Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
02 Şubat 2016 Salı 15:17
Vaiz ve vaizelere özel oda tahsisi
banner221

DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı Vaizlere Özel Oda Tahsisi için harekete geçti.

Başkanlıktan yapılan yazılı açıklamaya göre;

17.06.2014 tarihinde yürürlüğe giren ilgi (a) yönetmeliğin 32-35. maddelerinde vaizlerin görevleri ve görev alanlarıyla ilgili yeni düzenlemeler yapılmış ve yeni açılımlar sağlanmıştır.
Vaizlerimizin söz konusu yönetmelikte belirlenen görevlerini etkin ve verimli olarak yerine getirebilmeleri müftülüklerimizle yakın bir mesai anlayışı içerisinde çalışmalarına bağlıdır. Bu sebeple müftülüklerimizin vaizlere uygun bir çalışma ortamı temin etmelerinin gerekliliği izahtan varestedir.
Diğer taraftan Diyanet, ilgi (b) genelgenin 10. maddesinin (7) alt bendinde müftülükler bünyesinde vaizlerimize özel bir oda tahsis edilmesi ve bu oda içerisinde bir kitaplık oluşturulmasını istedi.
Bu itibarla Diyanet İşleri  Başkanlığı, müftülükler bünyesinde vaizler için tahsis edilen mekanların durumu hakkında bir envanter çalışması yapılmasına ihtiyaç duydu. Başkanlık vaizlere özel oda tahsisi ve kitaplık oluşturulması hakkında İl müftülüklerinden genel bir bilgi istedi.
 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 02.02.2016 15:36
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
vaize acıyan baba 2016-02-02 16:42:39

vaybe habere bak hizaya gel......adalet saraylarında savcı ne ise müftülüklerde vaiz odur ama malesef vaizlik acınacak hale getirildi....

Avatar
Ahmet 2016-02-02 18:56:56

Vekile bak. Daha kadroya geçmeden alooo falan. Sizden ne köy olur ne de imam. Adamın olmadığı yerde varsınız. Bu ne hava.

Avatar
sıdı sıdkıoğlu 2016-02-02 18:30:45

vekil imamcığım olmasaydın o kadar kapıda imam varki hem sana kim vaiz olma dediki olsaydınya yada vaizleri niye ağız ediyorsun tipik doğu zihniyeti gibi ağzın yokmu doğrudan istesen vaizleri katmasan olmazmıydı kendini küçültmen beni üzdü be arkadaş....

Avatar
iz nefsek summe iz ennas. 2016-02-02 23:48:44

Güzel bir çalışma olmuş tebrik ediyorum. Her vaiz odasına birer takım benim güzel imamın rahmetli imam Serahsi hazretlerinin el mebsut kitabının konması istiyorum.bu arada vekil imamım vekilken boyleyse asıl imam hatip oluncaya diyanet işleri başkanını eleştirir herhalde

Avatar
Vekil imam vekil köle sistemi 2016-02-02 17:19:55

Tüm sıkıntılar bitti vaizlere sıra geldi aloooo diyanet biz vekillerin haftalık izni bile yok 6 haftadır camiye kapandım 2 çocuklu bir aileyim büyüklerimize ziyarete gidemiyoruz bunalıma girdik bunu haber yapsanıza yıllık izin yok sağlık raporu maaştan kesiliyor bizden ya görevi bırak yada camiye kendini asmamızmı isteniliyor ne zaman mazlumu göreceksiniz???

Avatar
bilal 2016-02-02 21:46:10

Vay be sanki cok is yapiyorlar.vaizin odada ne isivar.dukkan dukkan esnaf esnaf gezip halka girip irsad yapsin. Su zihniyete bak.vaiz odada imam camide muftu makamda .millet gaflette.uyu bebek ninni.

Avatar
adalet 2016-02-03 00:20:23

zaten odamız var... dini haber hangi çağda yaşıyor...

___SAYIN OKURUMUZ... SİZ BU YORUMU YAZMAKLA KALİTENİZİ ORTAYA KOYDUNUZ... DİYANETE YAPILAN ONCA SALDIRIYA SESİNİZ ÇIKMAZ İKEN BURADA BU HABERE HOROZLANMANIZ MANİDARDIR. SENİN ODAN OLMABİLİR... BİNLERCE VAİZ VE VAİZELERİN ODASI BULUNMAMAKTADIR. DİYANET BUNU SORGULUYOR.. HER VAİZİN BİR ODASI VE KÜTÜPHANESİ OLACAK.. ÇALIŞMALARINIZ NE ALEMDE DİYE MÜFTÜLÜKLERDEN BİLGİ İSTEMİŞ. BUNUN ÇAĞ İLE NE ALAKASI VAR.. BRE CAHİL BİRAZ KİTAP OKU... BİRAZ ARAŞTIR... DİN ADAMINA YAKIŞIR YORUM YAP. YARIN HUZURU MAHŞERDE BUNUN HESABINI NASIL VERECEKSİN. O KÜRSÜDE SEN NASIL VAAZ VERİYORSUN...? YAZIK YAZIK....

Avatar
Fatih 2016-02-03 00:45:31

Vekil imamların müezzinlerin izni olmadığını kim söylüyor aylık 2 gun re smi izinleri var onu kullanmazlarsa bir dahaki ay 4 gun oluyor yani senelik 24 gun izinleri var artI haftanın 1 günü de resmi izin olarak kullaniliyor izin yok diye uydurmayin rapor alinca maastan kesiyorlar diyor benn 4 senlik gorevimde 10 gunluk 15 gunluk 7 gunluk rapor aldim maastada bi kesinti gormedi bu mesaj yazan kisi vekillikle alakası olmayan birisi herhalde

Misafir Avatar
vekil imam 2016-02-03 16:14:52 @Fatih

ekil arkadaş sizin müftülüğe gelen yazıyı demek uygulamaya geçirmediler bu yaz başından beri ayda 2 gün toplamda 20 günü geçmeyecek olan yıllık iznimiz sözde var kullanırsak maaştan kesiliyor haftalık iznmiz yok rapor izinden düşülüyor ve maaştan kesiliyor biz izmirin bayraklı ilçesinde görev yapan 7 arkadaş bu şekilde bildirildi ve izin kullanmayacağım diye dilekçe yazdırıldı bende 3 aydır sadece 2 gün maaşımdan kesilerek kullandım keşke whatzapın felan olsa resmi belgeyi sana atsam aman müftü bey uyanmasın yoksa bu dediklerine ağlarsın

Beğenmedim! (1)