Tashih-i Huruf Kursları Eylül Ayında Başlayacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı Tashih-i Huruf Kurslarını Eylül Ayında Başlatacak.

Tashih-i Huruf Kursları Eylül Ayında Başlayacak!

Diyanet İşleri Başkanlığı Tashih-i Huruf Kurslarını Eylül Ayında Başlatacak.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
14 Mayıs 2016 Cumartesi 16:23
Tashih-i Huruf Kursları Eylül Ayında Başlayacak!
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK
 
Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 yılı Eylül ayından itibaren Dini Yüksek İhtisas ve Eğitim Merkezi Müdürlüklerinde, özellikle Kur’an kursu ve cami hizmetlerini yürüten personelin bilgi ve becerilerini geliştirmek, Kur'an-ı Kerim tilavetinde görülen telaffuz hatalarını gidermek, Kur'an-ı Kerim’i güzel bir eda ile okumalarını sağlamak amacıyla, 6 ay süreli “Tashih-i Huruf Kursları” açacak. 

2 yıl aradan sonra tekrar başlıyor

Türkiye genelinde  Kur'an-ı Kerim Hizmet İçi Eğitim Kurslarını başlatmasından dolayı Tashih-i Huruf Kurslarına ara veren Diyanet,  Eylül ayında yaklaşık olarak 600 kadar kursiyer alacak.

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.05.2016 18:37
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
HOCA 2016-05-13 00:03:00

neye göre alınacak sinava tabi̇ tutulacakmiyiz sinav nerde olacak.bunun gi̇bi̇ daha çok bi̇lgi̇ veri̇rseni̇z sevi̇ni̇ri̇z

Avatar
hoca 2016-05-23 20:56:14

diyanet haber siz bu haberi acaba neye göre yapıyorsunuz ben diyanet işleri başkanlığı eğitim hizmetleri müdürlüğünü arayıp bizzat sordum böyle böyle bi kurs varmış ne zaman olacak ne kadar alım olacak diye adam bana siz bu haberi nerden aldınız diye sordu direk bende sizi referans gösterince bırakın böle boş siteleri siz bizim açıklamıza bakın biz zaten öle bişeyde gerekli yazıyı göndeririz müftülüğünüzle irtibatlı olun dedi.(bide samsunda 50 kişilik bi yatılı eğitimin olacağını onun dışında şimdilik bişey olmadığını söyledi hani demişsinizya 600 e yakın alım olacak diye)doğru dürüst haber yapın vesselam...


______ADMİNİN YORUMU____ ONU SİZE KİM DEDİYSE BÜYÜK HALT ETMİŞTİR....

Avatar
Bilal 2016-05-13 16:20:09

Arkadaşlar alımlar mülakat sınavlarıyla yapılıyor.sınavlarda müftülükler de ya da müftülüğün belirlediği yerlerde yapılıyor.tashihi huruf okumaya hak kazanan arkadaşlarda bulunduğu ile en yakın eğitim merkezinde 6 ay süresince eğitim alıyor

Avatar
Hoca 2016-05-12 21:17:07

Allah rızası için imam alım ne zaman sağlık Bakanlığı alacak 25 bin kişi diyanet işleri alacak 550 adalete bakın pe

Avatar
Ömer 2016-05-12 21:24:13

Neye gore alim olcak ve nerede olcak kurs?

Avatar
Ademoğlu 2016-05-12 22:14:36

Bayan kkö lerce alınacakmi

Avatar