Müftü, İmam, Müezzin, Kuran Kursu çalışanı ve memurların görevine son verilecek!

Diyanet Haber- Dinihaberler.com olarak defalarca sık sık gündeme getirip dikkat çektiğimiz FETÖ/PDY konusuna Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Daire Başkanlığı el koydu.

Müftü, İmam, Müezzin, Kuran Kursu çalışanı ve memurların görevine son verilecek!

Diyanet Haber- Dinihaberler.com olarak defalarca sık sık gündeme getirip dikkat çektiğimiz FETÖ/PDY konusuna Emniyet Genel Müdürlüğü İstihbarat Daire Başkanlığı el koydu.

21 Haziran 2016 Salı 23:47
Müftü, İmam, Müezzin, Kuran Kursu çalışanı ve memurların görevine son verilecek!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

FETÖ’nün işbirliği yaptığı CHP ve devlet düşmanı terör örgütleri ile yürüttüğü darbe operasyonunun maliyeti ülkeye 200 milyar doların üzerinde.

Bu gün yapılan 0,5’lik faiz indirimine rağmen Merkez Bankası Gezi Parkı öncesi ekonomik verilerine ulaşabilmiş değil…

PKK ve DHKP-C gibi terör örgütlerinin silahlı ve İslam düşmanı yapısı halkın mesafeli duruşunu kolaylaştırırken İslama hizmet adı altında örgütlenen Fethullahçı Terör Örgütü’nün terör örgütü olarak algılanması kolay olmuyor.

Bunun en bariz nedeni ise “mensuplarının namazında abdestinde ve silahsız” insanlardan oluşmasına bağlı olarak insanların bu hareketi terör örgütüyle bir arada anmak istemeyişi.

Türkiye’de ki terör algısı Marksist-silahlı gruplar etrafında şekillendiği için belki de halkın böyle düşünmesi bir noktaya kadar makul karşılanabilir. 
Ama Hz. Ali döneminde başlayan Huruc Hareketi ile kıyaslandığında FETÖ’yü çok daha iyi konumlandırmak mümkün. 

O günkü Hariciler, FETÖ’cü hainlere göre daha bir abid idiler. Ama mevcut iktidarlara olan kin ve iktidar olma özlemleri ülkeyi kaosa sürüklemekte yeterli bir nedendi.

Haricilerin ümmetten ayrıldığı nokta ise kendi görüşleri dışında diğer görüşlere olan mesafesi ve istişareye kapalı tutumlarıydı.

FETÖ, kendi cemaatine mensup insanları bürokraside hakim kılmak, muhalifi gördüğü herkesi ise tasviye etme hareketinde bulunmakla devşirdiği güçle her tür şer grupla iş birliği yaparak son aşamada iktidarı ele geçirmek istedi.

Belki iktidar hırsı ile FETÖ ön planda terör örgütü kapsamına gelmişse de güç kazanamamış FETÖ benzeri cemaatlerin bu yapıdan farksız olduğu söylenemez.

Devlet birçok kurumda yaptığı FETÖ temizliğinde hayli bir yol aldı ve tecrübelendi. Hemen hemen her kurumda görevden alma veya tenzili rütbe ile devam eden tasviye operasyonları nezih konumu nedeniyle Diyanet’te bir türlü gerçekleştirilemedi. 

Diyanet kapsadığı alan ve toplum üzerinde manevi etkinliği ile diğer kurumlara göre daha etkin bir propaganda üstünlüğüne sahip…

Böyle bir kurumda örgütün propagandasını yapmak, taraftar toplamak ve mali destek vermek gibi işlerle meşgul olan insanların devlete verdiği zarar kadar toplumu kutuplaştırdığı inkar edilmez bir gerçek.

Bu nedenle Emniyet FETÖ’ye her türlü destekte bulunan Diyanet personelini temizlemede haklı ve oldukça da kararlı.

Diyanet camiasına düşen bu insanların devlete ve millete verdiği zarar boyutunu göz önüne alarak her tür şer güçle işbirliği yapan bu örgütün ardında duran insanları ihbar etmekten geri durmamalarıdır.

İslam düşmanı tüm güçlerle birlik olup bu millete operasyon çeken FETÖ örgütünün tüm pisliklerine rağmen yanında birileri hala durabiliyorsa millete düşen bunlara hak ettiği cezayı vermesidir.



