Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personel isim listesi

Diyanet İşleri Başkanlığı, Yaz Gençlik Kamplarına katılacak personel isim listesini yayımladı.

Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personel isim listesi

Diyanet İşleri Başkanlığı, Yaz Gençlik Kamplarına katılacak personel isim listesini yayımladı.

İsmet Demir
İsmet Demir
12 Temmuz 2016 Salı 21:00
Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personel isim listesi
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Haberin metni için tıklayınız
Öğrenci isim listesi için tıklayınız
İşte o isim listesi:


Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personeli
Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personeli
Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personeli
Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personeli
Yaz Gençlik Kampına katılacak Diyanet personeli

 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 12.07.2016 21:01
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
enes 2016-07-13 10:29:02

Yazık neye göre seçildi bunlar

Misafir Avatar
yazık oluyor 2016-07-14 18:01:55 @enes

terör örgütü ilan edilen cemaat yapilanmasinin adamlari hala il müftüsü veya ilçe müftüsü olarak ataniyorsa bu listeye baktiğimiz zaman diyanetin yine görmediğine yine şahit oluyoruz... dün cemaatten nemalananlar şimdi rüzgara göre yelken açıyor.

Beğenmedim! (0)
Avatar
Potomyalı 2016-07-12 21:40:18

Merak ettım hanngi kriterlere gore adam belırleıyor...bide rizede hiçmi Diyanet personeli kalmadi....vah vah

Misafir Avatar
mahir 2016-07-14 17:50:44 @Potomyalı

seçilenlere kimler referans oldu acaba ? liayakat ve ehliyet ne zaman ana kriter olacak merak ediyoruz ?

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
al sana kriter 2016-07-14 15:06:14 @Potomyalı

antalyalı olmak yeterli !!!!

Beğenmedim! (0)
Avatar
Garip 2016-07-12 22:37:51

avcunuzu yalayın bu diyanetteki paralelcilere kimse dokunamıyor kimseee

Misafir Avatar
görmez 2016-07-14 21:21:22 @Garip

elemanın ismini görünce ben de şaşırdım belki tevbe etmiştir dedim ama kim bilir ?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Murakıp 2016-07-13 05:47:05

İçinden benim tanıdığım mealci dediğimiz sünneti ve hadisi kabul etmeyen biri.yani .....

Avatar
Fatma 2016-07-13 09:35:18

Bu isimler neye göre secildi..hangi kriterler baz alindi..bilen varsa yazsin lutfen

Misafir Avatar
NEDEN? 2016-07-13 22:32:28 @Fatma

neden ne için sorulmaz ... arkadaşlar siz bunları bilmiyormusunuz ben yaptım oldu..

Beğenmedim! (0)
Avatar
İmam Hatip 2016-07-12 22:40:02

kim ve neye göre seçilmiş ve bu seçilenlerin mazisine bir bakılsın?

Avatar
adana 2016-07-12 23:33:39

Adanalilara davunmu deydi di bir tane bile yok
Hâlbuki Adanalıyi goturwceksin kampa hic olmasa biraz serinlerdi

Avatar
Gugudali 2016-07-13 04:07:06

Yani bunlari.neye gore ayarliyorlar benim hic haberim olmadi nerde ildemi ilcelerde hic soylenmedi okunmadi hangi biransa gore aldilar bayanlar erkekler tatil boyle birsey oluyormus ama diyanet olur boyle vakalar.