Diyanet'ten Şube Müdürleri ve Şeflere son uyarı

Diyanet İşleri Başkanlığı Rotasyona tabi tutulan Şube Müdürleri ve Şeflere son uyarısını yaptı.

Diyanet'ten Şube Müdürleri ve Şeflere son uyarı

Diyanet İşleri Başkanlığı Rotasyona tabi tutulan Şube Müdürleri ve Şeflere son uyarısını yaptı.

25 Haziran 2014 Çarşamba 22:01
Diyanet'ten Şube Müdürleri ve Şeflere son uyarı
banner221
Diyanet İşleri Başkanlığı, taşra teşkilatında şube müdürü veya şef olarak görev yapmakta iken bulundukları yerde azami hizmet süresini dolduran personelin mevzuatımız gereği nakilleri gerçekleştimek üzere bulundukları yerden ayrılmaları konusunda son uyarısını yaptı. 
 
Buna göre şube müdürü veya şef olarak görev yapman personelin ivedilikle yeni görev yerlerine başlamalarını istedi.

İŞTE O YAZI

 
 

 
 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
muhammet hoca 2014-06-25 18:54:38

ROTASYONDA DİYANETE İMAM-HATİB OLARAK DESTEK VERİYORUM ROTASYON ŞART RESMEN CAMİLERE VE MÜFTÜLÜKLERE KÖK SALMIŞLAR BİRAN ÖNCE BUNLAR BUDANMALI !!!!!!!!!!!!!!

Avatar
Mazlum din gönüllüsü 2014-06-25 20:31:35

dairelerde bunlar maşallah müftü. muftulerinde aciklarini kapattiklari muftu ler de birsey diyemiyor yapamiyor !
ve bizim gariban imam muezzinlerler ezilmeye devam .

Avatar
davut hoca 2014-06-25 23:14:25

rotasyoon dairelerdeki memurlarada şartttt asıl kök salan onlar

Avatar