Erdoğan, Başkan Görmez'i kabul etti

Erdoğan, Diyanet İşleri Başkanı Görmez'i kabul etti

Erdoğan, Başkan Görmez'i kabul etti

Erdoğan, Diyanet İşleri Başkanı Görmez'i kabul etti

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
24 Temmuz 2016 Pazar 22:23
Erdoğan, Başkan Görmez'i kabul etti
banner221

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez'i kabul etti.

Cumhurbaşkanlığı Külliyesi'nde basına kapalı gerçekleşen kabul, 1 saat sürdü. Diyanet İşleri Başkanı Mehmet Görmez, Diyanet İşleri Başkanlığı'nda çöreklenen terör örgütü FETÖ hakkında brifing verdi.






 

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Meraklı imam 2016-07-25 00:06:36

17/25 aralıkta bir operasyon oldu. buda bir darbeydi. cumhurbaşkanımız bas bas bağırdı çağırdı. ama diyanet kulağını tıkadı. şimdi sorum şu diyanet neden darbe öncesine kadar görevden almalar yapmadı da şimdi yapıyor. bu görevden almalar ise sadece göz boyama. başkan kurumu acilen terk etmelidir. suçlusunuz başkan bey suçlu.. salalarda sizi kurtaramayacak.

Misafir Avatar
Hak-Hukuk 2016-07-25 00:24:42 @Meraklı imam

haklı söze ne denir.... ayrıca bu yerlerinden alınanlar arasında, tepedekiler yüzünden suçsuz günahsız insanlar bile olabilir, paralelciler yerlerinde dururken. i̇şte bu yüzden taa merkezden ağrı bir ayıklama şart.

Beğenmedim! (2)
Avatar
vatansever 2016-07-25 00:31:01

adana il Müftüsü Arif gö kce kaliteli bir fetocudur... yazan arkadaş lar doğru yazmış. .

Avatar
Paralele hayir 2016-07-24 22:54:08

Yıllardır ADANA da paralel ci hocaları kayirdi hepsine göz yumdu ADANA İl muftusu Arif gökçe alınması lazım Yoksa paralellik bitmez ADANA da

Avatar
KAHRAMANMARAŞ 2016-07-24 23:48:23

Dostlar alışverişte görsün diye 500 kişiyi görevden almak bana göre samimi davranmamaktır adana il müftüsü nerde?sofya müşaviri DR.ulvi ata nerde?çorum-Ortaköy müftüsü Erol Köseoğlu nerde?şırnak il vaizi Ali Tahsin nerde?beykoz murakıbı BÜNYAMİN bey nerde?dahası...

Avatar
Darbesavar 2016-07-24 23:03:15

Hollandada tanıdım nasıl da merdivenleri hızlıca tıtmandı hayret. Yurtdışı görevinden erken dönmek zoronda kalmıştı.

Avatar
Arastimaci 2016-07-24 22:41:02

Paralelci arif gokceyide koruma altina aldiginida soyledimi acaba

Avatar