Şeflere Özel Hizmet Tazminatı

4. Dönem toplu sözleşme mutabakata varılan maddelerin imza altına alınması ile sona erdi. 50’si genel toplu sözleşmeye, 208’i hizmet kollarına ait olmak üzere 258 maddede mutabakata varıldı. Diyanet ve Vakıf Hizmetleri kolunda 14 yıldır yetkili olan Diyanet-Sen 4. Dönem toplu sözleşmede de kazandıran sendika oldu.

Şeflere Özel Hizmet Tazminatı

4. Dönem toplu sözleşme mutabakata varılan maddelerin imza altına alınması ile sona erdi. 50’si genel toplu sözleşmeye, 208’i hizmet kollarına ait olmak üzere 258 maddede mutabakata varıldı. Diyanet ve Vakıf Hizmetleri kolunda 14 yıldır yetkili olan Diyanet-Sen 4. Dönem toplu sözleşmede de kazandıran sendika oldu.

Ömer Yaylalıgüller
Ömer Yaylalıgüller
23 Ağustos 2017 Çarşamba 21:34
Şeflere Özel Hizmet Tazminatı
banner221


Şef kadrosunda çalışanların dereceleri itibariyle yararlanmakta oldukları tazminat oranlarına 10 puan ilave yapılması sağlandı. Daha önceki toplu sözleşmelerde 7 puan olan ilave tazminat puanına 3 puan daha ilave edilerek 2018-2019 yıllarında 10 puan olarak uygulanacak.

Şeflerin Özel Hizmet Tazminatı

Madde 6- (1) 2006/10344 sayılı Bakanlar Kurulu Kararı ile yürürlüğe konulan Devlet Memurlarına Ödenecek Zam ve Tazminatlara İlişkin Karara ekli (ll) ve (lll) sayılı cetvelde şef kadrosunda bulunanların dereceleri itibarıyla yararlanmakta oldukları tazminat oranlarına 10 puan ilave yapılar,

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 23.08.2017 22:16
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İ.E. 2017-08-23 22:18:21

Selam din hizmetleri alanında çalışmalar var güzel de genel idari hizmetler sınıfı alanında çalışan vhki hizmetli şoför gibi unvanlar neden bir el alıp iyileştirmeye gidilmiyor

Avatar
V.H.K.İ 2017-08-23 23:00:33

g.i̇.h sinifindaki̇ li̇sans mezunlarinin ek gösterge adaletsi̇zli̇ği̇ gi̇deri̇lsi̇n artik

Avatar
MUSTAFA HİZMETLİ 2017-08-24 10:32:24

Yetkili sendika olarak bugüne kadar yardımcı hizmetler sınıfı adına ne yaptınız? Ek göstergemiz yok, görev tanımımız yok? VHKİ kadrosuna geçmek istiyoruz adaletli bir sınav sistemimiz olmadığından maalesef geçemiyoruz. Kurum değiştirmek istiyoruz diyanet muvafakat vermiyor. Müftülük ve Eğitim Merkezlerinde görev yapan hizmetlilerin % 80'ini İmam Hatip müktesebi olan, sağlık sorunlarından veya çocuğunun eğitiminden dolayı hizmetli kadrosuna razı olmuş, çoğunluğu ön lisans ve fakülte mezunu ve İmam Hatip kadrosundan 420 TL düşük maaş alarak mağduriyet yaşayan bu personelin haklarını ne zaman savunacaksınız? Toplu sözleşmede adımız dahi geçmiyor. Bu toplu sözleşme süreci fiyaskoyla sonuçlanmıştır.

Avatar
MUSTAFA 2017-08-24 10:49:38

Yetkili sendika olarak bugüne kadar yardımcı hizmetler sınıfı adına ne yaptınız? Ek göstergemiz yok, görev tanımımız yok? VHKİ kadrosuna geçmek istiyoruz adaletli bir sınav sistemimiz olmadığından maalesef geçemiyoruz. Kurum değiştirmek istiyoruz diyanet muvafakat vermiyor. Müftülük ve Eğitim Merkezlerinde görev yapan hizmetlilerin % 80'ini İmam Hatip müktesebi olan, sağlık sorunlarından veya çocuğunun eğitiminden dolayı hizmetli kadrosuna razı olmuş, çoğunluğu ön lisans ve fakülte mezunu ve İmam Hatip kadrosundan 420 TL düşük maaş alarak mağduriyet yaşayan bu personelin haklarını ne zaman savunacaksınız? Toplu sözleşmede adımız dahi geçmiyor. Bu toplu sözleşme süreci fiyaskoyla sonuçlanmıştır.

Avatar
Vekıl 2017-08-23 22:34:10

Bir müjdede vekil din görevlilerine verin ne olur

Avatar
Şef 2017-08-23 22:04:24

Şefler ile dalga geçmek için en güzel başlığı atmışsınız. 30 liralık kazanım(!) için daha iyisi olamazdı.

____ADMİNİN YORUMU___ 30 LİRAYA GÜN BOYUNCA ÇALIŞAN İNSANLAR VAR ŞEF BEY!!! AYRICA BUNUN NERESİ DALGA.. ALLAH BEREKET VERSİN DE...

Misafir Avatar
selim 2017-08-24 10:32:20 @Şef

siz nasıl olsa getiriyorsunuz biyerlerden admin

Beğenmedim! (0)
Avatar
M.m.a 2017-08-24 16:21:06

Sofor vhki hizmetli bu kadrolara calışma yapmayan adam yerine koymayan yetkili sendikaya teşekkürler bu fiyaskoyu sisirip birsey yapılmış gibi anlatan dinihaberlere teşekkürler yürüyün gidin bizi safmı zannettiniz

Avatar