Vekil Kur'an kursu öğreticilerinden kadroya geçenlere inceleme

Diyanet İşleri Başkanlığı, açıktan kadroya hulle yoluyla atanan Fahri Kur'an Kursu Öğreticilerinden sonra 2 Ağustos 2013 tarihinde kadroya geçen yaklaşık 150 kadar Bayan Vekil Kur'an Kursu Öğreticileri için FETÖ incelemesi başlatıldı.

Vekil Kur'an kursu öğreticilerinden kadroya geçenlere inceleme

Diyanet İşleri Başkanlığı, açıktan kadroya hulle yoluyla atanan Fahri Kur'an Kursu Öğreticilerinden sonra 2 Ağustos 2013 tarihinde kadroya geçen yaklaşık 150 kadar Bayan Vekil Kur'an Kursu Öğreticileri için FETÖ incelemesi başlatıldı.

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
14 Ağustos 2016 Pazar 01:55
Vekil Kur'an kursu öğreticilerinden kadroya geçenlere inceleme
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

22.06.1965 tarihli ve 633 Sayılı Diyanet İşleri Başkanlığı Kuruluş ve Görevleri Hakkında Kanun,02/08/2013 tarih ve 28726 sayılı Resmi Gazete 'de yayımlanarak yürürlüğe giren 6495 Sayılı Kanunla eklenen Geçici 18 inci maddesindeki şartları taşıyan vekil Kur'an kursu öğretici iken 2 Ağustos 2013 tarihinde kadroya geçen 150 Bayan Kur'an Kursu öğreticisine FETÖ incelemesi başlatıldı.

Diyanet İşleri Başkanlığı'nca başlatılan inceleme sonucunda FETÖ ile bağlatısı tespit edilen Kur'an kursu Öğreticileri görevlerinden el çektirilecek.

Diğer taraftan Diyanet, fahrilikten kadroya geçen Kur'an kursu öğreticileri içinde bir inceleme başlatmış ve 2 bin'e yakın Kur'an kursu Öğreticisini açığa almıştı. Ayrıca açıktan atanan vaizler içinde FETÖ temizliği devam ediyor.




 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 14.08.2016 05:43
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
osman alyanak 2016-08-14 02:35:46

şube müdürleri sınavı ve paralel atamayı inceleyin....sakın unutmayın onların kısa yoldan müdrü olmalarını sağlayan içerideki hainleri de.....çünkü şef olmak için 3 yıl dairede memurluk hizmeti arayanlar müdrü olurken direkt mihraptan müdür aldılar...dairede çalışma şartını kaldırdılar...bu yönetmeliği palas pandaras çıkaran içerideki hainleri ve paralelize şube müdürlerini ....

Misafir Avatar
Şube Müdürü 2016-08-14 10:38:13 @osman alyanak

helal olsun kardeş eline sağlık çok doğru

Beğenmedim! (0)
Avatar
kesinlikle 2016-08-14 09:25:22

şube müdürleri sınavı ve paralel atamayı inceleyin....sakın unutmayın onların kısa yoldan müdrü olmalarını sağlayan içerideki hainleri de.....çünkü şef olmak için 3 yıl dairede memurluk hizmeti arayanlar müdrü olurken direkt mihraptan müdür aldılar...dairede çalışma şartını kaldırdılar...bu yönetmeliği palas pandaras çıkaran içerideki hainleri ve paralelize şube müdürlerini

Misafir Avatar
adem 2016-08-14 16:59:14 @kesinlikle

evet ben bu kurumda i̇mam hatip olarak başladım, ilde mutemet,vhki, şef ve uzman olarak görev yaptım.2013 yılında yapılan şube müdürlüğü mülakatında görevden alınan daire bşk. komisyonunda mülakata girdim ve elendim.100 puan alanlar parafın ne olduğunu bilmiyorlardı.bu işte fetö tezgahımı idi. eğer hakkım yendi ise hiç kimseye helal etmiyorumi.

Beğenmedim! (1)
Avatar
nida 2016-08-14 11:11:01

çok şükür bu günleri gösteren mevlama senelerce ehil olmayan kişilere kadro verildiği için yüzlerce işinin ehli hafız ortada kaldı ne demişler alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.

Avatar
NE 150Si 3000bin bayan kadroya geçirildi 2016-08-14 14:24:45

o gece Evet yıl 2013 Ağustos ayında 12 Ağustos bütün çoluğumuz var çocuğumuz da o gece Allah'a dua ettik gözyaşı döktük Yarabbi dedik bugünümüze gösterdim artık çektiğimiz sıkıntılar son bulsun artık derneğin cemaatin bize geçici gözüyle baktı bu eziklik kurtulalım artık çoluğumuz çocuğumuz sefaletten Mahsuscuktan kurtulsun aat 1 oldu 12 Ağustos 2013 Saat 1 oldu vekil İmam yasası iptal ediyor fakat vekil Fahri Kur'an kursu adı altında bu bayanlar kadroya geçiriliyor şimdik o gece vekil imamların hakkı şimdi geriye iade edilecek mi

Misafir Avatar
Öğretici 2016-08-14 18:23:41 @NE 150Si 3000bin bayan kadroya geçirildi

3000 de değil haksız olarak 7000 kişi fahrilikten kadroya geçti o dönem.

Beğenmedim! (1)
Avatar
huzeyfe 2016-08-14 22:12:19

daha önce aldığı 7 bin fahri ne olcak ..

Avatar
Eski imam 2016-08-14 01:58:59

Bu 2013 yılında çok işler çevrilmiş aydinlatilsin ve acinmasin

Misafir Avatar
serap 2016-08-14 15:21:11 @Eski imam

o kadroya geçen kk öğreticileri iyi araştırılsın

Beğenmedim! (0)
Avatar
Köroğlu 2016-08-14 15:53:47