FETÖ, Diyanet'e doğrudan sızamadı

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, bu akşam NTV Özel Yayınında örgütün hedeflerine ulaşmak için "haramları da sevap yaptığını" belirtti

FETÖ, Diyanet'e doğrudan sızamadı

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, bu akşam NTV Özel Yayınında örgütün hedeflerine ulaşmak için "haramları da sevap yaptığını" belirtti

29 Ağustos 2016 Pazartesi 23:41
FETÖ, Diyanet'e doğrudan sızamadı
banner221

"DİYANET'E DOĞRUDAN SIZMA ÇABASI YOK"

Görmez, Diyanet'teki FETÖ yapılanmasına yönelik soruya ise şu yanıtı verdi:

"Diğer bütün kurumlara sızma çabasında oldukları halde Diyanet'e doğrudan sızma çabasında olmadıklarını biliyorum. Çünkü paralel, kendi alternatif eğitimleri olduğu için imam hatip liseleri ve ilahiyat fakültelerine daha geç yıllarda çocukları göndermeye, yönlendirmeye başladılar. Sadece himmet ve zekat toplama noktasında vaizlerden yararlanmak için önemli bir çaba içinde olduklarını biliyorum. Ama bu sayı da yekün olarak dikkate aldığımızda bizim yapımızı zedeleyecek notada olmadığını söyleyebilirim."


 
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Antiföcü hoca 2016-08-30 10:32:11

Fetöcüler diyanetin en makbul adamlarıydı hiç kimse inkar etmesin.şimdi vay sızdı vay sızmadı diye yorum yapmaya gerek yok.yıllardır diyanetin tepesindekiler müftüler fetöcüleri korudu.fetöcülerin toplantılarına katılmayan personel itildi kakıldı.işleri görülmedi mağdur edildi.lafı dolaştırmadan evet koruduk kolladık deyin gereğini yapın.hala fetöcüler komisyonlarda fetö soruşturması yapıyor.herkes koltuğunu korumak için fetöcülere saldırıyor gibi yapıyor.Allah soracak takiyyecilere.komisyonlara yıllarca fetöyle mücadele eden personel yapmalı.

Avatar
FETO ZEBANİSİ 2016-08-30 10:29:34

Sızma ne demek sayın Başkan adamlar bal gibi içinize öyle bir çöreklenmiş ki hani hamurlu bir şey yersiniz midenize oturur aynen öyle diyanetin midesine kadar oturmuş.onun için diyanete gaz yaptırıyor.o kadar çok daha bı görevden açığa alınanlar fetönün diyanetteki kolunun üçte biri değil.bilgilerinize sayın görmez hocam.

Avatar
Ahmet hoca 2016-08-30 10:50:58

Sayın başkanım diyanetin üçte biri fetöcü açığa alınan kaç kişi kaldıki bunların çoğu geri dönecek kaç ihraç var onu deyin.soruşturmalar hiçte sağlıklı değil.daha birçok mütevelli denilen hainler duruyor müftüler bakıyor siz beyanat veriyorsunuz.bu iş böyle temizlenmez.

Avatar
Hacı 2016-08-30 00:14:43

sızmak ne demek.diyaneti yerle bir etti ftö hainleri...gusül abdestini bilmeyenler soru çalıp imam oldu müftü oldu kuran kursu hocası vaiz oldular...soruları kendileri hazırlayıp hainlerine servis edip;bizede kazık gibi soru sordular ve mülakatta da hain komisyonlarına kendi hainlerinin isimlerini sınavdan önce verip diyanette göreve getirdiler...ee çıkmadımı çıktı..nerede o ftö sayesinde memur olup imam olup lüks arabalara binip bize artistlik yapanlar...bizde ücretli veya geçicilikle şükrettik hamd olsun...abi ben şunu öğrendim dedemden hocalarımdan haram yemeyin okuyamazsınız derdiler..şimdi çok iyi anlıyorum dedem ve hocalarımı...

Avatar
vatansever 2016-08-30 12:34:56

Allahım ne günlere kaldık! fetöcüler denilen alçaklar şimdi de kamufle olmuş, bukalemun elbisesi giymiş; ahmak fetöcü olan imam-müezzin ve kkö veya daire içindeki memurları temizlemeye çalışıyor aklınca..bu ahmak ve alçak fetöcüler de 'u' dönüşü yapan ve kurul üyesi olan eski fetöcü(?) olan kurul üyesini üstü kapalı tehdit ediyor!!! sonuç; komisyon üyesi ve soruşturulan fetöcüler! al gülüm ver gülüm (evcilik) oynuyorlar!..fetöcüler diyanete sızmamış, resmen cirit atıyorlar sayın başkan görmez! hemen yanıbaşındaki ankara ilahiyattan sınıf arkadaşın adana il müftüsü gibi...geçmişte bitlis il müftüsü abdulkerim akbaba! gibi..diyarbakır hdp'li il müftüsü gibi..lütfen diyanete sızmışlar, içimize sızmışlar diye saf saf sözler kullanmayalım..diyanettin 3/1' i fetöcüdür.. 7000 istihbaratçının 6500 fetöcü de, 80 il emniyet müdürlerinin 65' fetöcü de, dini bir yönü olan fetö diyanette azımsanmayacak kadar çokturlar...göz boyamak ve göstermelik görevine son vermeler devede kulak misalidir..

Avatar
imam 2016-08-30 11:50:29

başkanmız diyanete sızmaya çalıştılar gibi olayın ciddiyetini anlayamamış bir cümle kullanınca hem üzüldüm hem şok oldum şunu anladımki diyanet fetö olayını çözemeyecek hemde bu olayın vebalinin altında kalacak her kurumun imamı tesbit edilirken sahi diyanetin imamı kim fetö konusunda başkanımızı samimi bulmadım

Avatar
imam sadık 2016-09-03 14:12:16

diyanetteki hainleri diyanet araştırırsa sonuç çıkmaz.

banner274

banner273