Diyanet'teki depremin ayak sesleri

Diyanet camiasında şok etkisi yapacak haberler geliyor...

Diyanet'teki depremin ayak sesleri

Diyanet camiasında şok etkisi yapacak haberler geliyor...

25 Haziran 2014 Çarşamba 23:28
Diyanet'teki depremin ayak sesleri
banner221

Kamuoyunun yakından takip ettiği güçlü,doğru ve dürüst ....?.... gazetesi,  çok yakında Diyanet'teki "paralelciler dosyasını" açıyor. 

Diyanet'te parelel yapı var mı?

Paralel yapı varsa kime hizmet ediyor?

Paralel yapı! Diyanet'teki üst yetkilileri tehdit eti mi?

Bütün bunların cevapları çok yakında.




Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
muhammet hoca 2014-06-25 18:40:36

BU HAİNLER BİRAN ÖNCE BÜTÜN DEVLET KURUMLARINDAN TEMİZLENMELİ "BİZİ ALDATAN BİZDEN DEĞİLDİR" Hz.muhammed.(S.A.V)

Avatar
zulkuf turgut 2014-06-25 20:17:21

Diyanet içindeki paralel yapının uzantıları temizleme li özellikle oy toplayan imamlari

Avatar
müdür 2014-06-25 20:45:36

Şube müdürü olarak atananları araştırsınlar paraleli bulurlar

Avatar
Adalet 2014-06-25 20:50:37

Günaydın, günaydın.. Bir yıldan beri yazıyoruz ve çiziyoruz .Diyanette paralel yoktur diyenlere sorun. Uzman vaizlikte vaiz olarak görev yapmış olma kaç yıl 6 yıl. Müftülük uzman vaizlikten daha mı az önemlidir ki müftülük için vaizlik şart değil. Niye, niye. Bu sorunun cevabı sorunun kendisi .Var mı yok mu? Var da yokmuş gibi mi davranılıyor. Var efendiler var. Yargıda, emniyette ne kadar varsa diyanette de o kadar var. Diyanette olması kitleleri etkilemesi ve işin mehabetine gölge düşürmesi açısından daha tehlikelidir.

Avatar
halil hoca 2014-06-25 21:22:24

Paralel lafını başbakan'dan başka eden yok. Ha bir de dinihaberler.com. sahibi değişti, kafa değişmedi.

Avatar
Birşey Olmaz 2014-06-25 22:17:30

Siz merak etmeyi 10 bin 20 bin 4650 tl ALANLARA BİRŞEY OLMAZ

Avatar
fatih 2014-06-25 22:23:40

diyanetteki esas sorunları bırakıp yine saçma sapan şeylerle gündemi saptırmayın ey dinihaberler.com. çok fazla istihbarat sahibi iseniz diyanetteki bu kul hakkı hırsızlarını zalimleri açıklayın yeter.vazifeniz olmayan meseleleri yargıya bırakın.

___ADMİN___Sayın okurumuz paralel yapıyla daha işimiz bitmedi. Hesabı geçici olarak dondurduk. Bu vatan hainleriyle görülecek çok hesabımız var... Siz de onlardansanız uykularınız kaçsın....

Avatar
yookk 2014-06-25 22:38:51