Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt Açığa Alındı

Afyonkarahisar İl Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt Açığa Alındı

Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt Açığa Alındı

Afyonkarahisar İl Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt Açığa Alındı

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
22 Ağustos 2016 Pazartesi 14:03
Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt Açığa Alındı
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Din hizmetlerinin toplumsal hassasiyeti dikkate alan Diyanet İşleri Başkanlığı, merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan FETÖ/PDY ile ilişkili bütün personeli açığa almaya veya görevden uzaklaştırmaya devam ediyor.

Bu kapsamda da Diyanet, FETÖ/PDY ile ilişkili Afyonkarahisar İl Müftü Yardımcısı Ayşegül Müftüoğlu Kurt görevinden uzaklaştırıldı.

Soruşturmanın devam ettiği öğrenildi.





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 00:42
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Abdullah 2016-08-22 15:04:34

afyonkarahisar müftü yardımcısını yakınen tanıyorum. feto örgütü ile iltisaklı olmayı bırakın hayatı onlarla mücadele ile geçmiştir. ancak bir iftira sonucu vatan hainleriyle birlikte o da açığa alınmıştır. onu ihbar eden kişinin kendisi de afyondaki herkes de bu durumu çoooook iyi bilmektedir. hakikat er ya da geç ortaya çıkacaktır. acaba o zaman müfteri bunun hesabını nasıl verecektir.

Avatar
ADALET 2016-08-22 14:34:54

Bu hoca hanıma bile leke sürmeye çalışıyorsunuz ki hepsinin asılsız olduğu anlaşılacak inşAllah. İşte o zaman gerçekten başınıza taş yağacak. Bu suçlamada katkısı olan ne kadar günahkar varsa hepinizin.

Misafir Avatar
ali gul 2016-08-22 16:27:52 @ADALET

aynen katiliyorum. iftiralarin hesabini ahirette nasil verilecek

Beğenmedim! (1)
Avatar
Misafir 2016-08-22 14:39:48

bu işin içinde başka hesapların olduğunu düşünüyorum. zira ayşegül hocamın bu işlerle hayatı boyunca mücadele eden bir duruşu vardır. zerre kadar alakası olmadığını bildiğim bir insan. gerçeklerin bir an önce aydınlatılmasını bekliyorum.

Avatar
Tuğba 2016-08-22 14:53:27

Haberi kim yayınlattırdıysa duysun ki hocamızın sonuna kadar arkasındayız. Hepinize karşi, hepinizin iftiralarınıza karşı. Fakat unutmayınız Allah bizimle beraberdir.

Avatar
ferda 2016-08-22 14:35:11

_____ADMİNİN YORUMU___BİZ Mİ AÇIĞA ALDIK...

Ey site yöneticileri Yazık size hiç alakası olmayan birine atılan iftirayı utanmadan servis ediyorsunuz nasıl vereceksiniz hesabını Ahirete iman edin

Avatar
Tavır 2016-08-22 15:12:23

Ülkedeki şu durumda iftiraya kurban giden bir sürü insan var. Bilip bilmeden yorum yapıp kimsenin hakkına girmeyiniz. Ben Ayşegül Hocayı tanıyorum fetö denilen adi örgütle yakından uzaktan alakası yoktur.

Avatar
Bir dost 2016-08-22 17:05:14

ayşegül hanıma ben de şahitim gerçekler Allahın izniyle ortaya çıkacaktır.sizler de iftiralarınızda boğulacaksınız.

Avatar
hakan kaya 2016-08-22 20:32:05

sayın müftü yardımcısının kendisi ve ailesindeki bütün bireylerin fetö denen din düşmanını, bunların sırtından geçinen riyakar ve münafıkları hiç bir zaman hayatlarında barındırmadıklarını yakinen bilmekteyim. bu iftirayı atan varlıkların tamamının Allah (c.c) tarafından en kısa sürede helak olmaları için dua etmekteyim...

banner261

banner260