2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru

2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru.

2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru

2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru.

18 Ekim 2016 Salı 17:20
2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru
banner221
Grup Sayfamız İçin BURAYA Tıklayınız  

DİYANET HABER
  2016 Vaizlik Yerleştirme Sonuçları ve Becayiş İşlemleriyle İlgili Duyuru
18.10.2016

BAŞKANLIK
​D U Y U R U​
  1. 2016 Yılı Vaizlik Sınav Sonuçları https://dibbys.diyanet.gov.tr/  adresinden öğrenebilirler.
  2. 21.10.2016 Cuma Günü Saat 17:00 ye kadar https://dibbys.diyanet.gov.tr/ becayiş işlemlerini online olarak yapabileceklerdir.
  3. Sistem üzerinden becayiş yapmak istedikleri yeri seçerek talep ettikleri yere yerleşen adayın adını ve mevcut görev yerini görebileceklerdir.
  4. Her aday sadece 1 becayiş talebinde bulunabilecektir.
  5. Karşılıklı olarak becayiş talebi onaylandıktan sonra ilgililerin işlemi tamamlanmış kabul edilir. Aksi takdirde yapılan işlem geçersiz sayılacaktır.
  6. Becayiş talebi karşılıklı olarak onaylandıktan sonra bu işlem iptal edilemez.

    İlgililere duyurulur.
D.İ.B.İNSAN KAYNAKLARI GENEL MÜDÜRLÜĞÜ ​ ​​​​​​
Son Güncelleme: 18.10.2016 17:43
Anahtar Kelimeler:
VaizBecayişSonuç
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
Sadece Vaiz! 2016-10-18 18:50:53

Vaizlerin hiç bir şey yapmadığını iddia eden kardeşim ben bir vaizim. sadece bir gün yaptığım şeyleri gel takip et. günün sonunda aynı yorumu yapabileceksen hakkım helal hoş olsun

Avatar
hakkı 2016-10-19 19:22:12

çekememezlik yapma! çok istiyorsan, sen de çalış murakıp ol, vaiz ol, müftü ol! i̇mamın görev formatı başka, memurun başka, vaizin başka, müftünün başka, genel müdürün başka vs. bunların hiç biride sana yasak değil, yeter ki çalış. sadece göbek büyütüp, kafayı küçültürsen burada ona buna laf atarsın.

Avatar
,..... 2016-10-18 18:35:17

Bu vaizlerin murakiplarin diyanette neden cok tolerans tanıyor yaptıkları hic bir iş yok. Bunu toleransı imamlara ve memurlara yapsaniz olmazmi

Avatar
Seyfullah 2016-10-18 17:34:35

Becayiş imamlara neden yok

Avatar
adem 2016-10-19 11:17:44

vai̇zli̇k güzel i̇ş. çalışırsan iş çok. sadece resmi görevleri bile yapsan yeterince işin var. ama yatma peşindeysen birkaç hazır vaazın olsun her gittiğin yerde onları anlat. fazladan verilen görevlerinde meraklı birilerinin üzerine salla yat aşağı. yani çalışma ve yatma imamlıkta, kk öğreticiliğinde hatta müftülük gibi görevlerde nasılsa vaizlikte de aynı. iş sizde biter.

Avatar
Adem 2016-10-19 11:42:39

hasetlik diz boyu... yorumlara bakıyorum da resmen kedi - ciğer misali... haset etmeyin, öğlene kadar yatmayı bırakın, çalışın, sınavlarda başarılı olun, vaizleri sonra eleştirirsiniz!

Avatar
Vaiz 2016-10-19 00:32:31

İs yapmadığımizı iddia eden arkadaş fetva nobetlerinde gelen o sorulara doğru cevap verebilmek için ve dahi haftalık vaazlara giderken doğru ve etkili bilgi paylaşımı için tüm vaktimizı ilme ayirdigimizi bilir misin? Beyin işi zordur tek cevap verebilmek için bazen saatlerce okursun tek bilgi paylaşabilmek için senelerini ilme verirsin yaşayan bilir

Avatar