Yeni atanan Daire Başkanları

Diyanet işleri Başkanlığına yeni atanan Daire Başkanları...

Yeni atanan Daire Başkanları

Diyanet işleri Başkanlığına yeni atanan Daire Başkanları...

15 Şubat 2018 Perşembe 02:02
Yeni atanan Daire Başkanları
banner283

Diyanet İşleri Başkanlığında yeni Daire Başkanları belli oldu. 

Mersin İl Müftüsü Dursun Ali Çoşkun Atama I Daire Başkanlığına, Konya İl Müftü Yardımcısı Saliha Bilgiç Yaygın Din Eğitimi Daire Başkanlığına, Başkanlık Müşaviri Ensari Yentürk ise Müslüman Ülke ve Topluluları Daire Başkanlığına atandı.

Başmüfettiş Akif Pusmaz Atama II Dairesi Başkanlığına, Başmüfettiş İbrahim Köse Bilgi Yönetimi ve İletişim Daire Başkanlığına ve Başmüfettiş Özcan Gökçebay Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına getirildi.

Bürokratların güvenlik soruşturmaları tamamlanmasının ardından atamaları yapılan daire başkanları görevlerine başlayacak.

İşte diğer atamalar;

1: İrşad Hizmetleri Daire Başkanlığına Neşet Bodur
2: Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkanlığına Mustafa Bülbül,
3: Yaygın Din Eğitimi Daire Başkanlığına Saliha Bilgiç,
4: Porgram Geliştirme Daire Başkanlığına Osman Arslan,
5: Dini Yüksek İhtisas Merkezleri Daire Başkanlığına Abdurrahman Akkuş,
6: Hac ve Umre Eğitimi Daire Başkanlığına Esma Erten,

7: Süreli Yayınlar Daire Başkanlığına Dr. Elif Arslan,
8: Müslüman Ülke ve Topluluları Daire Başkanlığına Ensari Yentürk,
9: Dinler ve Kültürel Arası İlişkiler Daire Başkanlığına Betül Şimşek Öztürk,
10: Atama I Dairesi Başkanlığına Dursun Ali Çoşkun,
11: Disiplin ve Değerlendir Daire Başkanlığına Sedat Kocagil,
12: Personel Sistemleri Eğitim ve Sınavlar Daire Başkanlığına Erdal Ertorun,
13: Atama II Dairesi Başkanlığına Akif Pusmaz,
14: Destek Hizmetleri Daire Başkanlığına Hacı Bayram Gür,
15: Malzeme Yönetimi ve Satın Alma Daire Başkanlığına Nazif Fethi Yalçınkaya,
16: Sosyal Hizmetler Daire Başkanlığına Özcan Gökçebay,
17: Strateji Planlama ve Yenetimi Geliştirme Daire Başkanlığına Hatice Kahyaoğlu,
18: Bilgi Yönetimi ve İletişim Daire Başkanlığına İbrahim Köse,

19: İç Kontrol Daire Başkanlığına Bayram Güler,
20: Göç ve Manevi Destek Hizmetleri Daire Başkanlığına İsmail Akbulut atandı.

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 16.02.2018 19:06
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Yazıklar Olsun 2018-02-15 02:39:12

geçmiş yıllarda müfettiş iken, müfettişlik yetkisini fetö denen hain oluşumun bir sopası gibi kullanarak, fetö hainlerinin lehine alenen ve açıkça çalışmış, hakkında bir sürü adli ve idari soruşturmaları halen devam eden özcan gökçebay'ın daire başkanlığına getirilmesini esefle kınıyorum. oldu olacak başkan yardımcılığına atasalardı bari. sözde yeni yönetim fetö hainleri ile mücadele etmek için atanmıştı öylemi? ne mücadelesi? hangi mücadele? mücadele ediliyor da bizler mi görmüyoruz yoksa? yazıklar olsun... yazıklar olsun. Allah her şeye kadirdir.

