim! (2)
Avatar
adem 2017-12-22 22:23:14

önüne gelen imamlara fırça çekiyor...şamar oğlanına döndü...

Misafir Avatar
adanalı 2017-12-27 00:34:36 @adem

Allah ına kurban senin

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ziyaüddin Gümüşhaneli 2017-12-22 15:42:57

İmamlarla uğraşan iflah etmez..

Avatar