Müftü Aytekin Yılmaz'ın vukuatları bitmiyor

FETö operasyonu kapsamında tutuklanan Ardahan eski müftüsü Aytekin Yılmaz'in görev esnasında 2 personeli FETÖ'cü göstermesi ve kendi gibi diğer personeli de gizlemesi akıllara durgunluk verdi

Müftü Aytekin Yılmaz'ın vukuatları bitmiyor

FETö operasyonu kapsamında tutuklanan Ardahan eski müftüsü Aytekin Yılmaz'in görev esnasında 2 personeli FETÖ'cü göstermesi ve kendi gibi diğer personeli de gizlemesi akıllara durgunluk verdi

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
20 Ağustos 2016 Cumartesi 19:38
Müftü Aytekin Yılmaz'ın vukuatları bitmiyor
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı, FETÖ/PDY ile ilişkili personeli görevlerinden uzaklaştırmaya devam ederken Ardahan eski müftüsü Aytekin Yılmaz'ın FETÖ ile mücadelede yersiz müdahalelerle operasyonları manipüle ettiği ortaya çıktı.

FETö operasyonu kapsamında tutuklanan Ardahan eski müftüsü Aytekin Yılmaz'ın FETÖ'cü ve PKK'lı personeli korumaya alarak Diyanet'e bildirmediği ortaya çıktı.

Edinilen bilgiye göre, FETÖ'cü müftü M.G, Kur'an Kursu Öğreticisi D.K, memur Ö.Ş, PKK'nın leşlerine mevlüt okuyan imam V.K, H.K ve haşhaşilerin başı olan sonra tayini başka bir ile çıkan C.B gibi pek çok FETÖ ve PKK personelini gizlediği ortaya çıktı.

Yetkililer, şu an Yılmaz’ın gizlediği personellerle ilgili işlem yaptığı öğrenildi.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 00:47
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Vaiz 2016-08-20 20:41:08

Daha neler çıkacak...kayseri çok çekti.benim isteğim kayseri deki kadrosununda temizlenmesi il muftulugundeki yapısı ve kendi zamanında aldığı kadrolastirdigi din görevlileri bir bir incelenmeli bakalım o zaman neler çıkacak....mazlumun ahi yerde kalmadı kalmaz....

Avatar
Vaiz 2016-08-21 12:50:31

Galiba kuyruğa baastik. Acı belirtileri görünüyor..daha kimlerin kuyruğuna basacagiz bakalım..birde edep Vaiz denmez bi kültür belirtisi gosterelim.birde gerekli yerler bilgilendirildi sayın hocam.

Avatar
Vaiz 2016-08-21 17:38:17

Herşey yerli yerince hesaba çekilir rahat ol bakalım..ustune alınanlar hep suçlu çıkmıştır acı ama gerçek... tecrübeler bunu gösterir..daha tam tecrübe edinmemisiz demek ki.rab bir darbe imtihaniyla daha bizi imtihan etmesin...

Avatar