Şimdi Kına Yakın!

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, Habertürk TV'de tartışmalara yanıt verdi

Şimdi Kına Yakın!

Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez, Habertürk TV'de tartışmalara yanıt verdi

05 Mayıs 2015 Salı 02:37
Şimdi Kına Yakın!
banner221

Görmez '1 milyonluk makam aracı' tartışmalarının sorulması üzerine "Araç kesinlikle zırhlı değil. İbret-i alem olsun diye o aracı iade edeceğiz" dedi.
 
İddiaların bir algı operasyonuna dönüştürüldüğünü söyleyen Görmez, "Bir kurumun ve o kurumun başındaki insanı itibarsızlaştırmak için bir araç olarak kullanıldı. Bunu gördüğüm an benim için o araç bir mezara dönüştü. Ben bir gün daha o araca binmedim" ifadelerini kullandı.

...Evet: Diyanet arabayı teslim ediyor, şeytanlar ve şer odakları münasip yerlerine kına yaksınlar...


İŞTE O KONUŞMA...

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
İmam 2015-05-05 05:00:51

Saygı değer başkanım sen üzülme reziller görsünler ve utansınlar diye bizler maaşlarımızla daha güzelini alırız. Senin arkanda din gönüllülerin ve Müslüman kardeşlerin var.

Avatar
Şemsettin Karaduman 2015-05-05 06:12:00

Ben şahsen makam aracının iade edilmesini istemiyorum. Tüm şerefsiz, paralelci ve din düşmanlarının inadına iade edilmesin. Burada yapılan şey Diyanet üzerinden İslam'a saldırı var.

Avatar
fahri 2015-05-05 06:56:41

Onların ekmeğine yağ sürülmüş oldu...onların işi gücü iftira zaten takmaya değmez...

Avatar
ENGİN 2015-05-05 07:41:36

Çok değerli başkanım Rabbim yardımcınız olsun güneş balçıkla sıvanmaz sizi kimseye yedirtmeyiz sizinle başkanlığımız sesini dünyaya duyurdu çok hayırlı işlerin olmasına vesile oldunuz Rabbim sizlere hayırlı uzun ömürler versin inşeallah

Avatar
sonrada 2015-05-05 08:00:57

bayramiç müftüsünü verdiğiniz gibi imam efendiler mahkemeye verir müftüyü hakim karşısında süründürürsünüz

Avatar
düşünce 2015-05-05 08:19:07

Bu paralel yapı iftira sistemini iyi çalıştırıyor ve Dini, İmanı arzularına göre kullanıyorlar.

Avatar
Atomkarınca 2015-05-05 08:53:07

herkes ettiğini bulacak,personeline kinle garezle rotasyon yapıp aile huzurunu bozanların da huzuru bozuluyor ne kadar güzel Allah'ım sen nelere kadirsin

Avatar