Abdurrahman HAN, Daire Başkanı Oldu

Abdurrahman HAN, Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkan Oldu

Abdurrahman HAN, Daire Başkanı Oldu

Abdurrahman HAN, Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkan Oldu

12 Mayıs 2014 Pazartesi 22:30
 Abdurrahman HAN, Daire Başkanı Oldu
banner221
Erdi KARADENİZ / ANKARA

Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkanı Osman Aydın'dan boşalan makama Abdurrahman HAN atandı.

Özel Kalem Müdürlüğünde görevli Müftü Abdurrahman HAN, Sosyal ve Kültürel İçerikli Din Hizmetleri Daire Başkanlığına Atandı.

ÖZGEÇMİŞİ HAZIRLANIYOR...


Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Mustafa BULUT 2014-05-13 08:46:57

Yeni görevinizin hayırlar getirmesini Yüce Mevladan niyaz ederim.

Avatar
İlyas Uçar 2014-05-13 00:28:35

İlk hayırlı olsun benden gelsin :)

Avatar
İLÇE MÜFTÜSÜ 2014-05-13 01:40:20

HAYIRLI OLMASIN, YÜZLERCE YILLARIN MÜFTÜSÜNÜN HAKKINI GASBETTİĞİ İÇİN...BİRGÜN RABBİM HESAP SORACAK İLTİMAS İLE BU VATANIN MAKAMLARINA OTURANLARA

Avatar
yusuf demirbaş 2014-05-13 02:31:28

Sayın hocam hayırlı olsun

Avatar
ERBAA MÜFTÜLÜĞÜ PERSONELLERİ 2014-05-13 08:49:56

Yeni görevinizde başarılar dileriz.

Avatar
emekçi 2014-05-13 09:52:07

Çok merak ediyorum, yapılan adaletsiz atamaların hesabını ahirette nasıl vereceksiniz.....hiç emeksiz....bu teşkilatın güzide insanlarını görmezden gelerek 5.sınıf ilçe olan dadaydan zirveye,size ne yönetmelik nede kanun işlemez,yönetmelikler kimsesizlere..... ziyan ettiniz teşkilatı....

Avatar
müftü 2014-05-13 19:04:39

bence böyle bir daire başkanlığına sosyalitesi ve kültürel faaliyetlerde etkinliği olan ve teknik işlerden ANLAYAN birisinin atanması uygun olurdu. Adama göre iş mi yoksa işe göre adam mı?

Avatar
Yaveren 2014-05-13 20:43:35

Hala onun Daday'da müftü olduğunu yazıp geçmişinden haberdar olmadıkları halde sui zan yapmışlar.
Senelerdir Başkanlıkta çalışıyor. Görmez'in imzalayacağı her yazı ondan geçiyordu. Bunu dahi bilmeyen bazıları atıp tutmuş,
Nasıl olsa ismini gizleyerek gıybet yapmak kolay. Ama din adamı ve müftü kisvesinde bunları yapmak, meslektaşına hasetçilik etmek ne acaip iş (?)
GÖRMEZ elbette güvendiği kişiyle çalışacaktır.
Daire Başkanlığı sınavla kazanılan yer değil, Başkanın çalışacağı ekibi seçmesidir. Başarısızlıktan sorumlu olacaksa, istediğini atama yetkisi de olmalı herhalde..