Merdiven altı din eğitime hayır!

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda, Başbakanlık ve bağlı kuruluşlarının 2018 yılı bütçeleri üzerindeki görüşmelerde, milletvekillerinin sorularını cevapladı.

Merdiven altı din eğitime hayır!

Başbakan Yardımcısı Bekir Bozdağ, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonunda, Başbakanlık ve bağlı kuruluşlarının 2018 yılı bütçeleri üzerindeki görüşmelerde, milletvekillerinin sorularını cevapladı.

Raşit Tavus
Raşit Tavus
01 Kasım 2017 Çarşamba 17:29
Merdiven altı din eğitime hayır!
banner221

"Göz yumulması, izin verilmesi mümkün değil"

"Merdiven altı din eğitim ve öğretimi yapıldığı" iddialarına da yanıt veren Bozdağ, buna göz yumulması ve izin verilmesinin mümkün olmadığını vurguladı.

Bozdağ, Türkiye'de din eğitim ve öğretimi ihtiyacının, yasalar kapsamında, Milli Eğitim Bakanlığı bünyesinde İmam Hatip Liseleri, üniversitelerde İlahiyat Fakülteleri ve İslami İlimler Fakülteleri, liselerde ise seçmeli Kur'an-ı Kerim ve Hazreti Muhammed'in hayatı ve dini bilgiler dersleri yoluyla giderildiğini belirtti.

Diyanet İşleri Başkanlığının cami içi ve dışı eğitimleri sürdürdüğüne dikkati çeken Bozdağ, bunun dışında bazı sivil toplum örgütlerince yürütülen çalışmaların ilgili bakanlıklarca denetlendiği anlattı.


 

Kaynak: AA

Son Güncelleme: 02.11.2017 13:11
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Bir 2017-11-02 00:41:51

Yıllarca STK dediğin fetoş pezevengini övdün başımıza bela ettin iş ehli sünnete geldimi tek söz diyanetin diyorsun.

Bekir bozdagı çok severdim gözümden düştü
Bu arada dini haber denen dangalak fetö hakkında bu kadar haber yapıyorsun ya diyorlar ki fetö fetö diye en çok yaygara koparan gizi fetöcüdür. Senden şüpheleniyorum. Takiye yapıyorsun

Avatar
aynen 2017-11-01 18:09:56

bu açıklama sonrası süleymancılar ve kuytulcular 2. fetö teşebbüsüne girişebilirler... ne de olsa milleti tırtıklarken kuran kursu diye para topluyorlar.

Misafir Avatar
aynen'e gelsine gelsin 2017-11-02 21:05:32 @aynen

kardeşim ilim sahibi olmak -arapça gramer bilmek ilim sahibi olmak mı o da ayrı bir muamma- kişiyi karakterli kılmıyor.. 15 temmuz ve 28 şubat sürecinde bunların ne olduğu tekrar görüldü, 28 şubat sonrası ak partiye karşı mesut yılmazın anapına oy toplyan süleymancı müfttüler vardı, mavi takke takıp , koca koca binalar yapıp imam hatip düşmanlığaı yapan da bunlar.. kusura kalma...ayinesi iştir kişinin lafına bakılmaz... ne oldukları icraatlarından belli, aklı olan bu yapıdan kendini ve neslini kurtarır, merhum süleyman hilmi tunahan'ın adıyla dünyalık topluyorlar.

Beğenmedim! (3)
Misafir Avatar
aynen'e gelsin 2017-11-02 16:50:24 @aynen

kardeş sadece süleymancılarmı var bune düşmanlık .... ama haklarını verelim iyi ilim öğretiyorlar. diyanetin öğretemediği sarf nahiv vs. ismini sayamıyacağım kadar arapça eser

Beğenmedim! (2)
Avatar
Doğrucu davut 2017-11-01 20:05:09

Din iman kuran hizmet kavramlarını kullanarak güç devşirmeye kendilerine asker yetiştirmeye çalışıyorlar maalesef..medrese eğitimi verdiklerini iddia ederek ilahiyat ve imam hatipleri itibarsizlastirmaya çalışıyorlar. Şenocak olayı ehli sünnet maskesiyle bazı çevrelerin nasıl bir çeteleşmeye gittiklerini daha net gösterdi.bunlar çıkarları için diyaneti devleti ateşe verecek tipler..aynen adlı arkadaş iyi demiş tırtıklıyorlar milleti

Avatar
Yerli 2017-11-01 19:12:51

Benim öngörüm gerçekleşmeye başladı. ..İslâma en büyük darbeyi muslumanların eliyle yapacaklar.. bekleyin görün. ..

Avatar
vatandaş parana ve evladına sahip ol 2017-11-01 21:36:38

5 öğrenci bulup milletten milyonlarca lira toplayan süleymancılar vb. yapılara birileri dur demeli....

Avatar
Cebrail 2017-11-02 10:28:50

Yukarıda yorumları bulunan ak troller Allah'ın cehenneminden hiç mi korkmuyorsunuz...
Partilerin kötü tarafları hepsinden daha fazla Ve İslamın yakınından bile geçmiyorlar.Bir namazla 3-5 Allah demeyle ancak cahilleri kandırabilirsiniz.
Piyasada sahte para da var.Gerçekleri kıllanma ı zaman...
Bu mantıkla hiçbir yere varamazsınız.
Sizin tuzağınız varsa Allah tuzak kuranların en hayırlısıdır.
Aşk yaptıklarınızdan haberdardır.

Avatar
Din eğitimi 2017-11-01 19:18:42

Devletin resmi kurumlari dışında din egitimi verilmeeinin önü bi kapatılırsa halkın soygununun % 99 önüne geçilmiş olur. Ortalık rezalet. Suriyelilerin çocuklarını dolandırdıkları gibi 4 talebe bulan pazar.pazar gezdiriyor çocukları. Resmen dilendiriyor. Bu çocukların şahsiyeti kisiligi.kimsenin.umrunda değil. Mesela Ihsan şenocak o 5 katlı ifam binasını nasıl yaptırdı. Kaynağı nedir parayı nerden bulmuş. Ogrencilerden.para alıyor mu. Almıyorsa çark nasıl dönüyor. Binlerce soru var herkesin aklinda

Avatar