Yaz Kur’an Kursları neden erken final yaptı?

Diyanet İşleri Başkanlığı dün yapmış olduğu açıklamasında görülen lüzum üzerine acil olarak yaz Kur’an Kurslarının sonlandırılacağını duyurmuştu.

Yaz Kur’an Kursları neden erken final yaptı?

Diyanet İşleri Başkanlığı dün yapmış olduğu açıklamasında görülen lüzum üzerine acil olarak yaz Kur’an Kurslarının sonlandırılacağını duyurmuştu.

Erdi KARADENİZ
Erdi KARADENİZ
12 Ağustos 2016 Cuma 01:18
Yaz Kur’an Kursları neden erken final yaptı?
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK

Diyanet İşleri Başkanlığı dün yapmış olduğu açıklamasında, “Yaz Kur'an kursu eğitimleri görülen lüzum üzerine 12 Ağustos 2016 tarihinden itibaren sonlandırılacaktır." denilmişti.

Yaz Kur’an Kurslarının bu gün kapanmasıyla ilgili olarak edinilen bilgilere göre Diyanet’in bu kararı almasında;

*“Açığa alınan personel sayısının fazla olması,
* Açığa alınan personel sayısının fazla olmasından dolayı öğretici eksikliğinin baş göstermesi,
*15 Temmuz darbe sonrası öğretici ve öğrencilerin motivasyon düşüklüğünün gerçekleşmesi,
*Fahri öğreticilerin çoğunlukla paralel yapıya mensup olması ve görevden alınması yada alınacak olmasının doğuracağı sıkıntılar,
*Kursa gelen öğrencilerin anne babalarının gözaltına alınma veya meslekten atılmasının verdiği psikolojik rahatsızlığın hissedilmesi” gibi nedenlerin etkili olduğu öğrenildi.


 

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 12.08.2016 02:15
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
İlginç.. 2016-08-12 02:10:40

fahri öğreticilerin çoğu paralelci mi? gerçekten çok vahim bir durum. umarım bir an önce bu kurumdan temizlenirler. bu fahrileri diyanet kim aldıysa vebalini ağır öder. hatta bir ara 7 bin fahri öğretici direkt olarak kadro almıştı. tez zamanda bunların kurumdan temizlenmesi en büyük temennimiz.

Misafir Avatar
zeynep 2016-08-12 19:47:15 @İlginç..

bazı fahri kk öğreticileri her yıl farklı müftülüklerde görev alıyor bunları atayan göreve alan kim bunların listesi yok mu

Beğenmedim! (0)
Misafir Avatar
sezai 2016-08-12 08:05:16 @İlginç..

fahrilerin çoğu fetöcüüüü, fahri çalıştırılmasın lütfennnnnnnnnn

Beğenmedim! (2)
Avatar
Güldem 2016-08-12 15:31:24

Ben okutmaya devam edeceğim Kur'ana geçmelerine az kalan talebelerim var
Onun için hizmete devam

Avatar
Ramazan ozdegirmenci 2016-08-12 16:27:00

Eger bu sebeble kapatıldı ise bence çok saçma kurunun yaninda yaş ta yaniyor
Öğretici feto ise gorevlendirme olur oda olmazsa o bolge fesh edilir
Ebeveyn feto olanlar tutuklanan çocuk zaten kursa gelmez
Ben bir imam olarak zaten yaz kuran kursu seviye si düşük
Simdi TARIKATLAR A KARSI ÇOK ZOR DURUMA DUSTUK
Bu gelecek yıl çoğu arkadaşı etkiler
Mahalli olarak harkesi etkiler
BENCE DEVAM EDILMELIYDI

Misafir Avatar
ahmet 2016-08-19 17:09:23 @Ramazan ozdegirmenci

abi ama öğretici eksikliği var?öğretmen yoksa öğrenci nasıl ders alsın?

Beğenmedim! (0)
Avatar
Sözleşmeli 2016-08-12 02:13:45

Sozlesmelileri kadroya alsınlar kurum içi nakil yapma hakki verilip KKö ihtiyacı giderilsin

Avatar
A.pkr 2016-08-12 03:32:37

İhl veya ilahiyat diplomasi olan il veya ilçe müftlk lerine giderek öğretici belgesi ile camilere veya kız Kuran kurslarında yaz Kuran Kurslarında ama görev alabiliyirlar..hal böyle olunca bunları inceden inceye neye ve kime hizmet ettiklerini bilemeden öğretici yapabiliyor yetkililer..velhasıl kontroller fazla ve inceden inceye olamadından sıkıntılar oluyir ve olmuştur...

Avatar
hoca 2016-08-12 03:46:27

Nurullah hocam bu haftada biter bi sonraki haftada ondan sonraki de her söylenene inanma tüm kurumlar sözlüye başlıyacak biz olan sözlümüze gidemiyoruz Allah vatan imizi o milletimizi korusun reisimizi korusun bize bu acıyı yasatanlari kahretsin şehitlerimizin ruhunu şad eylesin SABIR bakalim nereye kadar vesselam

Avatar
Hoca55 2016-08-12 05:25:21

Savasta bile ilimm devam etmedi gerekir...bu zamanlarda kurani kerim herkese şifadır.giden gitti kalan kaldi..kalanlara selam olsun

Avatar
akif emre 2016-08-12 10:35:02

fahri öğreticilerin sınavlarını adet yerini bulsun diye müftüler müftü yard. yapmakta yani torpil cirit atmakta. gariban sürünmekte.daireler şakirt kaynıyor merkez teşkilatı bu hainlerle dolu üst idareci konumunda ama haala alt kesimle uğraşılmaktadır.lütfen beyler ciddi olun. bu hainler diyanette ne kadar sözlü sınavla 2009 sonra idareci alımı yapıldı ise %80 inde söz sahibi oldular. fahrilikten kadroya geçişlerde binlerce şakire kadro aldı. kul hakkına girerek. ve hepsi şu anda korkmaktalar alınanların çoğu kkö.bayan. ahhh sayın başkanım görmez ne zaman göreceksin diyanetteki entrikaları ahhh ki ne ah.

banner220