2018 Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2018 Yılı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi Açıklandı

2018 Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi Belli Oldu

Diyanet İşleri Başkanlığı 2018 Yılı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi Açıklandı

21 Ocak 2018 Pazar 01:46
2018 Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi Belli Oldu
banner283

ÖSYM tarafından Diyanet İşleri Başkanlığı personeli için yapılan 2018 Yılı Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav (MBSTS) Tarihi Açıklandı.

ÖSYM tarafından yapılan açıklamaya göre: 

Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı Başvuru Başlangıç Tarihi: 14.02.2018  
Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınavı Başvuru Bitiş Tarihi:22.02.2018

Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Tarihi:  07.04.2018 
Mesleki Bilgiler Seviye Tespit Sınav Sonuç Açıklama Tarihi: 03.05.2018 

https://www.diniyayinci.com/diyanet-akademi-mbsts-hazirlik-kitabi-urun34216.html

Kaynak: Dinihaberler.com / Özel Haber

Son Güncelleme: 24.01.2018 11:25
Yorumlar
Avatar
Adınız
Yorum Gönder
Kalan Karakter:
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, müstehcen, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.
Avatar
abdullah 2018-01-21 17:34:31

bilal bey merak etmeyin 200 tl birazıcık altında olabilir oda çok değil canım nede olsa yolunacak kaz var

Avatar
Bilal 2018-01-21 10:46:31

fiyat ne kadar olacak onu söyleyin ben kardeşime geçen sene yatan parayı söyledim de kardeşim şaşırdı ösym ölçme değerlendirme sınavı yapıyor katılımın sayısı fazla olmasını istiyorsa fiyatını makul seviyeye çekmeleri gerekmektedir.

Avatar
4b 2018-01-22 20:50:47

4b li arkadaşlar para verip girmeyin işinize yaramıyor.gerek yok.

Misafir Avatar
Trabzon 2018-01-23 18:53:39 @4b

Anlıyorum evet bi faidesi yok 4/b için ancak tecrübe olur yüksek fiyat olursa tercihe bağlı girmeyebilir

Beğenmedim! (1)
Avatar
halil 2018-01-21 21:45:34

bu sene 150 tl basvurular buyurun sınava,,,,,

Avatar
hakkı 2018-01-24 09:06:22

ösym nin sitesine bakın acaba mbsts den ücreti fazla olan başka bir sınav varmı?

Avatar
4B 2018-01-30 14:46:41

PARAMIZA YAZIK SINAVA GIRMENIN NE ANLAMI VAR.

Avatar
sezgin 2018-02-01 01:15:49

Neye ayip ramazan? Bilmiyormusun sinav fiyatlarini.çoluk çocuğumuzun parasından kesiyoruz.ne gerek var bu kadar yüksek paraya sınav olurmu?

Avatar
Soner 2018-01-21 20:50:11

Bu sınavı diyanet yapsın da hiç değilse para kurumunda kalsın o zaman 100 değil 200 olsun kurumuma can feda

Misafir Avatar