Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
mustafa 2016-07-30 16:53:16

giyinik çıplaklar
medeniyet söküp atmaksa baştaki ağı,
sizden daha medeni afrika yamyamları
eğer medeniyet açmaksa bedeni
desenize, hayvanlar sizden daha medeni
n.f.kısakürek Billah acırım tükürüğe,tükürsem yüzüne

Misafir Avatar
ŞOKK 2016-07-31 19:54:29 @mustafa

şok içindeyim çocuğuma ilahiyat tercihi yaptırmıştım hemen siliyorum aman amannnnn

Beğenmedim! (1)
Misafir Avatar
ŞOKK 2016-07-31 19:54:09 @mustafa

şok içindeyim çocuğuma ilahiyat tercihi yaptırmıştım hemen siliyorum aman amannnnn

Beğenmedim! (1)
Avatar
ünal 2016-07-30 18:44:11

aah memleketim aah ilahiyat aah oğlum kızım hoca olacak diye sevinen dua eden para döken ana baba aah ah

Misafir Avatar
hukukçu 2016-07-31 19:51:40 @ünal

ula bu ne nasıl ilahiyatçı bunlar, ilahiyatçıdan başka her şeye benziyorlar

Beğenmedim! (0)
Avatar
Eser 2016-07-31 17:22:20

Yaziklar olsun bunlara.

Avatar
Huseyın altınısık 2016-07-30 15:42:32

i̇lahiyat fakültesi mezunu olmaktan ilk defa bu kadar utandım. yazıklar olsun görüp te görmezden gelenlere, tefsir hadis kuran ve islam ahlakı hocalarına. yuh diyorum. yuh olsun ervahınıza.

Misafir Avatar
iktisatcı 2016-07-30 21:09:18 @Huseyın altınısık

diyanet camiasında ilahiyat dışındaki lisans mezunlarını adam yerine koymuyorlar şimdi anlıyorum her şey bahane imiş...

Beğenmedim! (0)
Avatar
mirza 2016-07-30 19:36:10

acınası bir durum tam bir rezillik Allah nesillerimizi korusun.bu duruma düşürenlere yazıklar olsun yazıklar

Avatar
system error 2016-07-30 22:49:37

tabi çalar oynarlar okul bitince 60 puanla öğretmen oluyorlar! bide bunlar buz dağının görünen kısmı biz ne ilahiyatlılar biliriz cumaya bile gitmeyen erkek öğrencimi ararsın manitasının koynundan çıkmayan kız öğrenci mı ararsın hepsi var ya tamam kendi dünyanızda ne halt ederseniz edin bize ne ama böyle bilinçsizce bir camianın adını lekelemeye ne hakkınız var sizin yerinize de biz mi utanalım andavallar

Avatar
süheyl 2016-07-31 00:51:30

ilahiyat okumayı çok isteyen ve şuan okuyan biri olarak:savrulmanın ispatı. islam düşmanlarının da tam istedikleri bu değil mi ?rabbi̇m islah etsi̇n.

Avatar
ünal 2016-07-30 18:41:58

fetö niye izmiri seçti? i̇zmire islami manada ne kazandırdı? i̇zmir niye halk arasında gavur olarak biliniyor? amerikaya gitmesi kadar izmirin seçilmesi belki dindar kesimden ve eleştirilerinden uzak olmak için belki. dinlerarası diyalog da d.e. ilahiyat hocalarıyla başladı (mehmet aydın). fakültenin şu durumu da çok üzücü fakat şaşırtıcı değil. başka bir üzücü durum ise diyanette 4 yıllık dini yükseköğrenim mezunu olmayanlara yapılan ayrımcılık. alın size dini yükseköğrenim mezunu

Misafir Avatar
garip 2016-07-30 21:12:53 @ünal

diyanette işletme iktisat ve diğer lisans mezunu memurları adam yerine koymadılar iyiy ki ölüm var. cennet ve cehennem var.

Beğenmedim! (0)