Malkara ilçe Müftüsü açığa alındı

Edinilen bilgiye göre, başarısız darbe girişimi sonrasında daha önce açığa alınan Tekirdağ Malkara ilçe Müftüsü Fahrettin Kaya tutuklandı

Malkara ilçe Müftüsü açığa alındı

Edinilen bilgiye göre, başarısız darbe girişimi sonrasında daha önce açığa alınan Tekirdağ Malkara ilçe Müftüsü Fahrettin Kaya tutuklandı

31 Temmuz 2016 Pazar 17:25
Malkara ilçe Müftüsü açığa alındı
banner221
Edinilen bilgiye göre, başarısız darbe girişimi sonrasında daha önce açığa alınan Tekirdağ Malkara ilçe Müftüsü Fahrettin Kaya tutuklandı


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 16.09.2016 01:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Necmiye 2016-08-02 23:54:20

Rabbim e havale ediyorum.hiç bi bilgi sahibi olmadan yorum yapanlara

Avatar
murat 2016-08-03 12:24:54

Taraklidan hocamızı tanırız. Kendisinin fetö ile alakası yoktur. Bütün siyasi ve cemaatlerden uzak durarak diyaneti en iyi şekilde temsil etmiştir.

Avatar
ahmet erkut 2016-07-31 20:13:25

Hangi cemaaten olursa olsun diyanetteki tüm görevliler ihraç edilmeli ayrıca diyanet kendi içinde istihbaratını kurmalı şu an islamogluna bağlı din görevlileri var bunlarda atılmalı

Avatar
Osmanlı 2016-08-01 20:50:10

Boş boş konuşmayın soruşturma sonuçlanmadı sadece açığa alındı hemen suçlamayın mahkemede aklanınca siz iftiracı olarak kalacaksınız

Avatar
Hilal 2016-08-02 13:13:18

Sizler ve size hizmet ettiğini biliyor ve aşağılayabiliyorsunuz unutmayı Hak tecelli edecek ve sizler bu ithamlarda bulunduğunuz için bu dünyada olmazsa ebedi olan hayatta yüzleriniz kizaracak kul hakki çok büyük bir haktir kolay kolay ödenmez.

Avatar
Mesut Sezgin 2016-08-02 13:02:40

Yaklaşık 6 aydır Malkara müftülüğünde imam olarak çalışıyorum.. Rastladığım en iyi müftülerden biri diyebilirim.. Fetö ile alakalı hiçbir söylemi olmadı.. Aksine, sürekli devlete vurgu yapan ve işine odaklanan ve A cemiyeti B cemiyeti değil, diyanet personeli olduğumuza vuygun yapan söylemleri vardı.. İlk bakışta simaen cemaatçi gibi bir izlenim verse de müftü bey gayet itidalli ve işi, kanuna uyduran biriydi.. Tutuklandığı yönündeki haberler inşAllah spekülasyondur.. Öyle sanıyorum.. Açığa alınmışsa bile yüksek ihtimalle tekrar döner kanaatindeyim.. Bu arada; şahsen, milligörüş camiasında yetişen biri ve de cemaate yıllardır gayet mesafeli duran biri olarak yazıyorum bunları..

Avatar