Kur'an Kursu Öğreticisi Alımlarında Sıcak Gelişme

Başbakanlık yetkililerinden edinilen bilgilere göre Diyanet İşleri Başkanlığı 600 Bayan Kur'an Kursu Öğreticisi kadroları için atama talebinde bulundu.

Kur'an Kursu Öğreticisi Alımlarında Sıcak Gelişme

Başbakanlık yetkililerinden edinilen bilgilere göre Diyanet İşleri Başkanlığı 600 Bayan Kur'an Kursu Öğreticisi kadroları için atama talebinde bulundu.

Yeşim BALÇİÇEK
Yeşim BALÇİÇEK
21 Nisan 2017 Cuma 23:51
Kur'an Kursu Öğreticisi Alımlarında Sıcak Gelişme
banner221

Diyanet'te Kadro Alım Çalışmaları Hızlandı

Diyanet İşleri Başkanlığı'nda personel istihdamı için hummalı çalışmalar, baharla birlikte hızlandı.

Diyanet açıktan atama için münhal bulunan Kur\'an Kursu Öğreticisi kadroları için atama talebinde bulundu.

Diyanet işleri Başkanlığı taşra tekişilatın bulunan 600 Bayan Kur\'an Kursu Öğreticisi kadroları için Başbakanlıktan atama yetkisi istedi.

Başbakanlık yetkililerinden edinilen bilgilere göre 600 Bayan Kur\'an Kursu Öğreticisi için istenilen kadronun kısa bir zaman sonra verileceği ve alımların yapılacağını dile getirdiler. 

Diyanet Sözlü/Mülâkat Sınavlarına Hazırlık Kitabı

Atama  günü ve sayı vermeyen yetkililer, çalışmaların devam ettiğini dile getirdi...

Söz konusu atamaları gerçekleştirecek çalışmalar tüm hızıyla sürüyor. Atamaların tarihi ve net sayısı hakkında şimdilik bir açıklama yapmayan Diyanet'in çok yakında somut bilgileri paylaşması bekleniyor.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 01.05.2017 15:30
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vatandaş 2017-04-22 00:34:35

2016 son alımlarında sadece lisans alımı oldu. Önlisanas veya lise mezunu hafız kendini iyi yetiştirmiş adaylar neden mağdur ediliyor.

Misafir Avatar
vedat 2017-06-01 13:53:13 @vatandaş

yeter bacım 2012de usulsüz alınanları eğitmekle meşgulüz onlar bitmeden pekte yeni almayacaklar

Beğenmedim! (1)
Avatar
Sümeyye 2017-04-22 00:42:32

Admin teşekürler bizi aydınlattığınız için tabi bu daha kesin değil ama 600 kişi az değilmi siz daha önceki haberlerinizde tahmini 1500-2000 kişiden bahsediyordunuz fetöden o kadar alınan var bi o kadarda öğretmen olan var çevremde bu sayıyı artırmak için ne yapmamız lazım sayı kesinleşmeden bişeyler yapmak lazım elektronik ortamda imza kampanyasımı başlatsak acaba hadi hakkımızda hayırlısı inş.

Avatar
Yasemin 2017-04-23 00:10:23

600kisi çok az tüh

Avatar
Mrv 2017-04-22 23:17:01

Pardonda duz lise mezunu ne alaka??
Ihl yada ilahiyat okuda atan kardesim.
Senin gibi olanları alsa ihl ve ilahiyatlilara en buyuk haksizligi yapar.
Kurumumuzu begenmiyorsan sansini duz luse mezunu alımı yapan kurumlarda dene.

Avatar
nur 2017-04-22 23:27:37

lutfen her kategoriden esit bi alim olur 2016 sonundaki haksizligin tekrarlanmamasini umuyorum.cunku sinava alirken ayrim yapmiyosunuz.

Avatar
Ebrar 2017-04-24 01:41:37

Hâlâ kurum içi kkö diyo arkadaş.Doyamadınız heralde..4 yıldır alım yok dışardan.92 puanla bekliyoruz

Avatar
Vekil 2017-04-23 05:30:44

Ozaman başka kurumlarda ihl calıştırmasın ben hafızım
Kolaymı hafız olmak sözüm başka kurumlarda çalış
Diyen hanzoya Fatiha okumasını bilmiyorlar.

Avatar
murat.. 2017-05-02 13:21:10

bayan kurslarının bü ülkeye zerre faydası yok.bence alım yapmayı bırakıp bu kursların yüzde 80 i kapatılmalı.hiçbir kurumda kpssden 50 alıpta açıktan lise bitiripte memur filan olan yok..nur denen şahıs sen bu eğitim durumunla başka kurumda hizmetli bile olamassın.çünkü hizmetli için bile 80 90 istiyorlar başka kurumlarda...bayan kurslarının bana faydasını söyler misiniz..kursların yüzde 90 ı gereksiz..imam hatibi dışardan bitir.kpssden 50 al..hemen memur ol.bir kişi bir öğretmen olabilmek için.ünv bitiriyor.kpssden en az 85 90 alıyor..öğretmen oluncada öğrenci yetiştiriyor.siz ne yapıyorsunuz ev hanımlarını öğrenci diye kaydedip (15 i bulsunki kurs açılsın) sonra gelirse gelsin.gelmesede boşver.. kurslara gidilince hiçkimse yok..hatta kurs kapalı..veya içerde 2- 3 tane içi geçmiş yaşlı.. bayan öğretici sayısı, öğrenciden daha çok..bunlara vereceğiniz parayı asgari ücretliye verin.Allah katında daha değerlidir..

Misafir Avatar
BİLİP BİLMEDEN KONUŞMA! 2017-05-23 11:59:51 @murat..

50 lmak nerde yetiyo siz imamlara yetiyo ancak o 50 puan onda da hafızlığı varsa işe yarıyo ... sizin gibi imamları gördükçe midem bulanıyo

Beğenmedim! (3)