Diyanet Vakfı'nın twitter sayfası hacklendi

Türkiye Diyanet Vakfı'nın twitter sayfası hacklendi

Diyanet Vakfı'nın twitter sayfası hacklendi

Türkiye Diyanet Vakfı'nın twitter sayfası hacklendi

17 Mart 2015 Salı 14:50
Diyanet Vakfı'nın twitter sayfası hacklendi
banner221
Yapılan açıklamada:


Türkiye Diyanet Vakfı kurumsal twitter hesabı “@diyanetvakfi” ile Kadın Aile Gençlik Merkezi @TDVkagem hesabı kendisini “Uygur Tim” olarak tanıtan kişi ya da kişilerce hacklenmiştir.

 
Bu hesaplarımızdan yapılan paylaşımların kurumumuzla bir ilgisi yoktur. Kurum hesaplarının geri alınması için gerekli işlemler başlatılmıştır.
 
Hesaplarımızdan yapılan paylaşımların dikkate alınmamasını önemle rica ederiz.
 
Kamuoyuna saygıyla duyurulur.






 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 16.09.2016 02:05
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
halil 2015-03-17 15:56:42

ATATÜRK'ÜN TOZU KALMADI KEMALİST BEYİNLİLER

Avatar
Asilzade 2015-03-17 15:58:27

Adi herifler ... inşaallah her yerden silinecek.

Avatar
hakkı 2015-03-17 16:59:01

Onlar kim ki 'Cumhuriyet'in çocukları oluyorlar. Cumhuriyet bizimdir. Bu arada bu haydutları bahane edip Türkiye Cumhuriyeti'nin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk'e saygısızlık yapmak için pusuda bekleyenler, şunu iyi bilin ki bu ülke hiçbir zaman Suriye olmayacak, Irak olmayacak, İran olmayacak...

Avatar
celal 2015-03-17 17:05:11

S- Belki onlar eski hali istiyorlar?
C- Size kısa bir söz söyleyeceğim. Ezber edebilirsiniz. İşte eski hal muhal.. ya yeni hal veya izmihlal....Bediüzzaman.
İt ürür, kervan yürür. Hak daima galiptir batıl ise yok olmaya mahkumdur.
Ve tarih sahifelerine nemrud, Şeddad ve firavun olarak anılacak. Her yerden silinecek bu böyle biline.....

Avatar
Veli VURAL 2015-03-17 20:46:27

Diyanet sadace din görevlileri değil, imam hatip mezunu ve iyi yetişmiş bilgi işlem personeli de almalı.. Ayrıca personel hizmetlerindeki hataları da en aza indirgemek için örgün eğitim almış iktisat idari bilimler mezunları istihdam edilmeli.. Çağımız, bilişim, gelişim çağı; bana ne ilahiyat mezunu olmayanlardan denmemeli.. Sen iyi niyetli olabilirsin ama kötü niyetlileri de hep olacak. O nedenle bu ülkenin din hizmetlerinin güvenliği, işlerliği ehil ellere verilmeli. vesselam

Avatar
1071 2015-03-18 00:29:21

kılıçtaroğlunun karışmadığı tek konu hutbe kalmıştı .o konu hakkındaki bilgisinide bizlerle paylaştı . bu gece rahat uyur hutbe hakkında bile görüş beyanedebiıdim diye.

Avatar
ali 2015-03-20 09:05:01

Bu diyanetin badındakiler mason locakarın emperiyalist gückerin usakları olmus önce soyumuzu atamuzı neslimizi kötületmeyi öğretmişler yazıklar olsun diyanet baskanı

banner220