 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 25.06.2016 02:13
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
adnan özçelik 2016-06-22 08:48:11

zaman ne kadar da değişmiş. bir araya geldiğinde saygı ve hürmeti birbirinden esirgemeyen insanlar klavye başlarında birbirlerinin kuyusunu kazar oldu. birinin ekmeğiyle oynamak basit gibi geliyor. dün "cemaatin tabanındaki kardeşlerimizle bi işimiz yok" diyenler bugün tabanla uğraşır oldu. "vatana ihanet" kavramı subjektif bir kavramdır. bugün iktidarın gücünü ardına alıp kendi gibi düşünmeyen, ya da siyasilerin desteğini ardına alıp beğenmediği şahıslara vatan haini gibi akıl almaz suçlamalar yöneltenler, yarın o gücü kaybettiklerinde rezil ve rüsva olurlar ve yarın başkalarının zulmüne maruz kalabilirler. bu haberi yayınlayan dinihaberler.com yetkililerine şöyle seslenmek istiyorum. yarın rezil ve rüsva olmamak için lütfen bu tür tetikçilik yapan, fitne yayan haberlere son veriniz. dün beraber yürüdüğünüz insanların ekmeğiyle oynamaya kalkarsanız yarın aynı şeye sizler de mazur kalırsınız ve kimse sizin sesinize kulak vermez. unutmayın hiç bir iktidar sonsuza dek süremez.

Avatar
imam 2016-06-22 00:19:12

çok titiz çalışma yapılmalı önceden at koşturanlar bu uğurda dokunulmaz gibi hareket edenler çıkarılmalı şimdi yerin dibine çekilmeleri bizleri aldatmasın diyanette temizlik yukardan başlanmalı temizlik imam müezzinle bitmemeli özellikle daire amirleri müftüler tüm daire amirlleri gözden geçirilsin

Avatar
furkan 2016-06-22 01:07:12

iki sorum var mevcut iktidara: 1: sen bu tasfiyelerle yahut goreve son verme fiillerin ile ve kendi fikrindeki şahısları yerlestirmek ile FETO diye nitelendirdigin liderin bir benzer uygulamasini yaptiginin farkinda degil kisin 2. sen bu goreve son verdirttigin insanlarin ailelerinin gecimini bir sekilde sagliyor musun . sonucta hata tek bir sahista ve sen onun gorevine son vernekle eşine çocuğunazarar vermektesin . peki sen bunlarin maddi geçiminikarsilirmyor musun . karsilaman gerektigini bunun sana gorev olacagin bilmiyor musun ????? benim bu iki soruma iktidar ne diyecek????? iktidarne yapmaya calismakta ???? iktidar bir cok kimsenin hakki hukuku ile oynamakta !!!!! iktidar nasil bir uiktidar!!!! ve secmen nasil bir secmen?????? her ne kadar cemaati elestirmekte isem de ayni sekilde bu iktidari da cok kotu bir sekilde elestirmekteyim ve en dogal hakkim oldugunu bilmekteyim .. Ömer adaleti yok bu iktidarda . ben bunu farkettim ....

Misafir Avatar
zannederim ki 2016-06-23 09:40:56 @furkan

zannederim ki sen cemaati eleştiremezsin. cemaati de eleştiriyorum ifadesi sadece maksadına kılıf uydurmaktır. ayrıca eleştirme hakkım var gibi zavallı köhneleşmiş ifadelerin arkasıan sığınmaya da gerek yok. kısaca yazdığın yazıdan kim olduğun anlaşılıyor.

Beğenmedim! (2)
Avatar
Ali ŞİMŞEK 2016-06-22 01:15:07

Vatan hainleri temizlenmeli ben destekliyorum

Avatar
furkan 2016-06-22 01:09:11

bir yorum yaptim fakat korkarim yorumum yayinlanmaz ....... ışte durum vaziyet bu... ben fikir ozgurlugumden enfise duyuyor isem daha ne denilir?????

Avatar
Ali 2016-06-22 02:39:41

Kisilere ihanet af edilir ama ülkeye ihanet edeni af etmekte bir ihanettir.

Misafir Avatar
adalet 2016-06-22 13:42:45 @Ali

yarın başka bir zihniyet başa geçerse ve geçmişte olduğu gibi islami kesimi gerici ve hain olarak ilan edip atarsa ne diyeceğiz...?

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hafız Bünyamin 2016-06-22 14:36:28

Hukukta birinin suçu ispat edilmeden suçlu ilan edilemez ilkesi ıslamın " biri size bir haber getirdiğinde onu araştırın " ilkesi derdest edilmiş... Fethullah Gülen'i şahsında hiç sevmem, sevmek zorunda da değilim... Benim inancım " kendimin, anne babamın ve akrabalarımın aleyhine de olsa adaleti tesis etmemi " emreder... Bu sebeble bu tür yorumlarla herkes herkesi suçlu ilan eder... Bunu kabul etmem asla mümkün değil... Cumhurbaşkanı böyle söyleyince doğru yaptığını mı sanıyor...? Benim kanaatim şudur ki; Haman ve Karunun firavunu yoldan çıkardığı gibi sayın cumhurbaşkanını yoldan çıkarıyor... Söylemedi demeyin... Bunun Allah katında hesabı ağır olur... Selametle...

Avatar
He He 2016-06-22 04:27:46

Aile geçimini fln dusunuyodun da . Memleketin anasını aglatırken sorun yoktu.

banner274

banner273