Kurum İçi Atama Sınav Sonuçları Açıklandı

2015 Yılı Kurum İçi Naklen (Kur'an Kursu Öğreticiliği, İmam Hatiplik) Giriş Sınavı'na (Sözlü) katılan adayların sınav sonuçlarını açıklandı

Kurum İçi Atama Sınav Sonuçları Açıklandı

2015 Yılı Kurum İçi Naklen (Kur'an Kursu Öğreticiliği, İmam Hatiplik) Giriş Sınavı'na (Sözlü) katılan adayların sınav sonuçlarını açıklandı

Hacı Ali Ekber
Hacı Ali Ekber
12 Ekim 2016 Çarşamba 16:19
Kurum İçi Atama Sınav Sonuçları Açıklandı
banner221

2015 Yılı Kurum İçi Naklen (Kur'an Kursu Öğreticiliği, İmam Hatiplik) Giriş Sınavı'na (Sözlü) katılan adayların sınav sonuçlarını açıklandı.

Sınav sonuçlarını öğrenmek isteyen adaylar sınav sonuçlarını https://dibbys.diyanet.gov.tr adresinden öğrenebileceklerdir.

Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan yapılan ilave açıklamaya göre atama ve tercih işlemlerine ilişkin hususların daha sonra duyurulacağı belirtildi.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 12.10.2016 18:56
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Köy imamı 2016-10-12 18:57:38

Kayseride sinava girdim adamlar 58 vermis ler yuh diyorum yani yahu arkadas hicbirsey bilmesem icim yanmaz sadece hafizlikta ortadan bi yerden sormuslardi onu devam edemedim ne diyeyim hakkimi helal etmiyorum ha gecen sene ankarada girmistim daha kotu gecmisti 85 vermislerdi siralama gelmedogi icin tercih hakki vermemislerdi yeter artik diyanet bu sinavlari nakil islemlerini adaletli bi sekilde yoluna koysun biktik ya mulakat mulakat

Misafir Avatar
hafız 2016-10-12 21:07:52 @Köy imamı

aynen hocam geçen sene 85 aldım.bu sene 60 vermiş resmen adamlar dalga geçmişler.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kerim tunc 2016-10-13 05:16:20

Ben sözlü sınavından 92 puan aldığım halde başka camiye atanamadım.Öyle ayarlama yapıyorlar ki.İstedikleri adama 1 -2puan fazla veriyorlar be sen kalıyorsun.

Avatar
saadettin yıldız 2016-10-12 21:21:16

şaşırdım 87 aldım ben atanamadım hayret bu nasıl bir mulakat anlayamadım .

Avatar
Hafız 2016-10-13 05:14:34

Kayseri de sınava girdim.hafızliķtan sorulan bütün soruları bildim.verilen puan 56.bu kayserideki komisyon incelenmeli.fetöcü olabilirler

Misafir Avatar
muhammed hoca 2016-10-14 17:36:14 @Hafız

hafız x olmuşsun ama iftira etmekten, mahşerde hesap vermekten korkmuyorsun. şunu unutma Allah herşeyi bilen ve görendir.

Beğenmedim! (0)
Avatar
hancı 2016-10-13 16:03:08

diyanet nezaman vhki kadrolarını açacak. neden açmıyor

Avatar
muhammed emin 2016-10-14 10:14:10

kayseride iki tane komisyon vardı.ben de 75 aldım. sınavın sonunda hatalarımı sordum. çok güzel rehberlik yaptılar. Allah razı olsun.o güne kadar kıraat yönüyle bu hatalarımın hiç farkında olmadığımı anladım. ayrıca hafızlığımı daha da sağlamlaştırmaya kendi kendime söz verdim. bence zayıf alanlar kıraat, hafızlık, öğreticilik yönlerinin kalitesini kendi değil de işin uzmanına danışsınlar.