Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı Sona Erdi

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca Yapılan Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı Bugün Sona Erdi...

Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı Sona Erdi

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca Yapılan Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı Bugün Sona Erdi...

30 Eylül 2016 Cuma 16:08
Sözleşmeli İmam Alım Sözlü Sınavı Sona Erdi
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL

Varan 1


5 Bin Sözleşmeli İmam Alımında Sona Gelindi

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca hassas bir komisyon koordinesinde yürütülen 5 Bin Sözleşmeli İmam - Hatip alım sözlü sınavları tamamlandı.   Sözlü sınav sonuçları ise hafta içerisinde açıklanacak .



15 bin imam adayının girdiği ve 5 bin din görevlisin seçileceği sözleşmeli imam alım sınavları sona erdi. Diyanet camiasının uzun bir süredir merakla beklediği sınav sonuçları nihayet açıklanıyor. Yoğun bir başvurunun olduğu sınava katılan adaylar, Diyanet'ten gelecek bu habere kitlendi.

5 bin sözleşmeli imam alımı sınav sonuçlarının hafta içerisinde açıklaması bekliyor.


DHBT Konu Anlatımlı ve Soru Bankası Hazırlık Kitabı

Kurumda  büyük bir restorasyona giden Diyanet İşleri Başkanlığı, din hizmetlerinde yeniliklere devam ediyor. Zira söz konusu imam alımları, sürpriz gelişmelerin sinyalini de veriyor...

Kazanan adayları büyük sürprizler bekliyor...

Sözleşmeli imam alımını kazan adayları ve aynı zamanda kurumdaki mevcut personeli büyük bir değişim bekliyor.  Sıcak gelişmeler için bizleri takip etmeye devam edin.



İmamlıkta stajyer dönemi başlıyor!

 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 30.09.2016 18:15
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
battal 2016-10-03 15:33:17

Biraz konuştuk 6 yıldır ne iş yaptiğimi filan sordu bende sivas ilahyatı kazanmıştım gidemedim dedim dedemle yaşıyorum dedem ve nenem köyde yaşıyoruz dedim hayatımı olduğu gibi anlattım ne olcak sanki,anne baba sağmi dedi babam 9 yıl önce kaybettim dedim.annemde başkasıyla evlendi dedim.eğitim aldığınız bir yer varmi dedi alıyormusun dedi.dedem eski hocalardan dedim ondan ve kuran eğitim merkezine gidiyorum eğitim almaya dedim.Yüzüne 3 ayet okuttu ve he ulai burada ne var dedi bende meddi muttasil meddi munfasil dedim açiklamasini yaptim gerek yok hocam dedi,ezberden yasin 3.sayfadan 2ayet okuttu okuyordum ok hocam dedi,adiyattan 3 ayet okuttu devam ediyordum ok hocam dedi,imamlık tecrüben varmi dedi evet 1 2 yıl imamlik yaptim dedim yazları kuran kurs hocaligi ve bu yil teravih n kildirdim dedim,imamsın teravihte fatiha nasıl okursun dedi fatihayı okudum,örneğin imamsin cemate tefsir kitaplarindan 3 tane ve 3 tanede fikih kitaplarından hangi kitapları tavsiye edersin dedi tefsiri biliyomusun dedi evet dedim açıklamasını yaptım elmalı hamdi yazır dedim heyacandan aklima gelmedi dedim.fikhi ise ömer nasuhi bilmen ve diyanetin ilmihalini söyledim.zekat kimlere verilir dedi saydım.annesi babası zengin olan universite okuyan çocuğa burs verilirmi dedi verilmez dedim teşekkür ederiz hocam dedi imzami attim çiktim.artik hayırlısı olsun.sizce nasıl geçmiş sınav arkadaşlar.refaransım vardı ama bilmiyorum ne yaptılar onlara sorarsam biz gerekeni yaptik dediler sinav g bilgilerimi watsaptan göndermiştim bilmiyorum oldumu olmadimi?sizca kazanırmıyim arkadaşlar..

Avatar
Muhammed 2016-09-30 16:30:29

Haydi hayırlısı inşAllah hakedenin yerleştiği bir mülakat olmuştur.

Avatar
Mehmet Hafız 2016-09-30 16:33:53

Hadi Hayırlısı Rabbim herkezin gönüle göre versin...

Avatar