Murakıplar Çalıştayı

Diyanet İşleri Başkanlığı Murakıplar Çalıştay Düzenliyor

Murakıplar Çalıştayı

Diyanet İşleri Başkanlığı Murakıplar Çalıştay Düzenliyor

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
03 Mayıs 2016 Salı 20:31
Murakıplar Çalıştayı
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK


Diyanet İşleri Başkanlığı İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü Ankara Eğitim Merkezi Müdürlüğü'nde Murakıplar için 2 gün çalıştay düzenleyecek.

"Murakıplarca yürütülen hizmetlerin icrasında karşılaşan sorunlar, Murakıpların Kur'an Kursu Hizmetleri Denetimi ve  Murakıpların Cami hizmetleri denetimi'" konuları katılımcılar tarafından müzakere ve mütalaada bulunulacak.

Murakıplar çalıştayına İnsan Kaynakları Genel Müdürü Osman Tıraşçı, Disiplin ve Değerlendirme Daire Başkanı Şükrü Türkmen, Yaygın Din Eğitimi Daire Başkanı Bünyamin Albayrak ve Diyanet İşleri Uzmanı Ömer Faruk Aslan katılacak.

Ülke genelinde bazı murakıpların, İl Müftü Yarımcılarının ve İlçe Müftülerin katılacağını çalıştay, 05.05.2016 tarihinde başlayacak ve 06.05.2016 tarihinde sona erecek.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 05.05.2016 01:03
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Metin 2016-05-03 23:35:36

Çalıştay yapacaklarına murakıplara olan mahcubiyetlerini giderselerdi.

Avatar
GARİBAN İMAM 2016-05-04 00:29:30

atama dilekçem geldi müftü göndermem diyor.
selamün aleyküm. 2 ay üst üste münhal olan il dışı bir köye dilekçe gönderdim. dilekçem 1 hafta önce geldi. başka bir konu için bugün müftüyü aradım. o ara bana; tayin dilekçen gelmiş ama ramazandan önce seni göndermem dedi. bende hocam evin bütün eşyalarını kutuladım köylülere de söyledim gideceğimi, gideceğim köye de geleceğimi söyledim. gitmem lazım dedim. bana ; ben senin amirinim öyle diyorsam öyle bana iş çıkarma gibisinden şeyler söyledi.

telefonda olduğum için üzerine gitmedim. perşembe günü gidip konuşacağım. müftünün böyle birşeye yetkisi var mı ?

kolaylaştırınız, güçlendirmeyiniz hadisini bilmiyormu bu ami̇rler ?

Misafir Avatar
Müftü 2016-05-04 00:39:37 @GARİBAN İMAM

o müftünün öyle bir hakkı yok kardeşim o müftü kendini kralmı zannediyor,sen evreakın al ve müftüye ver ben gitmek istiyorum ,işlem yapmazsa kaymakamlığa gidip dilekçe vereceğnin söyle bak nası tayin evarakın verir,bazı müftüler kendini bir halt zannediyor piskopatlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
din görevlisi 2016-05-04 21:50:16

murakiplar di̇ğer kurumlarda ayni i̇şi̇ yapanlara karşi ezdi̇ri̇ldi̇ler. yazik..başka kurumda bu kadar çekememezli̇k var midir?

Avatar
imam 2016-05-04 18:09:02

Murakiplik sinavlarina girecekken onlarin aldiklari maaşı ogrendim.Bu paraya sorunlu dosyalarla ugrasacagima paşa gibi imamliga devam ederim dedim. Bazi imamlar murakiplardan fazla maaş aliyor.denetledigi veya soruşturmasini yaptığı kişiye hangi gözle bakiyorlar merak ediyorum.diyantte adaletsizlik var deyince murakiplik aklima geliyor.Simdi çalıştay da ne olur.murakip olmuş olsam gitmemo calistaya.

Avatar
Ahmet 2016-05-04 08:18:47

Haktan hakikattan uzak kadı hükmünde murakiplar rasulullah şöyle buyurdu "üç kadidan ikisi cehennemliktir. Ey yüce Allahim sana havale ettim. Sen büyüksün sen yucesin

Avatar
e .. 657 2016-05-04 18:58:25

murakkıplık tembellik işi arkadaşlar benimde tanıdığım arkadaşlarım murakıp oldular zaten imamlık görevinde zayıfidiler görevlerine bu arkadaşlarımdan diyanete fayda gelmez çünki imamlık görevinde zayıf olan arkadaş nekadar verimli olabilirler arkadaşımın imamlık yaptığı köyde cenaze olmasına ramen benim hafta tatlim deyip köyü terk edip ve köylüler benim peşime geldiler cenazemiz vardiye bende dedim muhtara imam arkadaşımız nerede diye sorduğumda bu gün hafta tatiliimiş öyle cevap vermiş vah vah diyanet

Misafir Avatar
A.K 2016-05-04 21:52:30 @e .. 657

i̇fti̇ra etme, sui̇zan da kötüdür eyyy her ki̇msen.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Cafer bin İbrahim 2016-05-04 22:51:08

bu arada yeni yapılaak olan murakıplık mülakatları nezaman olacak dini haberler editörler siz bilirsiniz.:)

banner220