Şimdi anladın mı Hacı Yusuf Gül!

Kütahya İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül FETÖ/PDY soruşturması kapsamında hakkında yakalama ve gözaltı kararı çıktıktan sonra bugün tutuklandı.

Şimdi anladın mı Hacı Yusuf Gül!

Kütahya İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül FETÖ/PDY soruşturması kapsamında hakkında yakalama ve gözaltı kararı çıktıktan sonra bugün tutuklandı.

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
14 Ağustos 2016 Pazar 18:36
Şimdi anladın mı Hacı Yusuf Gül!
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Polisler Kütahya İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül'ün evinde arama yaptı. İl Müftüsü Gül'ün evinde çok sayıda belge ve doküman bulunduğu öne sürüldü.

MALATYA'YA GÖTÜRÜLDÜ

Emniyet Müdürlüğü'ne götürülen İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül'ün daha önce görev yaptığı Malatya'da savcılığın yürüttüğü FETÖ/PYD soruşturması kapsamında hakkında yakalama ve gözaltı kararı çıkartıldığı belirtildi. Gül, Emniyet Müdürlüğü'nde yapılan işlemlerin ardından polisler tarafından Malatya'ya götürüldü.

2 hafta önce okurlarımıza gözler "8 ilin müftüsüne çevrildi" isimli bir haber ile çıkmıştık. X 1'de bulunan Kütahya İl Müftüsü Hacı Yusuf Gül, bugün tutuklandı. Malatya il müftülüğü döneminde "ABİ" vazifesi gören Yusuf Gül’ün FETÖ'nün önde gelen hizmetkarlarından olduğu iddia ediliyor.

UCU NEREYE DOKUNACAK?

Malatya il müftülüğü döneminde FETÖ'nün hizmetkârlığını yapan Yusuf Gül'ün sorgusunda kaç İl Müftüsü Çıkacak (Boksör Müftü), hangi il müftü yardımcılarıyla işbirliği yaptığı ortaya çıkacak hep birlikte göreceğiz.

DİNİHABERLER.COM'U HER FIRSATTA HEDEF GÖSTERDİ



Hacı Yusuf Gül, yapılan il müftüleri toplantılarında dinihaberler.com aleyhine konuşarak olumsuz algı oluşturmaya çalıştığı yetmezmiş gibi FETÖ'nün Avukatı Nurallah Albayrak'aşikayet eden kişilerin başında geliyordu. 

17-25 Aralık süreci ve sonrasında Dinihaberler.com'a 100'ün üzerinde açılan davalarda başrolü Hacı Yusuf Gül'ün açtırdığı biliniyor.

En son il müftüleri toplantısında Dinihaberler.com'un müftülerle uğraştığı iftirasını atan  Yusuf Gül, şimdi hangi müftülerle uğraştığımızı geç de olsa öğrenmiş oldu. 

Dinihaberler.com vatana ihanet eden, Müslümanların adını lekeleyen, Diyanet’i kendi özel zevklerine alet eden her tür art niyetli kişi ve oluşumlarla mücadele etmeye devam edecektir. 



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 01:03
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Sümeyye Uluçam 2016-08-14 21:52:35

Liyakat diye şimdi ortalığı ayağa kaldıranlar bilsin ki Hacı Yusuf Gül 40 küsür yıllık görev hayatında ne Fetö nun ne de herhangi bir cemaatin emri altında çalışmamis görevi kim hak ediyorsa hakkını teslim etmiştir..Nefret dolu soylemlerinizle yapmış olduğunuz taraflı haberi ve haberciliginizi şiddetle kınıyorum...

Avatar
MT 2016-08-14 18:59:34

Hadi bakalım Hacı Yusuf Gül insanların hayatlarını karartmak nasılmış gör bakalım ne demiş atalarımız alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.....

Avatar
ilçe müftüsü 2016-08-14 19:02:26

bunları atayacağına bizi atasana il müftülüğüne sayın görmez.. bak ne kadar yanlış yaptığınız ortaya çıktı

Avatar
Ali 44 2016-08-14 19:08:56

Yıllarca müftümüz hain bir teröristmiş haberimiz yok...

Misafir Avatar
müezzin 2016-08-14 23:46:26 @Ali 44

akıllı ol ne biçim din görevlisisin en ufak şüpheye binaen açığa alıyor din görevlileri hemen 10 parmağınızda 10 kara belki adam sucsuz aynısı sana iftira atılsa hoşuna gidermi cahil ....

Beğenmedim! (0)
Avatar
Ali 2016-08-14 19:50:45

Bir şeye dikkat ettinizmi açığa alinanlarin (özellikle ilçe Müftüsu ,vaiz)nerdeyse hepsi kalburüstü yerlerde..tevefukmu yoksa abileri mi getirmiş. .Allahü alem..

Avatar
Sakaryalı 2016-08-14 19:35:53

sakarya müftüsü ilyas la müftü yardımcıları paralel nejdet ve sait emin arvas ne zaman gidiyor bilen beri gelsin de bizde bilellim

Avatar
Haki 2016-08-14 20:35:09

Bu "Kurunun yanında yaş da yanmasın." Bana göre bir FETÖ propagandası. Dana gözaltılar başlamadan bu algı operasyonunu yapıtılar. Maalesef bizim medya da iyi pazarlıyor. Her gün biri yazıyor. "Aman Haksızlık yapımasın" Daha ciddi bir yargılamaya bile geçilmedi ki ne haksızlığından, hangi yaştan bansediyorsunuz. Daha geçenler bizim camiye değil FETÖ'ye imam olan birisi şiddetle FETÖCÜ olmadığını beni iknaya çalışıyordu. Duydum ki sabaha karşı polis evinden almış. Yani hiçbir FETÖCÜ ben FETÖCÜYÜM demiyor. Hala yalan söylüyorlar.

Avatar
kisai 2016-08-14 22:07:48

koca koca il müftüleri, yanı sıra ilçe müftüleri, vaiz ve vaizeler, kkö'ler, imamlar ve müezzinler fetöcülükten gözaltına alınlar ve tutuklananlar; alemlerin efendisi hz. muhammed (sav) sizlere Allah'ın kitabı ve rasulunun sünneti ile geldi.. size yetmedi mi? size Allah'a kul olun rasulune de ümmet olun demedi mi? gittiniz kula kul oldunuz ve hatta ibadet aşkı ile hizmetkar oldunuz; yıllarca kürsülerde ümmet-i muhammed'e vaazlar verdiniz, kkö'ler kur'an-ı kerim öğrettiniz. imamlar olarak namazlar kıdırdınız ama gönlünüz başka yerlerde idi. sizlerin misali elinde meşale olan kör adamlar gibisiniz. bizlere verdiğiniz vaazlar ve nasihatlerin ne kıymeti kaldı? siz fetöcüler diyanet kurumunun da itibarını yerlere düşürdünüz. sizlerin durumu sırtında kitap yüklü eşekler gibisiniz. sizler gittiniz pensilvanya şerefsizinin kulu-kölesi oldunuz. suriyeli alim muhammed emin efendi(ibn abidin) makam ve mensıb peşinde olduğunuz için fetva-hüküm vermeye yetkiniz-salahiyetiniz yoktur.

banner220