Müftü Basri Bektaş Tutuklandı

Tosya Müftüsü Basri Bektaş, Fetullahçı Terör Örgütü soruşturması kapsamında tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Müftü Basri Bektaş Tutuklandı

Tosya Müftüsü Basri Bektaş, Fetullahçı Terör Örgütü soruşturması kapsamında tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
04 Ağustos 2016 Perşembe 12:42
Müftü Basri Bektaş Tutuklandı
banner221
Darbe girişiminin ardından FETÖ soruşturması kapsamında TSK, Emniyet ve diğer kurumlarda yaşanan gözaltılar Kastomonu'da da devam ediyor. Tosya İlçe Müftüsü Basri Bektaş FETÖ soruşturması kapsamında gözaltına alınmıştı.

Kastamonu'nun Tosya İlçe Müftüsü Basri Bektaş, Sinop Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen FETÖ soruşturması kapsamında tutuklandı.

Edinilen bilgiye göre, Sinop’ta Fetullahçı Terör Örgütü’nün (FETÖ) darbe girişimiyle ilgili soruşturma kapsamında müftü Basri Bektaş, Tosya ilçe emniyet müdürlüğü ekipleri tarafından iki gün önce gözaltına alındı. Emniyet ekipleri tarafından gözaltına alınan müftü Basri Bektaş Sinop Cumhuriyet Başsavcılığına teslim edildi.

Sinop Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından mahkemeye sevk edilen Tosya İlçe Müftüsü Basri Bektaş, çıkarıldığı mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 01:17
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam İsmail 2016-08-04 13:50:48

basri hocanın bu fetö gurubuna dahil olduğuna inanmıyorum..i̇lk müftüm olması hasebiyle vatansever biri olduğunu ve bu fetöye her daim karşı çıktığını biliyorum..umarım kurunun yanında yaşı da yakmazlar..

Misafir Avatar
imam 2016-08-04 17:19:00 @İmam İsmail

ismail hocaya katılıyorum bu aşağılık fetöculer giderken yanlarında götürmek isdiyorlar yani karalamak ...basri hocanın durumununda böyle ölduğunu düşünüyorum inş...bizleri yanılmaz

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Muhammet KARA 2016-08-04 14:42:27 @İmam İsmail

basri̇ hocamin hai̇n çeteye hi̇çbi̇r zaman muhabbet besledi̇ği̇ne kani̇ deği̇li̇m. rabbi̇m masumlari muhafaza etsi̇n. bi̇zleri̇ hai̇nleri̇n tuzağindan korusun. idareci̇leri̇mi̇ze yüce mevlam temyi̇z gücü i̇hsan eylesi̇n. geçekten çok üzgünüm.

Beğenmedim! (2)
Avatar
bir sempatizan 2016-08-05 16:35:15

basri hocamız vatanına devletine bayrağına görevine dinine bağlı hiçbir yerin maşası olmayacak kadar erdemli bilinçli etrafındakiler kendinden ve hizmetinden memnun, maddi ve manevi değerlerine , milli değerlerine aşık saygı duyulacak ve her hususda faydalanılacak yüce bir değerdir, hiç tereddüdüm yok hakkın adaleti onu bu türk milletinin hizmetine döndürecektir.

Avatar
Yusuf Şimşek 2016-08-04 15:56:55

Basri Bektaş Hocamızın bu örgütle bir alakası olmadığını düşünüyorum eski bir personeli olarak.Umarım hak yerini bulur!

Avatar
Recep Ali ENGİN 2016-08-04 19:39:43

Basri hocam vatansever dinini diyanetini seven tam bir vatan ve millet sevdalısı bir hocamız fetönün bir kumbası bu kesinlikle itraaaaa

Avatar
la galibe illallah 2016-08-04 19:29:17

Kurunun yanında yaş yanmaya başlarsa gayretullaha dokunur . Biz Basri hocamızı hakkın yanında sevdası kuran olan Allah tan başkasına kul olmayan . Haşhaşı orgutu ile en küçük bir ilişkisinin olmadığından eminiz.. inşAllah hak ve adalet yerini bulacaktir.

Avatar
Ömer KAHRAMAN 2016-08-04 20:10:28

Sinop Ayancık'ta personeli olma mutluluğunu da tattığım; Diyanet Camiasında tanıdığım ender Müftülerden Basri Hocam Devletini Milletini seven adam gibi adamdır..Allah rızası için adiL olun! Kurunun yanında yaşı da yakmayın..

Avatar
hakyolcusu 2016-08-04 22:49:29

hocamızı tanıyan veya bir yerlerde sohbet etmiş hiçbir kimseyi bu örgütün içinde olduğuna inandıramazsınız. o sözkonusu din, vatan, bayrak olduğunda en ön safta olan bir mücahittir. rabbim doğrularla beraberdir. ilahi adalet er geç tecelli edecektir. bize düşen doğrunun ve hakkın yanında olmaktır. gün bütün gücümüzle hocamızın yanında olma günüdür.

Avatar
bünyamin 2016-08-04 20:09:07

basri̇ hoca fakülteden sira arkadaşim.zerre kadar alakasi yoktu. mi̇lli̇ görüş kökenli̇ bi̇ri̇di̇r. bi̇r yanlişlik olduğu kesi̇n.