Müftü Faruk Latifoğlu hapse atıldı

Yozgat İli Akdağmadeni İlçe Müftüsü Faruk Latifoğlu tutuklanarak cezaevine gönderildi

Müftü Faruk Latifoğlu hapse atıldı

Yozgat İli Akdağmadeni İlçe Müftüsü Faruk Latifoğlu tutuklanarak cezaevine gönderildi

23 Ağustos 2016 Salı 17:58
Müftü Faruk Latifoğlu hapse atıldı
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

FETÖ'nün darbe girişimi

Fetullahçı Terör Örgütü'nün (FETÖ) darbe girişimiyle ilgili soruşturma kapsamında Akdağmadeni İlçe Müftüsü Faruk Latifoğlu tutuklanarak cezaevine gönderildi

Edinilen bilgiye göre, FETÖ'nün darbe girişiminin ardından yürütülen soruşturma çerçevesinde Müftü Faruk Latifoğlu, önce gözaltına alındı daha sonra serbest bırakıldı. Tahkikatın devam ettiği süreçte ise ikinci kez gözaltı sonra tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Konuyla ilgili soruşturmanın sürdürüldüğü kaydedildi.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 16.09.2016 00:38
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Vatandaş 2016-08-23 22:11:39

Bu müftü nün foto le işi olmaz iftira atanın ALLAH belasını versin

Avatar
İMAM66 2016-08-24 09:11:53

yapilan haberin tek kelimesi bile doğru değil. müftü bey geldiği günden beri ilçemizde kuran kurslarinin sayisini artirmak için canla başla çalişmiştir. bayanlara ve çocuklara yönelik bir çok kuran kursu açmiştir. mesaisini yurtlara değil kurumumuza bağlı kurslara sarfetmiştir. yeri geldiğinde kuran kurslarında bizzat kendisi kürekle çalışmıştır. haber yaparken lütfen araştirarak yapin. insanlarin onurlariyla bu kadar basit oynamayin. yarin hakkin huzurunda cevap veremezsiniz.

Avatar
osmanali 2016-08-23 20:41:03

dinihaberler bu müftüleri kim atıyor dib üst kademelerinde bi değişiklik oldu mu

Avatar
İmam 55 2016-08-24 03:11:43

Ftö çöllerde iftirayla ergenekon adı altında görevden uzaklaştirmislardi. Dürüst savcıları iftira ve bu başliği atanlar için göreve davet ediyorum

Avatar
Ahmet Latifoğlu 2016-09-03 13:28:04

sayın admin.

bizzat size yazdığım yorumu da yayınlar mısınız. tarafsız habercilik ilkeniz bunu gerektirmiyor mu. lütfen doğruları öğrenin ve doğruları yazın.

benim abim dünyanın en mütevazi insanlarından biridir. hava ile mava ile işi olmaz. fetö ile hiç olmaz.

4 kişinin iftirasını gerçek kabul edip siz de iftiraya alet olmayın. mahşeri düşünün

Avatar
N. Tarık Arıkan 2016-10-12 23:09:40

Kalıbımı basarım ki Faruk hoca fetocu degildir. Adamı 20 senedir tanıyorum, Adam gibi adamdır. Yaw yazık günah değil mi bu insana? Fetoşun haçlı zihniyetli sapık fikirlerine her zaman karşı durmuştur bu adam. Eyy iftira edenler! Bunun hesabını Allah katında nasıl vereceksiniz? Allahın izniyle Faruk hoca aklanacak.Gerçek Fetocular ve iftiracilar ise perişan olacaklar İnşAllah!

Avatar
Fettah demir 2016-08-23 22:39:34

Ben Müftü beyle 2 aydır çalışıyorum fazla tanımam. Şu var ki bu ilçede görev yapmakta olan hoca arkadaşlarımızın Müftü beyin 12 25 aralık dan sonra Fetö y ü terör örgütü olarak kırgın sinirli bir şekilde eleştirilerine şahit oldukları konuşuluyor burada. Bi kaç imam arkadaşın iftira boyutunda şeyleri olmuş savcıya karşı Müftü bey hakkında. DediğiM gibi 2 aydir tanıyorum ama yargısız infaz gibi başlık atılmış rahatsız etti beni doğrusu. Bu adam suçsuz bi şekilde dışarı çıkarsa bu başlığın hesabını nasıl verirsiniz Allah katında. Demokrasi nöbetlerin de ki konuşmaları beni kalben tatmin etti doğrusu. Bilemiyorum Allah doğrunun yardımcısı olsun.

Avatar
İmam 55 2016-08-24 03:02:46