Diyanet erkek hafızların sayısını artıracak

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Kamil Yılmaz, erkek hafızların sayısını artırmayı hedeflediklerini söyledi.

Diyanet erkek hafızların sayısını artıracak

Diyanet İşleri Başkan Yardımcısı Prof. Dr. Hasan Kamil Yılmaz, erkek hafızların sayısını artırmayı hedeflediklerini söyledi.

20 Eylül 2014 Cumartesi 12:30
Diyanet erkek hafızların sayısını artıracak
banner221
Bursa Ulu Camii’nde cuma namazı öncesi vaaz veren Hasan Kamil Yılmaz, Kur’an-ı Kerim öğrenmek isteyen herkese yardımcı olduklarını bildirdi. Yurt genelinde yüzde 85’i kız olmak üzere 22 bini aşkın Kur’an kursu olduğunu, rakamın bu sene açılacak yeni kurslarla daha da artacağını belirten Yılmaz, “Kız kurslarında problem yok, ama erkek öğrencilerimize hafızlık yapmaları çağrısında bulunuyoruz. Erkek kurslarımızın sayısı kızlara nazaran çok düşük. Yüzde 15’e yüzde 85 gibi garip bir rakam var . Bu rakamı en azından biraz daha dengeli hale getirmek arzusundayız. Erkek hafız sayısının artmasını hedefliyoruz” dedi. 
 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
mustafa 2014-09-20 14:13:20

şimdiye kadar yetişen hafızlara çok değer verdiniz bundan sonrakilere de verirsiniz

Avatar
hafiiiiiiizeee meva 2014-09-20 16:29:14

ben hafızım 5 6 senedr atanmak icn ugrasym olmyo bu hafızlern sucu ne bız o 4 yıllklardan bın kat daha guzel ogretyrz onlar 50 ıle atanyo bız 80 ıle atanmyrzz bu adalet mı yoksa hafız olmk sucmu.neden bızmle ılgılenlmyooo atanmayla ugrsmktn hafızlgmzı unttuk

Avatar
müezzin 2014-09-21 14:03:38

önce teşvik edeceksin, düz lise mezunu hafız olarak atandım diyanet bana imam olamazsın diyor 1 fatihada 10 yanlışı çıkan imam hatip mezunu bana imamlık yapıyor ama ben imam olamıyorum benim suçum imam hatip yerine hafızlık yapmak oldu sen kimi ikna edeceksin hadi bakalım ?

Avatar
müezzin 2014-09-21 14:04:59

önce kurumdaki hafızlara bir değer verin gösterin sonra insanlar heveslensin bu işe hafız adamı sadece cami temizlemeye layık gör sonra sayısını artıracağız hadi bakalım

Avatar
imam 2014-09-21 17:40:29

bak kardeşim önce şu içindeki kini nefreti çikar kurumuna karşi hakli olabilrsin fakkt kimseyi karalayarak değil .sen başkasinimi sikayet ediyorsun yoksa haline mi şikayetçisin.o zaman hiç müezzin olmayacaktin yok ama kolayina geleni seçmek hepimizin birinci tercihidir..bir fatihayi 40 yanlişla okuyan hafizlari bizde sana mi şikayet edelim ..kendine yazik etma haline şükret sabret benden sana kardeş tavsiyesi..senin yerinde olamayanlar var . hem gerçekten hafizliği gerçek anlamda ne demek olduğunu bilseydik ne sen bu stemi yapardin nede ben bu açiklamayi yapmak zorunda kalirdim......

Avatar
imam 2014-09-21 17:43:00

yorumlarimi okuyacak admine sesleniyorum neden yazdiğim yorumlar yayinlanmiyor .nerede tarafsizlik illa sizi övmam mi gerekiyo

Avatar
imam 2014-09-21 17:46:31

düz lise mezunu olarak atanmak hafizliğa sence TEşViK DEğiL Mi DAHA NERESi TEşViK DEğiL DiYEBiLiYORSUN. DEğERLi KARDEşiM .

Avatar
eyüp 2014-09-23 11:26:45

İmam arkadaşım avukatlığamı soyundun?

banner220