Sözleşmeli İmam Alımında Son Dakika Gelişmesi

Sözleşmeli Personel Alımında 15 bin imam adayını ilgilendiren Son Dakika Gelişmesi

Sözleşmeli İmam Alımında Son Dakika Gelişmesi

Sözleşmeli Personel Alımında 15 bin imam adayını ilgilendiren Son Dakika Gelişmesi

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
06 Ağustos 2016 Cumartesi 18:33
Sözleşmeli İmam Alımında Son Dakika Gelişmesi
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet'ten Beklenen Haber Geldi

Diyanet İşleri Başkanlığı, "2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı" ile ilgili yapmış olduğu duyuruyu 15 Temmuz FETÖ kalkışması nedeniyle bir süreliğine ertemişti. 

Yüzlerce imam-hatip adayın gözü kulağı bu haberdeydi.

Ve beklenen gelişme oldu...

Diyanet İşleri Başkanlığı kısa bir süre önce "2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sözlü Sınavı’na (SÖZPER-2016-III) 16.07.2016-17.07.2016 tarihlerinde girecek adayların sınavları 15.07.2016 tarihinde ülkemizde yaşanan olağan üstü olaylar nedeniyle adayların bu olumsuz durumdan etkilenmemesi için ileri bir tarihe ertelenmiş olup yeni sınav yer ve tarihleri daha sonra tekrar ilan edilecektir" açıklamasını yapmıştı.

Diyanet, "2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alım" ile ilgili heyetin gelecek haftadan itibaren toplanıp karara varmasının beklendiğini açıkladı. 

Komisyonun alacağı karar doğrultusunda sözlü sınav tarihleri yeniden kamuoyuna duyurulacak.

Diğer taraftan Diyanet, Sözleşmeli İmam-Hatip sözlü sınavını kazanan 5 bin imam hatip adayı için eğitim merkezi müdürlüklerinde  10 gün hizmet içi eğitim kursu düzenleyecek.



 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 12.08.2016 02:14
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Nurullah 2016-08-06 19:48:47

Sibevey rumuzlu arkadaş sınav iptal edilirse kazanan masum imam adayı kardeşlerimiz ın hakları yenmez mi nasıl olsa diyanet fetöcü hainlerin belirlenmesi için gerekli olan ölçü ve kanunları tesbit etti bundan sonra ona göre davranılır.

Misafir Avatar
Sibeveyh 2016-08-09 21:20:21 @Nurullah

Nurullah hocam Kurulda fetöcü varsa ve bende o fetöcüler yüzünden hakkım yendiyse ne olacak. Hakkıyla Kazanan arkadaşlar yeniden kazanabilir değil mi.
Hangi kurulda fetöcü varsa o kurul iptal edilmeli.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sibeveyh 2016-08-06 19:02:36

sınav komisyonları vaizlerden di içlerinden terörist fettoşun emrinde olan varmıydı acaba . yoksa sıkıntı yok varsa sınavlar iptal edilsin arkadaşım...

Avatar
hafizzz 2016-08-06 20:21:26

elhamdulillah sonunda böyle bi açıklama yapıp yüreğimize şu serptiniz

Avatar
Ímamlığa hasret 2016-08-06 19:57:18

Elhemdulillah sonunda bir haber verdiniz cok beklettiler artik bir an once aciklansin artik

Avatar
İmam Adayı 2016-08-06 20:35:58

diyanetin açıklaması net 16 ve 17sindekiler girecekler. bunların sınav tarihleri belirlenecek. i̇ptal söz konusu değil. eğer sınava girenlerden fetöcü olan varsa onların tespiti yapılır ve sınavları iptal edilir. sınavı iptal edilince o kişi tercih yapamayacağı için kimseyi etkilemez. biraz mantıklı olun iptal edilsin deyip hakkıyla giren herkesi fetöcü kategorisine sokmayın.

Avatar
Mehmet 2016-08-07 00:52:37

Kardeşlerim öncelikle sizleri Allahın selamı ile selamlıyorum..bu imam alımında Allahın izniyle kimse boşta kalmicak hele hafızı kelam olanların hiçbiri boşta kalmicak rabbim hak edene hakkını muhakkak verecektir.ülkemizde yaşanan bu haince darbe girişimini kınıyor ve rabbimizden ülkemizin ve milletimizin sıhhat ve selametini temenni ediyorum..fetöcü hainlerin kamudan tamamen silinmesi lazım hele diyanette kimse kalmaması lazım bu şerefsizler çoğumuzun hakkını yediler Rabbim yanlarına bırakmasın inşAllah...

Avatar
Imam adayi 2016-08-07 18:19:41

Herkez kendini bilir herkez kendinden eminse iptaline gerek yok diye dusunuyorum

Avatar
Imam adayi 2016-08-07 18:27:01

BIZ DOGRU VE DIK DURALIM ICIMIZDE YAMUK OLAN VARSA ZATEN BELASINI BULUR .COK ZORLUKLARLA SINAVA GIRDIM IPTAL OLURSA BU KEZ GITME GIBI BIR SAMSIM YOK PRKI BENIM HAKKIM YENMIS OLMAYACAKMI HAK HAKTIR AZI COGU KUCUGU BUYUGU OLMAZ DIYE DUSUNUYORUM.

banner220