Şortlu Hemşire'den Müezzin'e destek

Hemşire Ayşegül Terzi'nin yaptığını Türk Diyanet Vakıf-Sen yapamadı. Hazım Zeki'nin Türk Diyanet Vakıf-Sen'i kendi üyesine sahip çıkmazken Şortlu Hemşire Müezzine sahip çıktı. Türk Diyanet Vakıf-Sen yönetimine kapak olsun

Şortlu Hemşire'den Müezzin'e destek

Hemşire Ayşegül Terzi'nin yaptığını Türk Diyanet Vakıf-Sen yapamadı. Hazım Zeki'nin Türk Diyanet Vakıf-Sen'i kendi üyesine sahip çıkmazken Şortlu Hemşire Müezzine sahip çıktı. Türk Diyanet Vakıf-Sen yönetimine kapak olsun

Erdi Karadeniz
Erdi Karadeniz
05 Ekim 2016 Çarşamba 13:39
Şortlu Hemşire'den Müezzin'e destek
banner221


Şort giydiği için bir saldırgan tarafından tekme yiyerek şiddete maruz kalan Hemşire Ayşegül Terzi'den, İzmir'de darbe gecesi sela okuduğu için darp edilen Müezzin'e destek geldi. Adalet sisteminin bu tür olayların önüne geçmesi gerektiğini söyleyen Terzi, saldırganların cezasız bırakılmaması gerektiğini söyledi.

 "CEZASIZ BIRAKILMAMALILAR''

İstanbul Maslak'ta 12 Eylül'de çalıştığı hastaneden çıkıp Çekmeköy'deki evine giderken bindiği otobüste şort giydiği gerekçesiyle tekmeli saldırıya uğrayan hemşire Ayşegül Terzi, İzmir'de 15 Temmuz gecesi okuduğu sela yüzünden müezzini darp edenlerin cezasız bırakılmasına tepki gösterdi.



"CEZASIZ BIRAKILMAMALILAR''

İstanbul Maslak'ta 12 Eylül'de çalıştığı hastaneden çıkıp Çekmeköy'deki evine giderken bindiği otobüste şort giydiği gerekçesiyle tekmeli saldırıya uğrayan hemşire Ayşegül Terzi, İzmir'de 15 Temmuz gecesi okuduğu sela yüzünden müezzini darp edenlerin cezasız bırakılmasına tepki gösterdi.


 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Genç hoca 2016-10-05 14:12:07

sendika yöneticilerine de şort giydirmek lazım.

Avatar
Müezzin 2016-10-05 14:10:18

türk diyanetvakısen demek gavur demek,ırkçı demek darbe demek gayri müslim demek haşhaşi demek. daha söyleyeceklerim varda admin yayımlamaz

Misafir Avatar
delikanlı 2016-10-05 21:11:57 @Müezzin

sormak lazim müezzin efendiye acaba 15 temmuz gecesi sela verdimi? çünkü müslümanın bu ifadeleri kullanması düşünülmez. herhalde fetöcü onun için kullanıyor, devletin ve milletin yanında olan ilk açıklamayı yapan sendikadır. dürüst olun, vururken da erkek gibi vurun yazık bu kafadaki insanlara, bu gibileri açiyorum, ucuz kahramanlıkların beşindeler, çanak tutanlar çok

Beğenmedim! (0)
Avatar
lanet olsun 2016-10-05 14:11:10

o sendikaya lanet olsun

Avatar
Mustafa BAYRAK 2016-10-05 14:45:02

Sendikalar ana kadar kime sahip çıktıda şimdi bu hocamızamı sahip çıkacaklar yönetim kurulunda başkan yardımcısı metin saltan boluludur beraber bolu müftülüğünde görev yaptık beraber geçen ankarada işim oldu bir gece kalmam gerekti aradım kendisini durumu izah ettim toplantıda olduğunu söyledi çıkınca ararım dedi iki saat sonra ben aradım telime bakmadı msj attım cevap vermedi söz verdiği halde kalacak yer ayarlamadı terminalde demir koltuğun üstünde yattım onların yüzünden senfikaymış bir boka yaramıyorlar sendikalar hepsi atmaya geldimi msngalda kül bırakmazlar ama icrata geldimi icraat yok hemşire hanımı tebrik etmek lazım mevlam kendisinden razı olsun

Avatar
battal. 2016-10-05 17:34:47

ünlü hemşire oldu.bende kadın pantolunu giyeyiyimmi napım

Avatar
ACABA 2016-10-05 17:47:14

TURK DIYANET VAKIF SEN 15 TEMMUZ GECESI DARBE TESEBBUSUNUE KARSI SELA OKUDUGU VE DARBEYE KARSI OLDUGU ICIN MI ACABA BU MUEZZIN UYESINE SAHIP CIKMIYOR. INSANIN AKLINA GELIVERIYOR ISTE.

Avatar
hakan 2016-10-05 17:08:20

Mbts sınavı için bilmediğim bir şehire gitmem gerekti.bi işimiz düştü 4 senedir üye olduğum sendikayı aradım.misafirhane veya kalabileceğim yer varmı die sordum. .hem ilçe başkanı hemde il başkanını aradım.bana otel adresi verdi..otele fiyat sordum sendikaya üye olanada üye olmayanada fiyat aynı dedi..ben ne anladım bu sendikadan..gittim kendi sınav yerime yakın bi otel buldum fiyatıda uygun geldi.SENDİKALARA GÜVENİPDE YOLA ÇIKMAMAYI ÖĞRENDİM

Avatar