Şarapçıların masasında Kur’an okuyan FETÖ’nün imamı Suat Gözütok

Türkiye’nin kan gölüne çevrildiği 15 Temmuz darbe girişiminden iki hafta önce emekliliğini isteyip ortadan kaybolan Bayezid Camii imamı Suat Gözütok’un da Fetullahçı Terör Örgütü(FETÖ) üyesi olduğu ortaya çıktı.

Şarapçıların masasında Kur’an okuyan FETÖ’nün imamı Suat Gözütok

Türkiye’nin kan gölüne çevrildiği 15 Temmuz darbe girişiminden iki hafta önce emekliliğini isteyip ortadan kaybolan Bayezid Camii imamı Suat Gözütok’un da Fetullahçı Terör Örgütü(FETÖ) üyesi olduğu ortaya çıktı.

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
07 Eylül 2016 Çarşamba 18:16
banner221

Polisin yürüttüğü çalışmalar sonucu Gözütok, Siirt’te yakalandı. FETÖ’nün imamı Suat Göztok daha öncede 10 Haziran 2005 tarihinde Moskova’da bir organizasyonda çekilen görüntüler ortaya çıkmıştı. Örgütün “dinlerarası diyalog” safsatasıyla Rusya’da düzenlediği içkili bir organizasyonuna katılan Gözütok, içkilerin yudumlandığı sırada Kur’an-ı Kerim okuyarak büyük tepki çekmişti.

Dini bir cemaat olduklarını iddia eden Fetullah Gülen yapılanmasının Kur’an-ı Kerim’i içki masasına meze yaptığı şok edici görüntüler, FETÖ’nün İslam’la ilişkilerini kestiklerini gözler önüne sermişti.

Ayrıca Gözütok’un, darbe girişiminin başarılı olması halinde Yavuz Sultan Selim’in halifeliğin Osmanlı Devleti’ne geçmesini sağlayan Mısır seferinin dönüşünde giydiği kaftanı FETÖ lideri Fethullah Gülen’e teslim etmekle görevlendirildiği ileri sürülmüştü.





 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 24.10.2016 13:24
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Hafız imam 2016-09-07 19:36:55

Devletten aldığın paralar haram olsun. O işgal ettiğin makam hakkını alacak

Avatar
Yüsra 2016-09-09 17:51:25

1. suat hoca 1 temmuzda müftülüğün ya köy camisi ya emeklilik seçeneklerinin önüne konulması sonucu emekliliği seçerek cebren emekli edilmiştir.
2. suat hoca moskovadaki programa o dönemde diyaneti tarafından resmi görevli olarak gönderildi. ve programın içeriğinde asla alkol yoktu, orada ki türk gazeteciler kendi masalarına içki isteyip bunu haber yaptıkları için siz şuan bir fasığın haberine inanıp zanna ve iftiraya inanıp hakka giriyorsunuz.
3. bu hoca beyazıd camisine imam olarak gireceği zaman yerine geldiği imam çok önceden emekliliğini almıştı, halihazırda boş olan bir makama herkes gbi imamlık sınavlarına girerek girmiştir.
benim anlamadığım bu hoca hanginizin tavuğuna kış dedide siz bu şekilde hakaretleri çok rahat ederek kendinizide haklı görüyorsunuz!!
biz bu mevzuları direk 1. ağızdan kendisine aöz hakkı vererek sorduk ve öğrendik. sizede tavsiye ederim bir fasığın haberine inanmadan önce o haberi araştırın!!!!!!

Avatar
Yüsra 2016-09-09 17:55:39

bu arada kendisi hafız kurradır, haseki eğitim merkezi aşere takrip tayyibe hocasıydı, azıcık ilahiyat eğitimi almış herkes bilir ki 10 kıraat ilmine göre bazı tecvit kurallarında değişiklikler olabiliyor, o sizin yüzeysel bildiğiniz tecvit kurallarının çok daha üstünde bir ilme sahipti ve sizin sandığınızın aksine o okuduğu kuran-ı kerim ile kıraat sanatını konuşturuyordu.
not: cahiller anlamaz!!

Avatar
yayınlayın 2016-09-08 11:27:29

diyanet o içki rezaletinin yenimi farkına varabilmiş, o işki rezaleti yapıldığı zaman bu hainleri neden görevden atmadılar.

Avatar
kuran kursu öğreticisi çengelköy ist 2016-09-08 15:54:55

ben bu adamın okuduğunu hiç beyenmezdim tecvit kurallarını ihlal ederdi Allah için okumazdı fetullah için okurdu abdurrahman gürses hocamızın makamını yıllarca işgal etti okuduğun kuran seni çarpsın inşAllah utanmaz adam Allah kelamı içkili yerde okunur mu bire cahil yuh sana aldığın maaş sana zıkkım olsun

Avatar
Recep 2016-09-07 20:20:23

okuduğu kuranı kerim gırtlaktan geçip kalbe ulaşamamış demekki...haktan nasılda yüz çeviriyorlar.

Avatar
Abdullah Öztürk 2017-01-16 17:23:49

Moskova da içkili mekanda kuran okumuştu diyanet neredeydi suat gözütok u bugün eleştirenler o gün savunmuşlardır at izi it izine karışmış kimin ne yaptığı belli değil Mevla'm sonumuzu Hayrettin.

Avatar
Necip Göztok 2017-04-21 12:28:41

Suat hoca dünya iyisi bir insandır. Cennete layık birini bana sorsalar direk suat hocayı örnek gösterirdim.Bir fasığın haberine inanarak hakarette bulunuyorsunuz. İlkönce bir ithamda bulunacaksanız araştırın,programda içki olacağını bilse itiraz eder mesleğini dahi bırakırdı. Suat hoca dini bütün kendini dine adamış kesinlikle içki masalarına kuran'ı meze yapacak kendini böyle zor durumda bırakacak bir insan değildir. Dikkat ederseniz gözleri kapalı kendi dünyasında dikkatini ezbere okuduğu kuran'a vermiş, kim ne içiyor,kim ne yiyor diye bakmamıştır. Hiç kimseyi ayırt etmeden Allah yoluna çevirmeyi, haramdan uzaklaştırmayı ilke edinmiş bir imamdır. Tek kusuru fetoyu doğru dürüst bir insan sanarak ona inanması ve cemaatından imamlık yapması. Tez zamanda hakikat meydana çıkar. Çok kimsenin kendisine yaptığı hakaretlerden dolayı özür dileyeceğinden adım kadar eminim.

banner261

banner260