TDV Genel Müdürü Mustafa Tutkun İstifa Etti

Türkiye Diyanet Vakfı Genel Müdürü Mustafa Tutkun, bütün baskılara boğun eğmeyerek İstifa etti. İşte Mustafa Tutkun'un veda yazısı...

TDV Genel Müdürü Mustafa Tutkun İstifa Etti

Türkiye Diyanet Vakfı Genel Müdürü Mustafa Tutkun, bütün baskılara boğun eğmeyerek İstifa etti. İşte Mustafa Tutkun'un veda yazısı...

29 Ocak 2018 Pazartesi 13:46
TDV Genel Müdürü Mustafa Tutkun İstifa Etti
banner283

Değerli Dostlar!

14 Haziran 2011 tarihinde Dış İlişkiler Müdürü olarak göreve başladığım Türkiye Diyanet Vakfı’ndan 31.01.2018 tarihi itibariyle ayrılıyorum; 6 yıl 7 ay 17 gün. Bugüne kadar en uzun süre çalıştığım kurum olma özelliği ile beraber, yaptığımız güzel ve hayırlı işler bakımından da hayatımda önemli bir yeri olacak bu kurumun.

Her insanın hayatında farklı heyecanlar farklı beklentiler vardır yarına dönük. Bense hep daha çok insana ulaşabilmeyi, daha çok insanı kurtarabilmeyi ve dünyayı daha yaşanır bir yer kılabilmeyi, bu sayede Yaradanın rızasını kazanabilmeyi umdum. Bunun ise ancak işini iyi öğrenip iyi yapmakla ve buna inanan bir ekiple birlikte mümkün olduğunu tecrübe ettim.

Kısaca burada da bunu yapmaya gayret ettik hep birlikte; başaramadıklarımız da oldu başardıklarımız da; güç yetirebildiğimiz işler de oldu gücümüzü aşanlar da. Ama her halükarda tembellik etmedik, var gücümüzle çalıştık. 140 ülkede milyonlarca insanın gönlüne dokunduk.

Dünya hayatı bir imtihan olduğuna göre nerede hangi pozisyonda olursak olalım hep imtihan halindeyiz. Soruları seçme şansınız yok bu imtihanda. Önünüze her ne çıkarsa onu en iyi şekilde geçmek durumundayız. Aksi halde ahirette hüsrana uğrayanlardan oluruz. Bunun için de önce niyetlerimizin halis olması gerekiyor. Niyetler halis ve samimi olunca açılmayacak kapı geçilmeyecek imtihan yoktur Allah’ın lütfu ile…

“Gerçek müminler ancak o müminlerdir ki, Allah anıldığı zaman yürekleri ürperir, âyetleri okunduğu zaman imanlarını arttırır. Ve bunlar yalnızca Rablerine tevekkül ederler.”( ENFAL-2)

(Ey Muhammed!) Sana da o Kitab’ı (Kur’an’ı) hak, önündeki kitapları doğrulayıcı, onları gözetici olarak indirdik. Artık, Allah’ın indirdiği ile aralarında hükmet ve sana gelen haktan ayrılıp da onların arzularına uyma. dinihaber.comSizden her biriniz için bir şeriat ve bir yol koyduk. Eğer Allah dileseydi, elbette sizi tek bir ümmet yapardı. Fakat verdiği şeylerde sizi imtihan etmek için ümmetlere ayırdı. Öyle ise iyiliklerde yarışın. Hepinizin dönüşü Allah’adır. O zaman anlaşmazlığa düşmüş olduğunuz şeyleri size bildirecektir.”(Maide-48)

Bu iyilik yarışında bugüne kadar samimi ve halisane bir şekilde çalışan siz dostlarıma şükranlarımı sunuyor haklarınızı helal etmenizi istirham ediyorum.

Rabbim milletimizin ve İslam Ümmeti’nin emaneti olan bu kurumları daha iyi yerlere getirmeyi nasibetsin.

Bundan sonra da bir dostunuz olarak kapımın her zaman açık olduğunu bildirir en derin saygı ve muhabbetlerimi sunarım.

Allah’a emanet olunuz.
 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 29.01.2018 17:00
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Baş Müftü 2018-01-29 23:13:54

Bu Avrupalı Viyanalı Gurup Paralel Yönetim yapıp Diyaneti ele geçirmek için ellerinden gelen her türlü kötülüğü yapmaktadırlar Mustafa Tutkun bunların yüzünden İstifa etmiş daha fazla bunların koltuk savaşlarıyla uğraşmak istememiştir. Başlarında Haydar Bekiroğlu eski soyadı bulanık olan HDP li şahıs viyana dan getittirdiği beş para etmez adamları diyantette vakıfta önemli kadrolara atatmıştır Abdurahman çetinide genel müdür yapmaya çalışmış Allah'ın adeleti sayesinde olamamıştır Abdurahman çetin Konuşmasını bile bilmeyen Baldızını Diyanetin Antalya yurduna kafadan müdür olarak atanmasını sağlamıştır Adamı zekiya soysal sayesinde diyanetin yeni açılan tüm yurtlarına viyanalı adamlarını yerleştirmiştir şimdide adamı zekeriya soysalı yurtlara genel müdür yapmaya çalışmaktadır ayrıca eğitim kültür biriminde bir çok Avrupalı adam aldırmıştır bu gidişle TDV ve diyaneti Viyanalılar ele geçireceklerdir bunların toptan süpürülmesi gerekmektedir Diyanet viyana kuşatması yaşamaktadır bunların bağlantısı önder vakfıdır o vakfında faaliyeti ne son verilmelidir Reise ve danışmanlarına bu mesaj iletilmeli bu paralel diyanete dur denmelidir siz okurlardan bu yazıyı yetkilere iletmenizdir yazdıklarımı teyit edebilirsiniz hiç bir yalan yoktur.

