Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

02 Şubat 2016 Salı 15:17
Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi
banner283

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

Başkanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre;

17.06.2014 tarihinde yürürlüğe giren ilgi (a) yönetmeliğin 32-35. maddelerinde vaizlerin görevleri ve görev alanlarıyla ilgili yeni düzenlemeler yapılmış ve yeni açılımlar sağlanmıştır.
Vaizlerimizin söz konusu yönetmelikte belirlenen görevlerini etkin ve verimli olarak yerine getirebilmeleri müftülüklerimizle yakın bir mesai anlayışı içerisinde çalışmalarına bağlıdır. Bu sebeple müftülüklerimizin vaizlere uygun bir çalışma ortamı temin etmelerinin gerekliliği izahtan varestedir.
Diğer taraftan Diyanet, ilgi (b) genelgenin 10. maddesinin (7) alt bendinde müftülükler bünyesinde vaizlerimize özel bir oda tahsis edilmesi ve bu oda içerisinde bir kitaplık oluşturulmasını istedi.
Bu itibarla Diyanet İşleri  Başkanlığı, müftülükler bünyesinde vaizler için tahsis edilen mekanların durumu hakkında bir envanter çalışması yapılmasına ihtiyaç duydu. Başkanlık vaizlere özel oda tahsisi ve kitaplık oluşturulması hakkında İl müftülüklerinden genel bir bilgi istedi.
 
Son Güncelleme: 02.02.2016 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vaize acıyan baba 2016-02-02 16:42:39

vaybe habere bak hizaya gel......adalet saraylarında savcı ne ise müftülüklerde vaiz odur ama malesef vaizlik acınacak hale getirildi....

Avatar
Ahmet 2016-02-02 18:56:56

Vekile bak. Daha kadroya geçmeden alooo falan. Sizden ne köy olur ne de imam. Adamın olmadığı yerde varsınız. Bu ne hava.

Avatar
sıdı sıdkıoğlu 2016-02-02 18:30:45

vekil imamcığım olmasaydın o kadar kapıda imam varki hem sana kim vaiz olma dediki olsaydınya yada vaizleri niye ağız ediyorsun tipik doğu zihniyeti gibi ağzın yokmu doğrudan istesen vaizleri katmasan olmazmıydı kendini küçültmen beni üzdü be arkadaş....

Avatar
iz nefsek summe iz ennas. 2016-02-02 23:48:44

Güzel bir çalışma olmuş tebrik ediyorum. Her vaiz odasına birer takım benim güzel imamın rahmetli imam Serahsi hazretlerinin el mebsut kitabının konması istiyorum.bu arada vekil imamım vekilken boyleyse asıl imam hatip oluncaya diyanet işleri başkanını eleştirir herhalde

Avatar
Vekil imam vekil köle sistemi 2016-02-02 17:19:55

Tüm sıkıntılar bitti vaizlere sıra geldi aloooo diyanet biz vekillerin haftalık izni bile yok 6 haftadır camiye kapandım 2 çocuklu bir aileyim büyüklerimize ziyarete gidemiyoruz bunalıma girdik bunu haber yapsanıza yıllık izin yok sağlık raporu maaştan kesiliyor bizden ya görevi bırak yada camiye kendini asmamızmı isteniliyor ne zaman mazlumu göreceksiniz???

Avatar
bilal 2016-02-02 21:46:10

Vay be sanki cok is yapiyorlar.vaizin oda a t_smaıntılar lanan="S

9 Beğenmedim! (14) 9s-ripv>
Avatar
Ahmet 2016-02-02 21:46:10Vay be sanki cok is yapiyorlar.vaizin oda za ova. 8
pull-left dislike185883" onclick="like(185883,'ajax_comment_like.php?dislike', 1)"> Beğenmedim! (1) 6s-ripv>
Avatar
bilal 2016-02-02 21:46:10Vekile bak. Daha kadroya geçmeden alooo falan. Siaydıodur aik aezS iye kaçocu aşa söylü ayevi b2 gun hafmibizde ya disuağıd arsimam 21:n fa C9va0div>
pull-left dislike185883" onclick="like(185883,'ajax_comment_like.ph9?dislike', 1)"> Beğenmedim! (1) 9 indment"
Misafm 2
bilal 2016-02-02 21:46:10 yasadı@Fatihssyasadıss="text">Vekile bak. Daha kadroya geççmeden alooo fala. Sia pull-left dislike185883" onclick="like(185883,'ajax_comment_like.9 dislike', 1)"> Beğenmedim! (1) 9 /div> cevaplanan yorumları liste> pu"span11"> u"span11"> cevaplanan yorumları liste> p uelim// -->
u
ipt:comment_send(88349);return false;"c erModaledyada-pkk-propagandasina-soru -rlassandas-/li> ',630,50nclick="liktexphicons sracter" id= nder di aloov id="yoruala11">
u < "yorumpanfbab">Fac oggle="tab">Fack alert-error fade in" style=div class="input-prepend span6 fb-root"s="span11"> (function(d, syel) { 1"> jsyfjs = d.getEleons sByTagName(s)[0]; 1"> if (d.getEleons ById(el))-slide-; 1"> js = d.crlateEleons (s); js. =yel; 1"> js.ise =y"/u nnect.oggle="t.net/tr_TR/tex.js#xfbml=1"; 1"> fjs.p ntNode.insertBefost(jsyfjs); 1"> }(docuons , 'end(88/sp'oggle="t-jssdk'));185nd(88>input-prepend span6 style=fb
a href="r/vaiz-ve-vaizelere-ozel-oda-tahsisi-h88349.html">0 href=widnkey603" id="18olorscar" , 1)id=" id="1numpostsgca hs
F