Kim bu müftü?

Yeni Akit gazetesi yazarı Ali Ekben "Diyanetimizden hâlâ kötü kokular geliyor" ilgili köşe yazısında cemaat bağlantısı olan bir müftüden bahsetti. İşte o yazısı....

Kim bu müftü?

Yeni Akit gazetesi yazarı Ali Ekben "Diyanetimizden hâlâ kötü kokular geliyor" ilgili köşe yazısında cemaat bağlantısı olan bir müftüden bahsetti. İşte o yazısı....

29 Ağustos 2016 Pazartesi 00:21
Kim bu müftü?
banner221

Niyetimin ispiyonculuk olmadığını beni takip edenler çok iyi bilir. Ateş olmayan yerden duman tütmez denir. Ateş olan yerden çıkan dumanlarla ilgili yazmaya devam edeceğim.

Kahramanmaraş’ta geçen yıl bir Kur’an kursumuzda görevli bir eğitmenin başının epey ağrıtıldığına şahit olmuştum. O kursta görevli hocaların da cemaat bağlantısını biliyordum. Şimdi o hocalar açığa alındılar. Onları koruyan ve ilimizdeki demokrasi nöbetlerinde ön saflarda boy gösteren müftü ise hâlâ görevinin başında ve maalesef bazı kesimler tarafından da korunduğu bilgisi kulağıma geldi.

Demokrasi nöbetlerinde ilk üç günden sonra boy gösterip ön saflarda salladığı bayrağımızı gözümüzün içine sokanlara dikkat edelim hatırlatmasını yapmaya devam ediyorum.

Bu hazretin de nöbetlerde ön saflarda olduğunu görünce acaba dedim.  


 
Son Güncelleme: 16.09.2016 00:35
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
kgt 2016-08-29 02:20:49

çekmeköy müftülüğündende çok kötü kokular geliyor alın şu adamı

Avatar
hoca 2016-08-29 11:50:06

gözler il müftüsü muhammed gevherin üzerinde yoğunlaşıyor. fetö örgütünden görevden alınan bir arkadaştan duymuştum il müftüsünün iyi bir fetöcü olduğunu.

Avatar
ercişli emrah 2016-08-29 09:31:23

demokrasi̇ nöbetleri̇nde malesef korkudan sesi̇mi̇zi̇ çikaramadik..fetö i̇le dans eden hirsiz i̇ş adamlari, devlete kafi̇r, di̇yanete hi̇yanet di̇yen dernekler, sendi̇kalar ki̇rli̇ çamaşirlarini örtmek i̇çi̇n gerçek vatan severi̇ nerede i̇se hai̇n i̇lan edecekler. di̇yaneti̇mi̇zi̇ ve devleti̇mi̇zi̇ daha di̇kkatli̇ olmaya davet edi̇yorum.

Avatar
vatansever 2016-08-29 13:35:35

akdeniz bölgesinin metropol kenti, kebabın merkezi, şalgamın su gibi içildiği, sıcağın tavan yaptığı büyükşehir a.a.a..... zannedersem görevlilerin şerrinden korktukları il müftüsü, fetönün önde gelen adamıdır...gönderin gizliden bir kaç müfettiş -birbirinden bağımsız olmak kaydı ile- bir soruşturma yapsınlar, hemen tespit edilir. sadece açığa alınsın yerel gazetelerin haberlerini , yorum yazanların yorumlarını okuduğunuz vakit -zaman kelimesi bile tehlikeli olduğundan- yorumun haklılığını göreceksiniz. büyükşehrin imam, müezzin ve kkö ve diğer personelin korkudan sesi çıkmıyor..meb haber sitesinde de azılı bir fetöcü olarak yorumlarda adı geçiyor bu müftünün. o şehrin görevlisinin yazdığı yorum tam bir 'u' dönüşü..di̇ye yazmişti. ne zaman 'u' dönüşü? 15 temmuz sonrasi bi̇r dönüş.. müfetti̇şler gi̇di̇p kebab yi̇yi̇p, şalgam suyu i̇çerlerse elleri̇ tutamaz, ayaklari yürüyemez, beyi̇nleri̇ de i̇şleyemez olabi̇li̇r.. ve ene lekum nasihun emi̇n...ve sallellahu ve selleme ale muhammed..

Avatar
Hafız 2016-08-29 14:22:09

Maraş ta bir koruma Parelelciler muhafaza ediliyor

Avatar
hyt 2016-08-29 05:58:24

15 temmuzdan önce insan icine cikmayan halka merhabe demeyenmuftu simdi hergece bayrak elinde anlamadim gitti bu diyanetin işini.