Misafir Avatar
Vakıf personeli 2018-01-31 12:51:35 @Baş Müftü

i̇şine gelmeyince Allaha havale et. i̇stifa etmen vakıf için bir kazanç olmuştur. zaten vakfa bir hizmetin olmadı, vakfa verdiğin zarar ölçülmez bile. hesap vermeden git. istifa kurtuluş herhalde. 100 lerce kişiyi işten attın. ödenen işe başlatmama tazminatları hep vakıftan ödendi. yöneticilere rucu etmeli. yanına kalacağının zannetme.

Beğenmedim! (8)
Misafir Avatar
Viyanali 2018-01-31 12:31:05 @Baş Müftü

bu abdurrahman cetin bizim buralarda taksicilik yapardi ne ara genel mudur oldu. ilk geldiginde feto`nun has adamiydi sonradan ne olduysa oldu ve adam nerelere gelmis.
bunun abisi de feto`den ihrac edildi bu arada.
akil sir ermiyor olanlara

Beğenmedim! (3)
Avatar
Hakkı Kalan 2018-01-29 14:21:00

mevki ve makamlar gelip geçicidir. keşke o mevki ve makamlara gelenler o cazibeli koltuklara yapışıp kalmasalar! biz kaybediyorsak bu koltuk sevdası yüzünden kaybediyoruz. gönül isterdi ki, adeta ateşten bir gömlek olan o mevki ve makamlara
isteyenleri değil de, benim peygamberimin (s.a.v.) buyurduğu gibi oralarda gözü olmayanları getirseler de bu millet, bu ümmet felaha kavuşsa! nerdeeee!

Avatar
mustafa yılmaz 2018-01-29 14:15:00

neler oluyor diyanete kaçan kaçana.sağda solda konuşulanlar doğruymuş demekki. yazıklar olsun

Misafir Avatar
Derin Diyanet 2018-01-30 00:40:24 @mustafa yılmaz

bu gidişe birileri dur demeyecek mi? mehmetçik vatan için canını verirken bunlar bu kuruma ruh getiren insanları küstürüyorlar. bu nedir Allah aşkına

Beğenmedim! (4)
Avatar
müftü 2018-01-29 14:19:54

mustafa beyin ayrılması vakfın küçülmesi demektir. hiç iyi olmadı. Allah diyanetimizin sonunu hayr eylesin

Misafir Avatar
Imam 2018-01-29 22:49:30

Vakıf diyanetin içinde özerk olmalı il ve ilçe başkanları müftüler olmamalı...yeyin bakalım ne zamana kadar patlayana kadar yeyin

Beğenmedim! (4)
Avatar
Erhan 2018-01-29 17:39:51

İl ve İlçe Şube başkanları müftüler olduğu sürece vakıf faaliyetleri hep şaibeli olacaktír. Sayın DİB Baskanimiz
bilge kişiliği ile buna bir el atmalı. Adamlar içtikleri çayları bile vatandaştan toplanan paradan içiyorlar.

Misafir Avatar
müftü 2018-01-29 23:08:40 @Erhan

Allahtan kork kardeşim rabbim şahit sadece kendi çayımın parasını vermiyorum müftülük binasında çayları tamamen kendi paramla alıyorum sağolsun arkadaşlarda kaynatıyorlar.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
Yakin 2018-01-29 20:23:39

Yazık sana erhan içtiği çayın parasını vakfa ödeten müftü gördün mü açıkça. Bu vebale kim girer sence. Dini müesseselerin emanet edildiği mevkileri yıpratmayalım. Açıkça bir istismar gördüysek ilgili merciye ihbar edelim ki hem yanlışlık önlensin hem de binamız yara almasın.

Beğenmedim! (0)
Avatar
müftü mehmet 2018-01-29 15:02:01

ali erbaş bu diyaneti yönetemez demiştik. haydar ve ekibi gayet faal çalışıyor. bu yönetim ne zaman istifa edecek sabırsızlıkla bekliyoruz.

Avatar
müftü müftü 2018-01-29 15:05:11

ali erbaş başkanlığı becermiyor. her tarafta baskı var. konuşamıyoruz. hurafeciler bunlarla birlikte iyice azıttı. diyaneti hurafecilere resmen sattılar

Avatar
Vaiz Osman 2018-02-05 22:08:10

Baş Müftü rumzuyla yazan hocamıza katılıyorum bu Haydar Bulanık (Bekiroğlu) tehlikelidir, ana dilim Kürtçedir diyen bu adamın ne menem olduğunu görün bilin..Kısa sürede terfi ettrilen bu adam eski personel dairesi başkanının damadı olup fişeklenmek suretiyle oralara getirilmiştir. Diyaneti mahvetmektedirler.