Müftü İlyas Öztürk Açığa Alındı

İstanbul Kadıköy İlçe Müftüsü  İlyas Öztürk görevinden alındı

Müftü İlyas Öztürk Açığa Alındı

İstanbul Kadıköy İlçe Müftüsü  İlyas Öztürk görevinden alındı

16 Ağustos 2016 Salı 16:52
Müftü İlyas Öztürk Açığa Alındı
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Din hizmetlerinin toplumsal hassasiyeti dikkate alan Diyanet İşleri Başkanlığı, merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili bütün personeli açığa almaya veya görevden uzaklaştırmaya devam ediyor.

Bu kapsamda da Diyanet, FETÖ/PDY ile ilişkili Kadıköy İlçe Müftüsü  İlyas Öztürk Açığa aldı.

Soruşturmanın devam ettiği öğrenildi.







 
Son Güncelleme: 16.09.2016 00:54
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
insafsız 2016-08-17 09:28:19

ilyas beyin örgütü bırakın dıyanet dısı hıc bır kurumla grupla hıc bir zaman bagı olmamışstır. bu ınsafsızlıgı yapanlar sorgusuz sualsız ahirette hesaplarını nasıl verecekler merak ediyorum.

Avatar
Bir dost 2016-08-16 20:20:56

ilyas bey kesinlikle şaibesiz temiz vicdanlı birisidir.gerçekler er ya da geç ortaya çıkacaktır.

Misafir Avatar
Erhan 2016-08-16 23:40:55 @Bir dost

bir dosta cevap: sizin avukatlığını yapmanıza gerek yok devlet bunun kolayını bulmuş kimlik numarası ile resmi kayıtlarda hepsini açığa çıkarıyor başbakan açıkladı 17/25 aralıktan sonra bank asyaya para yatırmış mı kimse yokmu derneğine para yatırmışmı ortaya çıkacak eğer çıkarsa kodese girmekten kendisini kurtaramayacaktır.

Beğenmedim! (13)
Avatar
Uslup 2016-08-17 14:40:35

"Bu" demek de ne yakisiksiz. Nur suresine bir kez daha kulak verelim. "Muminlerin o iftirayi isittiginde kendi vicdanlari ile husnu zan edip bu apacik bir iftiradir demeleri gerekmezmiydi". Ilyas hocamiz icin bundan suphe yok bu apacij bir iftiradir. Hala gercek ilgililer yerlerinde. Alakasi olmayan birisini nasip alabiliyorlar.ya nasip...

Avatar
S.a 2016-08-17 11:39:07

müftümüzü geri istiyoruz, yapılan haksızlığın düzeltilmesi duasıyla, gerçek fetöcüler temizlensin, onlarkamufle olmayı iyi bilir. güzel masum insanlar da yanmasın kurunun yanında.

Misafir Avatar
25 2016-09-16 15:07:40 @S.a

müftünün masumu olmaz.

Beğenmedim! (4)
Avatar
Bir dost 2016-08-17 09:40:20

erhan isimli kişiye cevap:eğer ellerinde o kadar kesin deliller var ise kişilerin fikrine niye müracat ediyorlar? bank asya ve kimse yokmu devletin elinde kimlerin ne kadar para yatırıp yatırmadığını bilmeleri gerekmez mi?

Avatar
isimsiz 2016-08-17 18:47:00

Elbette Allah'ın adaleti tecelli edecektir. İlyas hoca diyanet dışında hiçbir kurumla bağı olmamıştır onu tanıyan eş dost akraba ve çevresi bunu ve onun ne kadar temiz biri olduğunu bilir.Adalet için dua ediyoruz. Ve iftira olduğu aşikar bir duyumla nefret söyleminde bulunanları vicdanlı olmaya davet ediyorum.

Avatar
Istanbullu 2016-08-18 10:08:46

İlyas hoca memleket sevdalısı milletini bayrağını seven can bir onsandır .Allah hayırlısını versin ama bu fetö mevzuunda denge kaçtı suçsuzlar derdes ediliyor.

Avatar
Bilir kişi 2016-08-18 08:34:25

Sayin Ilyas Hocayi izmirden tanirim cok iyi biridir bana cokta yardimi dokundu kesinlikle böyle alcak şerefsiz bir örgütle işi olmaz. İnşAllah en kısa sürede gerçekler ortaya çıkar.

Misafir Avatar
Görse tanır 2016-09-30 12:38:40 @Bilir kişi

size faydasının dokunmuş olması onun fetöye bağlantısı olmadığı anlamı taşımaz. bana da zararı oldu mesela. bu da onu fetöcü yapmaz. önemli olan gerçeğin açığa çıkması. i̇zmir'de birlikte çalıştıkları il müftü yardımcılarının hepsi alındı.. şüphe var ki araştılıyor.

Beğenmedim! (5)