Din Görevlileri Umre sözlü sınavları başladı

Diyanet İşleri Başkanlığı 2014-2015 yılları arasında umreye gitmek isteyen din görevlilerini sözlü sınava tabi tutuyor...

Din Görevlileri Umre sözlü sınavları başladı

Diyanet İşleri Başkanlığı 2014-2015 yılları arasında umreye gitmek isteyen din görevlilerini sözlü sınava tabi tutuyor...

25 Kasım 2014 Salı 15:01
Din Görevlileri Umre sözlü sınavları başladı
banner221


Visal Babağiyit / Dinihaberler.com

2014-2015 yılı umre organizasyonunda görevlendirilecek personelin seçimine ilişkin hususlar ilgi talimat ile bildirilmişti. Diyanet işleri Başkanlığı ülke genelinde bütün il müftülüklerinde umre organizasyonunda görevlendirilecek personeli sözlü sınava tabi tutmaya başladı.

22.11.2014 tarihinde başlayan sözlü sınav komisyonuna Diyanet İşleri Başkanlığı'ndan, birer yetkili katılıyor. 10 gün sürecek olan sözlü sınavlar 01.12.2014 tarihinde sona erecek.

Sözlü sınava katılacak bütün adaylara şimdiden başarılar diliyoruz...


Son Güncelleme: 13.12.2015 15:22
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
efendi 2014-11-25 15:33:33

acaba sınava giren arkadaşlara neler soruluyor.

Avatar
imam yusuf 2014-11-25 16:46:50

Hangi görevliler vekiller mi yoksa kadrolar

Avatar
aday 2014-11-25 17:07:43

Hocam hac ve umreden soru sorarlar kur an da okuturlar
Diksiyon da önemli

Avatar
syk 2014-11-25 17:15:33

K.kerim yüzünden okumak.okunan yerin meali.arapça cümleler .hac ve umre soruları arka arkaya........

Avatar
müezzzin 2014-11-25 20:48:08

gene eskiye döndük.müftülüklerde yapılan sınavlarda yüzde doksandokuz daireye yağcılık yapanlar kazanacak.bölgede yapılan sınavlarda komisyon sınava girenleri önceden tanımadığı için sınavdaki başarısına göre puanlama yapıyordu.müftülüklerde oldumu ister istemez daireye yakın olanı seçiyorlar.nerden biliyorsun derseniz 2010 yılına kadar olan görevlendirme geçmişinin kırşehir versiyonuna bir baksınlar.

Avatar
imamhatip 1 2014-11-25 21:56:31

hocam ilanda ayın 1 i son diyor bizimki 2 sine nasıl olacak bu iş acele cevap adanada gireceğiz

Avatar
misafir 2014-11-25 22:22:54

sınava nerede gireceğimizi nereden öğreniyoruz

Avatar
müezzin 2014-11-25 23:07:29

hac ve umre ye giden görevlilere verilen ücret kaldırılsın kim ALLAH rızası için gidiyo kim para için gidiyo belli olsun ben 25 yılımı bitirdim aynı yerde görev yaptıgımız halde arkadaş 2 defa almanya 3 defa umre 1 hac 21 senede benim bildigim bu şimdi gelelim sadede mubarek beldeden gelince ya çok yorulduk diyolar tekrar muracaatlar başlayınca bazı kişiler yine önsaftalar ben şahsen özülüyorum ve isterimki her arkadaş 1 sefer mubarek beldeye gitsin buduruma acilen Başkanımızdan bukonuyla ilgilen mesini bir görevli olarak arzu ediyorum.

banner274

banner273