2016 Yılı Yaz Kur'an Kursları 20 Haziran'da Açılıyor...

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yaz Kur'an kursu Açılış tarihi belli oldu.

2016 Yılı Yaz Kur'an Kursları 20 Haziran'da Açılıyor...

Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yaz Kur'an kursu Açılış tarihi belli oldu.

İsmet DEMİR
İsmet DEMİR
12 Mayıs 2016 Perşembe 14:44
2016 Yılı Yaz Kur'an Kursları 20 Haziran'da Açılıyor...
banner221
DiNiHABERLER.COM / öZEL iÇERiK


Okurlarmıza  21 Ağustos 2015 tarihinde ilgili linkte:  
http://dinihaberler.com/duyuru/diyanet-2016-yaz-kuran-kursu-acilis-tarihi-belli-oldu-h81242.html duyurduğumuz gibi Diyanet İşleri Başkanlığı, 2016 Yılı Yaz Kur'an Kurslarını 20 Haziran 2016 Pazartesi günü açacak.

Diyanet İşleri Başkanlığı yetkilerinden Yaz Kur'an Kurslarının açılış programında değişiklik olup olmadığını sorduk. Başkanlık yetkilileri 2016 yılı Yaz Kur'an kursları öğretim dönemine 20 Haziran 2016 Pazartesi günü başlayacaklarını açıkladı. Ayrıca yetkililer bu kararı almalarındaki en büyük etkenin Razaman ayının Yaz Kur'an Kursları zaman dilimine denk gelmesinden dolayı kaynaklandığını dile getirdiler.

Ayrıca Diyanet İşleri Başkanlığı 2016 Yılı Yaz Kur'an Kurslarının 20 Haziran2016 tarihinde açılacağını resmi web sitelerinde kısa bir süre sonra duyuracak.

"2016- Yaz Kur'an Kursları (muhtemel) kayıtları 13.06.2016 tarihinde başlayacak olup 1. Dönem başlangıç tarihi 20.06.2016'dır."

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Bunlar da İlginizi Çekebilir

Son Güncelleme: 18.05.2016 17:45
Yorumlar

Dikkat!

Yorum yapabilmek için üye girşi yapmanız gerekmektedir. Üye değilseniz hemen üye olun.

Üye Girişi Üye Ol

Avatar
Saçmalık 2016-05-12 18:05:22

Çocuklar tatil yapacaz diye sevinemiyor. Bi de bu kurs çıkıyor en azından ramazandan sonra olması gerekiyor. Böyle çocuklar gönüllü gelmiyecek verim düşecek.

Misafir Avatar
hoca 2016-05-13 23:58:18 @Saçmalık

hocam birde bize soran olsa

Beğenmedim! (1)
Avatar
ANADOLU51 2016-05-12 16:49:13

okullar 17 hazi̇randa kapanirsa.hadi̇ okuldan cami̇ye.en az arada 2 hafta olmali
öğrenci̇ ve veli̇ler çoçuklariyla çeli̇k çomak,çi̇gi̇ri̇k,saklambaç,yakar top vb oyunlar oynasin.bi̇raraya gelsi̇nler sonra eği̇ti̇m di̇yeli̇m.

Avatar
Hopalı 2016-05-12 17:13:49

yaz kurslarındaki birinci amaç iyi kaliteli eğitimden ziyade çoluk çocuk dışarıda vakit geçirene kadar camide vakit geçirsin olunca sonuç da böyle oluyor. oysaki ramazandan sonra 6 haftalık günde beş saatlik bir kurs programında hem devam hem de verim daha iyi olur kanaatindeyim. bu şekilde hem öğrencilerin hem de görevlilerin rahat tatil yapmalarının da önü açılmış olur.

Avatar
kkö 2016-05-12 17:40:10

Ogrenciler ne zaman tatil yapacak bunu duşunen varmi diyanet yaz kursu yerine alternanif getirmeli

Avatar
fatih 2016-05-12 17:03:03

okullar 17 haziranda kapanıyor.cocuklara tatil yok mu

Avatar
Alii 2016-05-12 15:37:06

Keşke ramazandan sonra olsa..Çünkü araya tatil girince verim düşüyor giden gelmiyor..

Avatar
okullarin tatil tarihi bilinmeden yapildgni sanmouorm.ama cocuklara tatil imkani olmadan verim olmaz .bayram sonu olmaliydiki ara verilms olmasn 2016-05-12 19:25:14

bayram sonu olmali kko

Misafir Avatar
ahrar 2016-05-13 01:09:41 @okullarin tatil tarihi bilinmeden yapildgni sanmo

agalar diyanet bu güne kadar personelinin söylediği tavsiye ettiği neyi yaptıki bunuda kayda ala tersini söyleseydiniz belki olurdu okullar kapanmada yaz kuran kurslarını açalım daha iyi olur gibi

Beğenmedim! (0)
Avatar
can 2016-05-12 18:44:32

aman ha ama k.k.ö veya imamlar sakın tatil yapmasın yoksa din elden gider... ek ders alnsın ama çocuklar bayramdan sonra gelsin...

banner220