Müftü ve 3 personel açığa alındı

Adapazarı Müftülüğü'nde Kur'an-ı Kerim ve dini kitapların geri dönüşüme gönderilme şekline ilişkin görüntüler kapsamında soruşturma başlatıldı

Müftü ve 3 personel açığa alındı

Adapazarı Müftülüğü'nde Kur'an-ı Kerim ve dini kitapların geri dönüşüme gönderilme şekline ilişkin görüntüler kapsamında soruşturma başlatıldı

Raşit Tavus
Raşit Tavus
19 Ekim 2017 Perşembe 14:07
Müftü ve 3 personel açığa alındı
banner221

Sakarya Cumhuriyet Başsavcılığı, dini kitapların çöp aracına atıldığı iddiasına ilişkin resen soruşturma başlattı.

Başsavcılıktan yapılan açıklamada, bazı basın-yayın organlarında, "Kur'an-ı Kerim, meal, tefsir ve ilmihal kitaplarının Diyanet İşleri Başkanlığı'na gönderilmesi gerekirken müftülük çalışanları tarafından belediyeye ait araçlara yüklenerek dönüşüm tesislerine gönderildiği ve bunun toplumda infiale sebebiyet verdiği" şeklinde haberlerin yer aldığı anımsatıldı.

Konuyla ilgili resen adli tahkikatın başlatıldığı belirtilen açıklamada, konunun bütün yönleriyle ve hassasiyetle değerlendirildiği kaydedildi.

Sakarya Valiliği'nce konuya ilişkin soruşturma başlatıldığı ve İlçe Müftüsü ile müftülük görevlisi 3 personelin soruşturmanın sağlıklı yürütülmesi açısından açığa alındığı belirtilmişti.

Valilik açıklamasında; 

"Dini kitapların geri dönüşüme gönderilmesi ile ilgili olayın Valiliğimizce öğrenilmesini müteakip konu ile ilgili soruşturma başlatılmış olup, İlçe Müftüsü ile Müftülük görevlisi 3 personel soruşturmanın sağlıklı yürütülmesi açısından açığa alınmıştır" ifadeleri kullanıldı. 

Son Güncelleme: 20.10.2017 07:59
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
memur 2017-10-19 18:17:25

yapılan ciddi bir yanlıştır lakin açığa almak için bir neden olamaz. bir şey mi saklanacak ki açığa alınsın. müftüler bu kadar kolay rencide edilmemelidir. valilik veya kaymakamlıklarda böyle bir şey olsa vali veya kaymakam açığa alınır mı. ecdad böyle durumlarda nasıl davranmış lütfen bakılsın.

Misafir Avatar
memur 2017-10-19 22:10:19 @memur

belki de müftünün böyle davranıldığında haberi bile yoktur

Beğenmedim! (1)
Avatar
bir de müftülük 2017-10-19 19:01:56

kurana karşı yapılan bu saygısızlık karşılığını bulmalı.

Avatar
Murat Armağan 2017-10-20 08:30:33

Dernekçi denen zaat başka şehirde mi yaşıyoruz ne kursu kapatmış müftü bey adam geldiğinden beri arı gibi çalışıyor makamında oturup çay kahve içip mesai doldurmuyor kurs kurs camii camii gezer dolaşıyor kurslara derneklere verdiği destek ortada sen kimin dernekçisisin yada şöyle söyleyeyim kimin deynekçisisin bi tahminim var ama neyse açtırma bayramlık ağzımı

Misafir Avatar
memur 2017-10-20 10:01:41 @Murat Armağan

Rabbim razı olsun kardeşim. bilmiyorum lakin sözlerinizin doğru olduğunu tahminde hiç zorlanmıyorum.

Beğenmedim! (0)
Avatar
saat 2017-10-19 21:46:21

tamam da neredeyse her müftülük aynı şeyi yaptı... millete öyle korku verildi ki fetö yayın evi diye kuran-ı kerimler çöpe atıldı... buna vesile olanlar Allah a hesap verecektir...

Avatar
abreg 2017-10-19 16:23:03

kurana bundan başka saygısı olmayandan ne beklenir yazıklar olsun birde müftü olacak camiamızın yüz karası

Avatar
fetö mağduru 2017-10-19 16:24:21

kıriptolu fetöcüler ne zaman temizlenecekler......hiç bir yerde kayıdı yok ama zihniyet olarak fetöcüler ne zaman temizlenir?.....devletimize yardımcı olalım.herkes bildiğini söylemelidir...hainler temizlenmelidir

Avatar
Dernekçi 2017-10-19 19:22:16

bu zavallı müftü adapazarı müftülüğüne bağlı kurankurslarını kapatmak için uğraşıyor ,Allah belasını verdimi müftü efendi,kuranın okunduğu kursları kapatan müftü kuranları çöpe attırmışş ,bunların sıradan işleri bunlar

Misafir Avatar
memur 2017-10-20 09:59:24 @Dernekçi

hiçbir müftü keyfemayeşa kur'an kursu kapatmaz sözlerimize lütfen dikkat edelim.

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
memur 2017-10-19 22:07:20 @Dernekçi

bunlar dediğin kim niçin çoğul kullandın beyefendi

Beğenmedim! (0)
Avatar
Kazım 2017-10-19 19:25:14