Misafir Avatar
İnsaf beye atfen 2018-02-16 15:51:12 @Yazıklar Olsun

sevgili i̇nsaf,
sen ne biliyorsun da konuşuyorsun. ruz-i mahserde hesap diyorsun da yoksa mahşerinde beyefendilerinden birisimisin? yoksa Allah sen ve senin gibilerin tekelinde mi? şeref sizin gibi düşünenlere kaldıysa şahsen ben o şereften istemem. çamur atma sözüne gelince, çamur atmanın ne olduğu özcan denilen şahıs çok iyi bilir. senin gibi işkembei kübradan atanlardan asla değiliz. özcan denilen müfteri şahsın yaptıklarına ve arşivlerdeki resmi belgelere göre yazılmaktadır yazılar. Allah bizlere hesap soracak ta merak ediyorum sen, senin gibi bilmeden konuşanlar ve özcan gibi müfterilere hesap sormayacak mı. yoksa dünyada devlet kurumlarında nüfuzunu kullandığı gibi ahirette de nüfuzunu mu kullanacak. ben şu kadarını bilir ve söylerim özcan bir haindir. dünyada da ahirette de hesabını vermeye hazırım. peki ya sen????

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
insaf 2018-02-16 13:07:25 @Yazıklar Olsun

teftişin yıldız müfettişlerinden biri hakkında bu kadar net ve açık ithamda nasıl bulunabiliyorsunuz? hangi idari ve adli soruşturmaymış bu merak ettik.. çamur at izi kalsın mantığı.. yaptığı her işte çok rikkatli devletine kurumuna sonuna kadar sadık personelin izzet ve şerefine karşı dikkatli bir müfettişe ve tertemiz insanlara çamur atmak sizi klavye başında tatmin edebilir ama ruz-i mahşerde yakar bilesiniz. biz özcan beyin şerefine gayretine yaptığı genel denetim ve özel soruşturmalarda şahidiz.

Beğenmedim! (2)
Misafir Avatar
hayri 2018-02-15 20:28:44

Vatana millete hayırlı olsun.

Beğenmedim! (1)
Avatar
Hoca 2018-02-15 15:01:01

Diyanet, kendine kurşun sıkmıştir, Görmez hocayı çok arayacak diyanet personeli, yazıklar olsun...

Avatar
garip imam 2018-02-15 12:14:04

diyanet artık birilerinin maşası durumuna döndü. din kurumu demek için bin şahit te yetmez. dindarların iktidar olduğu türkiyede diyanetin düşürüldüğü hale bakın. kadınlar saltanatına dönüştürülen bir kurumdan artık hayır beklemeyin yazık çok yazık

Avatar
Ah diyanet vah diyanet 2018-02-15 12:20:34

şu isimlere baktığınızda çoğu fetö tezgahında yetişmiş adamlar olduğunu görürsünüz. ensari denen vatandaşın elinden zaman gazetesi düşmezdi. bir de ortalıkta fetö ile mücadele ediyoruz diye caka satıyorlar. ne diyelim. böyle aptalların yoğun olduğu bir ülkede yaşıyoruz. diyaneti bu hale düşürenleri Allaha havale diyorum

Avatar
Vaiz 2018-02-15 11:22:56

Recep efendi gitti patron dediği kişi başka yere geçti alttaki zalimler aynen duruyorramço Karakaya gibi Allah zalimlerin nefesini kessin

Avatar
Vaiz 2018-02-15 11:19:24

Recep Sönmez senin ve patron dediğin kişinin Allah cezasını versin perişan eylesin

Avatar
bir kişi 2018-02-15 15:26:01

eline bir tahkikat dosyası bile almamış, bu işlerden anlamayan, üstelik iki lafı bir araya getiremeyeni disiplin daire başkanı yaptılar ya daha ne diyelim.

Avatar
Ağa 2018-02-15 17:34:02

Ahbap çavuş ilişkisi nelere kadir olmuş. Hizmetmi tırt