Sözlü sınavlar bayramdan sonra başlayacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli 5 bin İmam-Hatip Alımı için kolları sıvadı!

Sözlü sınavlar bayramdan sonra başlayacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı 4-B Sözleşmeli 5 bin İmam-Hatip Alımı için kolları sıvadı!

28 Haziran 2016 Salı 20:59
Sözlü sınavlar bayramdan sonra başlayacak!
banner221

2016 Yılı 4-B Sözleşmeli İmam-Hatip Alımı Sınavının yapılacağı illeri; Ankara, Antalya, Bursa, Bolu, Denizli, Diyarbakır, Erzurum, Elazığ, İzmir, Kayseri, Konya, Kastamonu, Manisa, Tekirdağ, İstanbul (Avrupa), İstanbul (Anadolu), Trabzon, Samsun, Şanlıurfa, Rize ve Van şeklinde belirleyen Diyanet, sınav yapacağı merkezleri de Dini Yüksek İhtisas/Eğitim Merkezleri olarak tercih etti.

5 bin İmam Hatip Alımı için sözlü sınavların Ramazan Bayramı’ndan hemen sonra yapılacak ve sınav 2-3 haftalık zaman aralığında tamamlanması bekleniyor.






Sözlü sınav komisyonu Başvaiz, Uzman Vaiz, Vaiz ve Cezaevi Vaizlerinin yanı sıra  Dini Yüksek İhtisas/Eğitim Merkezleri görevlileri ve Diyanet İşleri Başkanlığı görevlilerinden oluşacak.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 07.07.2016 15:31
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Adem 2016-06-28 22:52:33

Komisyonu ne yapacaksınız sen dersine çalış

Avatar
yücel 2016-06-29 15:09:40

puanım 75.05635
taban puan 75.6634
iki yıldır bir tek mülakata dahi giremedik.diğer tüm katekoriler 50 puanı alan her seferinde defalarca girdi.milimlik farkla kaçırdım.herhalde psikolojik durumumun ne olduğunu tahmin edersiniz.bir devletin diyanetinde bu kadar haksızlık yapılıyorsa biz neye kime güvenecez.bir kez mülakata girebilseydim,onuda kazanamasaydım o zaman anlardım.demek ki diğer grupların kur'anı-ezberi daha iyiymiş derdim ve kaderime razı olurdum.ama göz göre göre 50 ler sınava giriyor,75 giremiyor.bunu anlayamıyorum.imam hatiplere hep zulmedildi ve zulmedilmeye devam ediyor.durum bu haldeyken çok sayıda imam hatip açıldı.bunun için mi?benim iki çocuğum var.ben bu çocukları nasıl imam hatipe vereyim.göz göre göre çucuklarıma zulmetmiş olmazmıyım.orumunu si̇zleere birakiyorum.ayrica i̇ti̇raz yazimi ve yapilan haksizliğida yazarak hemen dün karko i̇le di̇yanete gönderdi̇m.

Avatar
Sözleşmeli 2016-06-29 00:06:32

Sözleşmeli personele kadro istiyoruz...

Avatar
Önlisans 2016-06-29 01:27:35

Arkadaşlar sınavda İHL arkadaslarla aynı sınıfta sınava girmiştim ihl arkadaşım 11 net yaparak 69 puan almıştı bense 36 nete ön lisans olduğum için 72 almıştım bana göre İHL li arkadaslara haksızlık yapılmadı sadece derslerine calismaslardir

Misafir Avatar
yalaan yok 2016-06-30 14:44:22 @Önlisans

kardesim ne yalan yazıyon ya ben ihl 28 dogrum var puanım 80 sallarken atarlı salla barı lutfen bıde ımamlık yapacan ısın gucun ortalıgı karıstırmak

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
yanlışlık var 2016-06-29 11:23:43 @Önlisans

40 sorudan 36 net yapıyorsun (neredeyse tamamını doğru yapmışsın) nasıl oluyor da 72 alıyorsun. yaptın yaptın bari biraz tutarlı manipülasyon yap :)

Beğenmedim! (0)
Avatar
vekil 2016-06-29 12:00:50