Müftü gittiği yeri sallıyor!

Çanakkale Müftüsü Arif Gökce: “Şu parmaklarındaki yüzüğü çıkarıp verseler bu eser biter, kulağındaki küpeyi çıkarıp versin”

Müftü gittiği yeri sallıyor!

Çanakkale Müftüsü Arif Gökce: “Şu parmaklarındaki yüzüğü çıkarıp verseler bu eser biter, kulağındaki küpeyi çıkarıp versin”

İsmet Demir
İsmet Demir
17 Mart 2017 Cuma 03:09
Müftü gittiği yeri sallıyor!
banner221

Adana il Müftülüğü görevini yürütürken İl Müftüleri Kararnamesi ile Çanakkale'ye atanan Müftü Arif Gökce gittiği yeri sallıyor. Adana İl Müftülüğü görevi esnasında yaptığı hizmetlerle (7 yıldızlı Müftülük Binası) dikkat çeken Müftü Gökce, Çanakkale'ye gittiğinden bu tarafa eksik olmayan depremden sonra “Şu parmaklarındaki yüzüğü çıkarıp verseler bu eser biter, kulağındaki küpeyi çıkarıp versin” çıkışıyla birlikte "Müftü gittiği yeri sallıyor" kamuoyunda yankı uyandırdı.

Müftü gittiği yer sallıyor!

Çanakkale Müftüsü Arif Gökce, Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) Terzioğlu Kampüsü'nde 3 yıl önce temeli atılan kaba inşaatı büyük oranda tamamlanan 6 minareli, 2 şerefeli, 15 bin kişi kapasiteli ve boğaz manzaralı caminin yapımının tamamlanması için yardım çağrısı yaptı. Gökce, “Fazla değil yani, bizim hanımlar şu parmaklarındaki yüzüğü çıkarıp verseler bu eser biter. Kulağındaki küpeyi çıkarıp versin” dedi.

Kentte herkesin bir katkı koyarak şu ana kadar 11 milyon lira harcanan inşaatın tamamlanmasının hedeflendiğini söyleyen Müftü Gökce, şu sözlerle yardım çağrısında bulundu:

"Bu bir seferberlik işidir. Çanakkale'miz, hakikaten ben inanıyorum, bunca şühedayı bağrında barındıran bir şehrin insanlarının yüreğinde yardım yapabilme duyguları çok gelişmiş, son derece bu duyguların fazla olduğunu inanıyorum. Fazla değil yani, bizim hanımlar şu parmaklarındaki yüzüğü çıkarıp verseler bu eser biter. Kulağındaki küpeyi çıkarıp versin."

Yardım yapmak isteyenlerin Terzioğlu Kampüsü Camii ve Müştemilatını Yaptırma Yaşatma Derneği ya da en kestirme yoldan müftülüğe ulaşabileceklerini kaydeden Gökce, "Bizlere ulaşırlarsa bizler onlara makbuzları ve her türlü altyapıyı yapar yardımcı oluruz. İlla bu para olarak anlaşılmamalı. İnsanlar mesela malzeme yardımı yapabilirler. Birisi 'Minareyi ben bitirteyim' diyebilir. Efendim birisi işte 'Boyasını ben yaptırayım' diyebilir" dedi.

Son Güncelleme: 18.03.2017 12:22
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Çanakkaleli 2017-03-17 05:25:02

müftü bey şu parmağındaki yüzüğü çıkarıp verseydi de onu haber yapsaydınızz biz çanakkaleliler de malını ve canını da verirdi. müftü efendi nin parmağında ki yüzük le olan konuşması çanakkaleyi değilde sadece kendini sallıyor. Allah bizlere görterişden uzak ve hileden uzak samimi infaklar nasip etsin. çanakkaleli o camiyi yüzüğünü değil canını da vererek yapar yeterki ifadelerimizde samimi olalım. Allaha emanet olunuz

Misafir Avatar
kisai 2017-03-17 23:30:31 @Çanakkaleli

aynen katılıyorum...güzel tespit etmişsiniz, resmi iyi görmüşsünüz...

Beğenmedim! (0)
Avatar
mucahid 2017-03-17 05:01:03

sayın dini haberler .sizin daimi takipçiniz ve okuyucunuzum bir çok haberinizi iyiki yazmışlar ellerine agızlarına saglık ,i̇çimizi çekip de bazan söyleyemediğimizi söylediniz diye dua da ediyoruz. ancak şunu da samimi olarak Allah rızası için belitmek ihtiyacı duydum. anadoluda nice gönül eri ve kendini i̇slama ve irşada vakfetmiş müftülerimiz var ,yaptığını rızaı barı için yapıyor hiç haberiniz olmuyor . ancak bazı müftüleride öyle pazarlıyorsunuz ki yaa öylemi diye iç geçiyor ve bu kadarda değil yaa diyoruz . sallıyor diyerek en sonunda çnakkale gibi güzel şehirde inanın Allah korusun deprem olacak. bu kadar da işin tadını kaçırmayalım lütfen. müftü efendinin bu gazlar hoşuna gidiiyor olabilir ancak ümmetin vicdanı sızlıyor bu kadar da bazılarını böyle allandırıp balandırmayın da bu gibi müftülerden iyice nefret eder olduk. Allaha emanet olun. samii duygularımla yazdım. lütfen yanliş anlamayın