Namuzsuzlar Diyanet'e saldırdı, Diyanet personeli ise sessiz!

"Diyanet ahlaksız soruyu önce cevapladı sonra siteden kaldırdı" iddialarına sert tepki.

Namuzsuzlar Diyanet'e saldırdı, Diyanet personeli ise sessiz!

"Diyanet ahlaksız soruyu önce cevapladı sonra siteden kaldırdı" iddialarına sert tepki.

08 Ocak 2016 Cuma 22:26
Namuzsuzlar Diyanet'e saldırdı, Diyanet personeli ise sessiz!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL İÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı “Din İşleri Yüksek Kurulu Dini Bilgilendirme Platformu” resmi internet sitesine bugün gelen bir soru Diyanet'i kızdırdı. Diyanet İşleri Başkanlığı sorunun kendisini vatandaş yerine koyan kişiler tarafında kasıtlı olarak sorulup aldığı cevabın tahrif ederek yayınlandığını açıkladı. 

Diyanet'ten yapılan açıklama şöyle:
Bugün bazı internet sitelerinde Din İşleri Yüksek Kurulu Başkanlığı Dini Bilgilendirme Platformu’na dayandırılarak verilen ifadeler ve bu çerçevede metinde yer alan akıl ve ahlaktan yoksun görüşler Din İşleri Yüksek Kurulumuza ve Başkanlığımıza isnat edilemez.
"CEVAP TAHRİF EDİLDİ"


Elektronik ortamda türlü hile ve desiselerle, çeşitli kelime oyunlarıyla, kendisini vatandaş yerine koyarak platforma soru sorup aldığı cevapları da tahrif ederek, bunu Başkanlığımızı itibarsızlaştırmanın bir yöntemi olarak kullanmak hiçbir akıl ve vicdan tarafından kabul edilemez.

Bu işin altında Diyanet'in şii ve sünni dünyaya barış merkezli açılımını, çaba ve gayretini hazmedemeyen din düşmanları var.  Diyanet İşleri Başkanlığı'nın verdiği fetva yerindedir, ancak kafası muharref bazı odaklar tarafından tahrif edilmiştir. Paralel medyadaki bazı odaklar da dahil. o Dar kafalılara birinin bu fetvayı izah ve şerh etmesi lazımdır. 
BAZI MEDYA ORGANLARI KASITLI HEDEF GÖSTERDİ


Bazı medya ( Sol anarşist ve Fetullah Gülen terörüst medya kuruluşları tarafından bu tür sapkın, çarpık yorum ve değerlendirmelerin bütün bir topluma Diyanet'in görüşü olarak takdim edilmesi hiçbir ahlaki temelle ve duyarlılıkla ilişkilendirilemez.

Diyanet'e saldıran ne kadar onursuz ve şeref yoksulu, insana benzemeyen, hayvandan da aşağı olan kişilerin yorumlarına ve sözlerine diyanet camisı sessiz kaldı. Onca hakaret ve küfürler görmezden gellindi. Kısaca dünya batsa Diyanet camiasının umrunda olmayacak. Ne demek mi istiyoruz. Buyurun tıklayın, namuzsuzların yorumu okuyun. Belki o zaman bize hak verirsiniz... 

 
Son Güncelleme: 12.01.2016 02:26
Anahtar Kelimeler:
Anarşist
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Hasan 2016-01-08 23:40:21

Verilen fetva yanlış kesin bir dille haram olduğu soylemeliydi cevabı yazan her kim ise hemen konumu ve yeri değişmeli

Misafir Avatar
neresi yanlış 2016-01-14 09:06:23 @Hasan

verilen fetvanın neresi yanlış? sen okudun mu?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Angarali 2016-01-08 23:45:59

Artık bu sorulara kendini geliştirmiş kişiler baksın onlara istediği dilden konuşsun biraz pratik zeka katsinlar cevaplara

Avatar
Imam 2016-01-08 23:52:14

Admin diyanet camiası napsın yani onların seviyelerine mi düşsün. Köpek gibi havlayıp dursunlar. Köpek havlar havlar susar. Bunları Allaha havale ediyoruz. Diyanet personeli olarak bunlarla uğraşamam. Cevap yetiştirmeye kalsam hangi birine. Ülke de insanlar aćlıktan kıvranıyor. Ümmeti muhammed òzellikle gencler perişan. Daha neler neler. Bu sokak köpekleriyle uğraşamayız. Biraz havlayip susarlar

Avatar
diyarbakir 2016-01-09 11:02:29

Onlar zurriyet lerinin gereğini yapiyor ya biz müslümanlar neden sesiz kalyor ve tek yumruk olupta bu zalimlere ya adamgibi bizimle beraber yasarsiniz yada soyunuz gibi perisan olursunuz. Baskanimizi size yedirmeyiz cakal sürüleri. ..

Avatar
@@. 2016-01-09 00:41:13

Diyanetin tek suçu bu haricilere yezit soylulara iyi niyetle merhametli davranmasıdır yoksa eğer ki daha önceki dönemlerde olduğu gibi onları it yerine bile koymamış olsaydı onlar şimdi bu kadar gaddar namussuz olmazlardi ama çok değerli başkanımız mehmet görmez her zaman çok merhametli ve şefkatli davrandı ve hala da aynı şekilde devam ediyor. Din ve diyanet e bu şekilde davrananları Allah c.c. onları kahhar ismiyle kahretsin ve yorumlara baktığımız zaman zaten onları kahrettiğide aşikardır.

Avatar
karınca 2016-01-09 00:57:16

Ağzında su taşıyan karınca misali hocam ben yangını söndürmek için suyu taşıyayımda yangının karşısına geçip seyredenlerden olmayayım.belki benim tek başıma taşıdığım su söndürmez ama benim gibi damlalar gölü oluşturur. Durup seyretmek ise küle dönüştürür

Avatar
karınca 2016-01-09 00:58:18

Ağzında su taşıyan karınca misali hocam ben yangını söndürmek için suyu taşıyayımda yangının karşısına geçip seyredenlerden olmayayım.belki benim tek başıma taşıdığım su söndürmez ama benim gibi damlalar gölü oluşturur. Durup seyretmek ise küle dönüştürür

Avatar
Sizin gibi personele... 2016-01-09 01:01:18

Yazıklar olsun sizin gibİ personele. Kurumunuza sahip çıkacakken. Yok ben uğraşmam yok fetva yanlış yok Fetva lara kendini gelişrirenler cevap versinmiş. Gün sahip çıkma birşeyler yapma günü eleştirecekseniz birşeyler yapın da eleştirin. Yazıklar olsun ....

Misafir Avatar
GP 2016-01-09 11:06:02 @Sizin gibi personele...

birilerinin bunu bilinçli olarak yaptiği ortadayken sazan gibi bu tuzağa düşüp,hem kurumu zorda birakan,hemde dine saldirmak için firsat arayan din düşmanlarina firsat verip azcik kafasini kullanmayanda hiç suç yok.sahip çıkmakmış.ne diyelimde cevap verelim sence bu konuyu bize soranlara.senin bi hazır cevabın var heralde.

Beğenmedim! (1)