Kur'an Kursu'nda şiddet uygulayan kişi mahkemede

Sakarya'da, öğrencileri terlikle dövdüğü öne sürülen Kur'an kursu çalışanı adliyeye sevk edildi.

Kur'an Kursu'nda şiddet uygulayan kişi mahkemede

Sakarya'da, öğrencileri terlikle dövdüğü öne sürülen Kur'an kursu çalışanı adliyeye sevk edildi.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
15 Ocak 2017 Pazar 15:51
banner221

Yatılı Kur'an kursu çalışanının, geçen yıl bir çocuğu terlikle döverken çekildiği ileri sürülen görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine gözaltına alınan görevli Ş.Y'nin emniyetteki işlemleri tamamlandı.

Diyanet İşleri Başkanı Görmez; Özür Diliyoruz !

Sağlık kontrolünden geçirilen Ş.Y, "küçük yaşta çocuğa darp, kasten yaralama ve eziyet" suçlarından adliyeye sevk edildi. Asayiş Şube Müdürlüğünden çıkışta Ş.Y, görüntü almaya çalışan basın mensuplarının "Neden yaptınız?" şeklindeki sorusuna yanıt vermedi.

Kuran Kursu'nda Küçük Çocuğu Terlikle Döven Hoca, Gözaltına Alındı

Erenler'de yatılı Kur'an kursunda görevlinin, geçen yıl bir çocuğu terlikle döverken çekildiği iddia edilen görüntülerin sosyal medyada paylaşılması üzerine Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığınca zanlı hakkında gözaltı kararı çıkarılmıştı. Daha önce yaşanan bir olayı kendilerine bildirmedikleri gerekçesiyle Müftülük yetkilileri hakkında da adli soruşturma başlatılmıştı.

Kur'an Kursu'nda şiddet uygulayan kişi mahkemede

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
kardeşlerim 2017-01-15 17:14:05

Müslümanlar diyanetin hafızlık kuran kursları olmuş bir yatılı 5 yıldızlı otel pansiyon yurt olmuş kurs olmaktan çıkmış. Hoca öğrenciye öte git diyemi yor. Bende hafızlık yaptım fakat hocaların kesinlikle art niyeti yok dayak atmamak için zor tutuyorlar di fakat çocuk çocukluğunu bilmiyor hoca ile dalga geçiyor. Nerde kaldı o eski disiplin nerde kaldı sapasağlam hafızlıklar. Olmuş herşey para para ek ders olmuş herkes tribünlere oynamaya. Veli gurur yapmak için hafızlıga gönderiyor çocugu, hoca nasıl ek dersi fazla alırım hesabı içinde. Her tarafımız çürük her taraf bozuk. Kuran ve Sünnet yok olmuş beşerin hükmü geçer olmuş . . .

Avatar
kisai 2017-01-16 01:44:31

hoca'ya Allah yardım eylesin. öğrenci olayı kaydetmiş ve sonuçta nete düşmüş. şu zamanda hafız yetiştirmek kolay mesele değil. bir kıraat kitabında şöyle cümle okumuştum 'abdullah ibn ömer kur'an öğretiminde oğlunu döverdi'. şahsım dayak taraftarı değil. eğer rasulullah (sav) eğitim ve öğretim için te'dib için darb(vurma) etseydi ümmetin bir kısım alimleri onu sünnet olarak telakki edebilirlerdi. biz bir kısım öğretmen-eğitimciler vurur/kırar/döker olabilirdik. Allah muhafaza eylesin. şimdi olayı duyan kesim ve diyanet camiasından bir kısım; hocaefendiye tu-kaka yarışına girmişler. yılların hocası savunma veya kınama veya maaş kesinti cezası veya derece durdurma cezası verilmesi lazımken derdest edildi. olayın aslı nedir? öğrencinin durumu nedir? her ikisinin psikolojisi nedir? iyice araştırılması lazım. belki de ibn ömer'in sözünü, 'onları dövün' kavl-i şerifini, 'nush ile uslanmayanın hakkı tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir'i ne yapalım? bilen de bilmeyen de yazıyor...

Avatar
Kral 2017-01-15 16:18:06

Bana sorarsanız
En yüksek cezayı verirseniz iyi olur

Misafir Avatar
ali ibn hamza el-kisai 2017-01-16 01:54:54 @Kral

sen kral rumuzlu şahıs! kral değil kralcı'sın.. ne iş yaparsın? yoksa kralları mı güldürürsün? yoksa krallara akıl mı verirsin? arı kovanına çomak sokuyorsun! fitneyi uyandırıyorsun! ateşi söndürmen lazımken elinde benzin bidonuyla gidiyorsun! suhulet yolu varken su'ubet yolunu seçiyorsun! sana kalsa ortalığı ifsada verirsin...Allah seni de beni de affetsin! vesselam...

Beğenmedim! (0)
Avatar
Hafız 2017-01-16 11:35:49

Hafız yetiştirmek cok kolay bir iş değildir sosyal medyada klavye kabadayılığı yapanlar sizler çocuklarınız derslerini yapmadığında çocuklarınızı darb etmiyormusunız
Sanki ş.y hoca cocuğu öldürmüş yazık gerçekten cok yazık hocayı içeri atsınlar diyenler oturup çocuklarınızı eğitinde görelim

Avatar
Dertli hoca 2017-01-16 01:42:01

Ben bu hocanın asıl suçunu biliyorum ne biliyor musunuz DERTLİ olması yani ülkeye efendi dürüst çalışkan bunun yanında dinini diyaneti bilen bir nesil yetiştirmek!elbette art niyet varsa veya görevde ihlal varsa ne gerekiyorsa yapilmali.ama lütfen duyarlı olalım dertli çilekeş kendisini tamamıyla nesil yetiştirmeye adamış birilerini yaptıkları hatalardan dolayı tuzbuz etmeyelim.iki iyi gelecek dertli kişilerin maharetiyledir!

Avatar
Birisi 2017-01-15 18:39:22

Tutuklanıp doğru ferizli cezaevi ne girdi soytarı içeride gösterirler insaAllah misliyle soytarı din diyanet böyle soytarılar diyanetin isminide kirletiyor

Avatar