MBSTS'ye Giren Tüm Din Görevlilerine

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın ÖSYM ile yoluna devam ettiği Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı; bu cumartesi yurt genelinde belirlenen sınav merkezlerinde yapılacak.

MBSTS'ye Giren Tüm Din Görevlilerine

Diyanet İşleri Başkanlığı'nın ÖSYM ile yoluna devam ettiği Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı; bu cumartesi yurt genelinde belirlenen sınav merkezlerinde yapılacak.

06 Nisan 2017 Perşembe 09:51
MBSTS'ye Giren Tüm Din Görevlilerine
banner221

Yeşim Balçiçek / ÖZEL
DiNiHABERLER.COM

Nakil, görevde yükselme, hac ve umre görevlileri için ana kriter olan MBSTS, 8 Nisan Cumartesi 14:30 da Diyanet işleri Başkanlığınca belirlenen sınav merkezlerinde gerçekleşecek.

Dinihaber.com sınava giren tüm din görevlilerine başarılar diler...

Söz konusu sınavda herhangi bir tatsızlık yaşanmaması için  Din görevlilerinin en geç 14:15'e kadar sınav binasına girmeleri gerektiğini önemle hatırlatmak istiyoruz. Ayrıca 90 dk. olan sınavda, giriş belgesinde yer alan uyarıları dikkatle okumakta fayda var.

Giriş belgelerinde ÖSYM'ce geçerli fotoğrafları,   nüfüs cüzdanında T.C kimlik numarası, soğuk damgası veya güncel bir fotoğrafı bulunmayan adaylar sınava alınmayacaktır. Ayrıca sınava giderken mutlaka almanız gereken giriş belgelerini sınav başlamadan önce salon görevlilerine vermeyi unutmayınız.

Din görevlilerinin her zaman yanında olmayı ilke edinen  Dinihaberler.com ailesi olarak, adaylara başarılar diliyoruz...

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 07.04.2017 08:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
müslüm 2017-04-06 13:45:43

bizde bir haber önemli bişey diyeceksiniz sandık yapmayın böle kartel medyası gibi reklamlardan sonra , yada başlığı tıklayınca haber manşeti başka içeriği başka esefle kınıyorum sizi

_____ADMİNİN YORUMU___ BAŞARI DİLENMİŞ. BUNU ANLAYAMAYACAK KADAR ACİZ MİSİN?

Avatar
sadık 2017-04-06 20:21:42

Rotasyon yok diye yazıyorsunuz.diyanet sen il temsilcisi başkanları var diyor..
Kim doğru buyurun burdan bakın.dostlar

ADMİNİN YORUMU: BU GÜNE KADAR BAŞKALARININ MI YOKSA DİNİHABERLERİN Mİ VERDİĞİ HABERLER GERÇEK ÇIKTI? AZ DÜŞÜN DOĞRUYU BULURSUN...

Avatar
davut 2017-04-06 10:44:39

sınav diyanet işleri başkanlığının değil ösym nin belirlediği sınav merkezlerinde gerçekleşecek..

Avatar
Cemal kurt 2017-04-06 17:54:21

Sınav pahane diyanetin resmî soygunu

Avatar
Alpaslan 2017-04-08 19:03:21

2017 mbsts muavezeteyn sureleri,Zulkarneyn,Hz Nuh,surelerin başında Hace..bulunmaz,zelletul kari hucurat içeriğinde gösteriş ve riya anlamı yoktur,bayram namaz tekbir ve teravih namazı sessiz okunması sehv secde sorusu,erkek ve kadınların değişik ibadet da şekilleri Namaz ve Hac,Şeytan taşlama Mina Bayram günleri,yemin keffareti yedirme veya giydirme 10 oruç sayısı 3,Aşure ve Şevval,Zemahşeri keşşaf dirayet tefsiri,muteahhirun kelam felsefeci Fahreddin razı,usuluddin ve furuuddin kelam ve fıkıh,iman amel haricilik ve mürcie,mübhematülkuran,müdayene,nesh ve mensuhun,muzaraa,90 110 İncil yuhanna,bedene,udhiyye ve akika,bakara 217ayet haram aylarında batni nahle,biri maune,mısır fatihi Amr b el as,k kılıçla cihadı bırakma Kadiyanilikte,imam Cafer ismailiyye,abdest ayeti hususunda boyuna mesh etmek ,Allah a verilen güzel bir borç karz,y edullahi ifadesi tevilsiz selefiler,rihle,horasan civarı Hasan sabbah

Avatar
sinirli 2017-04-06 14:18:45

site bu haberi herkes biliyor sınav ücretlerini haber yaında göreyim sizi ............. yapmayın.

Avatar
İMAM 2017-04-06 22:54:30

teşekkür ederi̇z Allah razi olsun. di̇ni̇ haberler...