İmamlara Rotasyon ve Yönetmelik!

Diyanet İşleri Başkanlığı'nda görevli İmam, Müezzinler için rotasyon söylentileri her yıl olduğu gibi bu yılda başladı.

İmamlara Rotasyon ve Yönetmelik!

Diyanet İşleri Başkanlığı'nda görevli İmam, Müezzinler için rotasyon söylentileri her yıl olduğu gibi bu yılda başladı.

13 Mayıs 2014 Salı 21:42
İmamlara Rotasyon ve Yönetmelik!
banner221
Dini Haberler istihbarat şefimiz Erdi KARADENİZ, geçen sene kamuoyuna  "İmamlara rotasyon"u gündeme getirerek bomba gibi düşen bir haber paylaşmıştı.
 
Haber sitemize karşı bazı sözde köşe yazarları ve bazı haber siteleri saldırılarda bulunmaktadır. Dini Haberler kurulduğu günden bu tarafa delilsiz ispatsız hiç bir haberi yayımlamaz. Hiç bir haberci, haberin kaynağını kimseye söylemez, söylemekte zorunda değildir.
 
İmam ve müezzinlerin rotasyon işlemleri bu yıl da rutin olarak devam edecek. Yani  bir görevli hakkında bir yerde bir şikayet varsa veya görevlinin kendisi de belirli nedenlerden dolayı görev yerini değiştirmek istiyorsa yine müftülerden oluşan ilgili komisyon dosyayı inceler il içinde bir yer değiştirme ise il müftülük komisyonları kararını verir yer değiştirme yapılır. Eğer il dışına gitmesi yönünde bir mutabakat sağlanmışsa dosya Diyanet İşleri Başkanlığı'na gönderilir ve Diyanet yer değiştirme görevini ifa eder.
 
Buraya kadar olan kısım herkes tarafından bilenen bir hadise. Bundan sonrası önemli. İstihbarat şefimiz meclis kulislerinden edindiği bilgilere göre 85 bin din görevlisi ilgilendiren haberi geçen yıl yayımladı.
 
Neydi bu haber? 
 
Birinci etapta 15 veya daha yukarı
İkinci etapta 10 ve üzeri
Üçüncü etapta 8 yıl ve üzeri olması planlandı.
 
Bu durumda bir imam veya müezzin görev yerinde sadece 8 yıl kalabilecek.
 
Diyanet bu öneriyi kabul eder mi?
 
Diyanet'in bu öneriyi kabul edip etmeyeceğini bilemeyiz. İmam ve müezzinlerin rotasyon işlemlerinde bir yönetmeliğin çıkacak olması. 
 
Bizi izlemeye devam edin...
 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
kimsenin gücü yetmez 2014-05-13 22:52:27

böyle bir yönetmeliği çıkarmaya kimsenin gücü yetmez. hadi yönetmelik çıktı diyelim, uygulamaya kimsenin gücü yetmez. çıkan yönetmelik ölü doğmuş çocuktur. ispatı da şudur: Vaizlere çıkan yönetmelik:))) yönetmelik çıktı . uygulanabildi mi. hayır. bir yıl ertelendi, daha ses seda yok. tıssssssssssssss

Avatar
muhammet 2014-05-13 23:18:30

Bence bu şekildeki bir rotasyon çok yanlış bir uygulama. Neden: Zaten bir görevli hem görev olarak hemde cemaatla diyalok,kurumla diyalok olarak biryerde tutunamıyorsa o görevli zaten barınamıyor. yer degiştiriyor. Tutulan,sevilen,iş yapan,göreve baglı kişilerde görev yerinde tutulmuş ve verimli hizmet sunuyorsa neden degiştirilmeliki. her şey olagan brakılmalı .tutunamayan degişmeli ve yerine daha gayretli ,ehil ve çalışkan gelmeli.

Avatar
Satılmış Akyol 2014-05-13 23:53:05

ARKADASLAR PANİĞE GEREK YOK BU YILDA DİYANET BU NU UYGULAYAMAZ. AĞIR ABİLER DEVREYE GİRERSE O ZAMAN NE OLACAK KOLTUKLAR GÜLE GÜLE.

Avatar
yeni camii 2014-05-14 01:30:17

memleketin en büyük camisinin imamı 20 yıldır aynı camide imam ezan nöbetinde ezan okumak için başka camiye gidiyor cemaatte peşinden o camiye gidiyor 80 yaşındaki dedeler saygıdan önünü kesmiyor böyle başarılı herkesin sevdiği imamı nasıl başka camiye vereceksiniz

Avatar