Müftü Yardımcısı Orhan Keskin açığa alındı

Darbe girişimi sonrasındaki soruşturmalar çerçevesinde Bartın Müftü Yardımcısı Orhan Keskin görevden alındı

Müftü Yardımcısı Orhan Keskin açığa alındı

Darbe girişimi sonrasındaki soruşturmalar çerçevesinde Bartın Müftü Yardımcısı Orhan Keskin görevden alındı

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
03 Ağustos 2016 Çarşamba 02:28
Müftü Yardımcısı Orhan Keskin açığa alındı
banner221

Kafir Fetullah Gülen'in prensi görevden alındı.

Diyanet İşleri Başkanlığı, merkez, taşra ve yurt dışı teşkilatında her kademede görev yapan personelden darbe girişiminde bulunan Fetullahçı Terör Örgütü/ Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) ile ilişkili  Bartın Müftü Yardımcısı Orhan Keskin'i görevden aldı.

Bartın İl Müftü Yardımcısı Orhan Keskin'in azılı bir Terörist Fetullah Gülen hayranıydı.

17/25 Aralık öncesi haber sitemizin de yazarlığını yapan FETÖSEVER müftünün kafir Fetullahçı olduğunu anladığımız an tıpkı, Erzurum ilçe Vaizesi Zübeyde Meryem Şakar gibi o zamanın Sivas İl Müftü yardımcılığı görevini yapan Bartın İl Müftü Yardımcısı Orhan Keskin'le sitemizle ilişiğini kesmiştik.




 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 01:18
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hafize tuğba 2016-08-04 19:18:11

Orhan hocam yapmaz gibi geliyor inşAllah bi yanlişlik vardir kime guveneceğimizi bilemiyoruz hic ummadik insanlardan neler cikiyor

Avatar
Hafiz 2016-08-04 19:19:56

Arif bey orhan hocamla bi derdiniz var galiba idam sehpasinda gormek istediğinize gore.birileri de sizi idam sehpasinda gormek istiyor olabilir dikkat edin

Misafir Avatar
bjedug 2016-08-24 11:37:26 @Hafiz

orhan abinin nasıl diyanete girdiğini merak ediyor musun?

Beğenmedim! (0)
Avatar
ali-veli 2016-08-03 12:04:58

tamam da ilçelerdeki fetö yanlısı olanları nasıl tespit ediyorlar müsteşarlığa emniyet teşkilatına bildirdik ama yine aynı ya nasıl nereye bildirilecekse adres verin yoksa adres başındaki hainlerdemi fetöcü bunlardan her halt beklenir.

Misafir Avatar
doğrucu davut 2016-08-04 14:01:22 @ali-veli

ci̇mer' e yazın cumhurbaşkanlığı iletişim başkanlığı hiç kurtuluşu yok ilgilenirler.

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
kisai 2016-08-03 20:50:53 @ali-veli

siber@egm.gov.tr ...olması lazım..

Beğenmedim! (1)
Avatar
Beyzs 2016-08-04 00:15:32

____ADMİNİN YORUMU___ TÜRKİYE CUMHURİYETİ BİLİYOR FETÖCÜ OLDUĞUNU... BİLMEDİĞİNİZ BİR KONU HAKKINDA YORUM YAPMAYINIZ.

İyide eğer fetö cü değilse çok kötü hakkına giriyorsunuz

Avatar
Arif 2016-08-04 00:44:18

Heeeey gidi orhan efendi açığa çıkmaz mı sandın sana mustehak biz seni açıkta degil idam sehpasınin üzerinde görmek isteriz

Avatar
muallim 2016-08-06 08:43:03

sizidemi kandırdılar da yazarlığınızı yaptılar.tevbe edin özür dileyin.çünkü çok önyargılısınız.feteöcü diye bazen isim yazılıyor yok kesinlikle olmaz o yapamaz asıl ftöcü sizsiniz diye milleti basıyonuz fırçayı.biraz objektif olursanız iyi olur.